تعداد بازدید: 3557

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 2 بهمن 1391-12:57

ماشین یا آب میوه؟/پیشنهاد دامادی:استقرار سن ایچ به جای سایپا!

در گفت و گو با نماینده ساری و میاندرود مطرح شد:استقرار سایپا شمال در منطقه از اساس کار اشتباهی است/همین الان در کارخانه خودرو سازی بابل مراحل رنگ انجام نمی شود/در حال مذاکره هستیم تا با چند وزیر و سرمایه گذار در خصوص استقرار کارخانه سن ایچ توافق کنیم.


مازندنومه:محمددامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در گفتگو با خبرنگار مازندنومه اظهار داشت:به نظر من در مازندران و منطقه باید صنایع تبدیلی استقرار یابند.

 وی در خصوص تبدیل سردخانه به کارخانه بستنی سازی میهن گفت:بنده با این موضوع مخالفم و اعتقاد دارم باید با از بین رفتن سردخانه ها ممانعت شود چرا که با انجام این قبیل کارها محصولات کشاورزی از بین خواهد رفت.

 دامادی استقرار سایپا شمال را در منطقه نادرست قلمداد کرد و گفت:همین الان در کارخانه خودرو سازی بابل مراحل رنگ انجام نمی شود.

 وی ادامه داد: به دلیل رطوبت بالای منطقه این کار در مازندران با مشکل مواجه است و به همین دلیل اکنون ماشین ها مجدد به تهران فرستاده رنگ آمیزی شده و دوباره به بابل جهت مراحل پایاینی باز می گردد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه استقرار سایپا شمال در این منطقه از اساس کار اشتباهی است و بنده دلایل زیادی هم برای این مطلب دارم افزود:در حال مذاکره هستیم تا با چند وزیر و سرمایه گذار در خصوص استقرار کارخانه سن ایچ در این مکان توافق کنیم.

به گزارش مازندنومه بیان این مطالب در حالی است که جمعه هفته قبل،شجاعی نماینده دیگر ساری و میاندرود در خطبه های نماز جمعه در سورک از مذاکرات جهت پیگیری استقرار سایپا شمال در منطقه خبر داده بود.

 لازم به ذکر است بحث پیگیری و مجوز احداث این کارخانه در منطقه گهرباران در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی دست مایه تبلیغات گسترده ای شد و وعده و وعیدها در خصوص استقرار و ایجاد اشتغال در منطقه و توسعه بخش گهرباران موضوعاتی بود که نامزدهای انتخابات به تفصیل درباره آن سخن گفته بودند.

رجبی فرماندار سابق میاندرود هم بارها از راه اندازی و حل مشکلات مربوط به خرید زمین کارخانه سخن گفته بود اما علی رغم گزارش های مکرر به رسانه ها این موضوع مغفول و معلق ماند و اکنون هم که دامادی به کل ریشه این موضوع را خشکانده است.

 رجبی با تمام وعده و وعیدهایش به فرمانداری نکا رفت،شجاعی کماکان وعده می دهد و دامادی هم با انتقادهای تندش قصد تبدیل کردن صنعت خودرو با صنعت تبدیلی (سن ایچ) را دارد.

 درخواست مردن از مسئولان استانی و در راس استاندار محترم مازندران در مورد این موضوع این است که تعیین تکلیف بفرمایند که بالاخره احداث سایپا شمال در دستور کار است یا شرکت سن ایچ؟!


  • شهناز مالخواستیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 15 اسفند 1391-0:0

    آقادامادی:یک کارمثبت شمابرای مازندران چی بوده؟

    خدابیامرزه پدرتو بواسطه اون نماینده شدی.حالا برای شادی روحش کار کن

    • چهارشنبه 4 بهمن 1391-0:0

      چرا زمین های کشاورزی بیکار می شه و تغییر کاربری پیدا می کنه آیا ویلاسازی درآمد و اشتغال بیشتری داره؟

      • چهارشنبه 4 بهمن 1391-0:0

        هر چه توان دارید برای استقرار صنابع تبدیلی مانند میوه که سالانه خراب می شود تلاش کنید.

        • چهارشنبه 4 بهمن 1391-0:0

          من هم حرفهای آقای دامادی رو قبول دارم.وقتی مازندران حجم وسیعی از تولیدات زراعی و باغی کشور رو تامین میکنه.اولویت باید با مکانیزه کردن صنایع مرتبط با این محصولات باشه.مواردی مثل خودروسازی بیشتر یک ژست انتخاباتی و زودگذره.در حالی که ما در بحث هایی مثل تولید کنستانتره اسانس بسته بندی سورتینگ های مناسب کمبود داریم.در حالی که ضعف تولید ما در این دو حوزه بر اساس پیش بینی های برنامه چهارم توسعه و سند توسعه استان عیان هست نیازی به خودروسازی که جز آلایندگی بیشتر هیچ عایدی برای ما ندارد نداریم.

          • چهارشنبه 4 بهمن 1391-0:0

            خداروشكر كه شجاعي را داريم.الحمدلله دوره مديران مازندران ستيز در كابينه دولت هم در حال اتمام است و اخيرا مديرعامل ساييا هم كه مانع اصلي بشمار ميرفت تغيير كرده .شما در يك مأموريت جديد بدنبال صنايع تبديلي باشيد ،شايد اخذ مجوز و احداث خودروسازي و صنايع تبديلي زمانبر باشد ولي در آينده براي فرزندان شهر و استانمان كه خوب و قابل استفاده است.

            • چهارشنبه 4 بهمن 1391-0:0

              اگر سایپا شمال که با بی تدبیری-حاشیه سازی و ناتوانی مدیرعامل وقت...عمدا تاکنون به جایی نرسید ولیکن برای...که شاغل شدند نون وآب داشت.ضمنا دکتر رمضان شجاعی نماینده دلیر ودانای مرکز استان با اقتدار موضوع سایپا شمال را تعقیب میکند.

              • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                سه شنبه 3 بهمن 1391-0:0


                اقای دامادی اگر وجود داری وتعامل با وزرا ودولت داری ردیف اعتباری جدیدی برای ساری درمورد صنایع تبدیلی بازکن وبگذار اقای شجاعی کار کارخانه سایپا را به اتمام برساند.یادمان نرفته که اشتباه وبی تدبیری باعث شد ساری فرودگاه وکارخانه ماشین سازی ونمایشگاه بین المللی ودانشگاه جامع وموزه وشهر بازی ندارد .بابل دانشگاه دارد ماشین سازی دارد الان هم که دنبال فرودگاه هستندوشماغصه رنگ ماشین ها رانخور که تکنولوژی رنگ هم می اید انروز بابل ماشین دارد...

                • سه شنبه 3 بهمن 1391-0:0

                  خواهشا مردم را از این یک بام دو هوا نجات دهید

                  • سه شنبه 3 بهمن 1391-0:0

                    دوستان دارن اشتباه میکنن دامادی با عبوری خیلی هم نزدیکه و رابطش خوبه بیخود جو درست نکنین اگه عبوری باهاش بد بود با نزدیکاش تو شهرداری بد برخورد میکرد.هم حاج محمد هم حاج مهدی افتخار شهرن

                    • یک شهروندپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      سه شنبه 3 بهمن 1391-0:0

                      واقعاً پیشنهاد خوبیه.با توجه به اینکه ما در مازندران از نظر میوه و مرکبات کم نداریم. یه کاری بشه که برو برگرد نداشته باشه مثل خودرو سازی بابل.

                      • دوستدار تو، ارادتمند توپاسخ به این دیدگاه 0 0
                        سه شنبه 3 بهمن 1391-0:0

                        محمّد جان، تو مردی، پسر یک مرد، تو امروز از بزرگان شهر هستی، نسل اوّل و دوّم ترا فرزند خود و نسل سوّم چهارم ترا برادر و دوست خود می دانند. این شهردار ساری حاج مهدی و این فرماندار جدید آقای واحدی و حاج منصور که دارد هفتاد هکتار زمین برای موزه آماده می کند و خودش فرماندار بود،اگر شما دست در دست هم بدهید، و از آقا سید حسن موسوی که رئیس دفتر ریاست جمهوری است و خیلی هم آدم عشق حسین(ع) است و با معرفت، سردار باقرزاده و سردار کمیل هم پای کار هستند. سردار باقرزاده یک گنج پنهان مازندرانیهاست. امروز اگر شما با هم باشید، ساری و مازندران را نجات می دهید. ما هیج وقت اینگونه نیروهای اعتقادی و سالم و یکجا نداشتیم، با هم باشید.از شهروندان خواهش دارم به نماینده شهر جسارت نکنند. او امروز نماینده ساری است.

                        • سه شنبه 3 بهمن 1391-0:0

                          بی خیال بابا ،بی خیال عبوری بشید شمارو حضرت عباس

                          • سه شنبه 3 بهمن 1391-0:0

                            نميدانم مشاورين آقاي دامادي چه كساني هستند از اول ساز مخالف را با شجاعي داشته باسايپا مخالفه چون شجاعي پيگيرش بوده برادر عزيز آقاي دامادي چه اشكال داره الان مجوزسايپاگرفته شده چندمرحله جلويين بيا عوض نقد دست تودست هم بذارين سايپارا احداث كنيد وبا هم پيگيرصنايع تبديلي باشين با شهردارپرتلاش عبوري نيستي يا دلت باحجازي چون ليدرانتخاباتي ات بوده نميدانم سياسي كاري با چه بهايي نابود كردن مردم شما وكيل ملتي الان عبوري به قول اكثرمردم داره خوب كار ميكنه اما شما...براي شهرداري ساري چكار كردي ؟؟بگو به مردم

                            • دوشنبه 2 بهمن 1391-0:0

                              عالیه محمد جان ، سن ایچ یا تک دانه و ...
                              واقعا پیشنهاد خوبیه

                              • دوشنبه 2 بهمن 1391-0:0

                                محمد جان!
                                تو عزیز ساری بودی و هستی، تو یادگار حاج عزت هستی، تو امید امروز و فردای ساری هستی، وقت تلف نکن.
                                مهدی عبوری، منصور زارعی، واحدی فرماندار و دامادی با هم باشید.
                                محمد جان! وقت تلف نکن، بهترین فرصت است، ساری را نجات بدهید. تو و مهدی چرا کنار هم نیستید؟
                                محمد جان! تو عزت دیگر ما هستی.
                                دوستدار تو، ارادتمند تو

                                • دوشنبه 2 بهمن 1391-0:0

                                  هیچکی به درد ما نمیخوره اینم از دامادی فقط انتقاد بلده نه هیچ چیز دیگه . امیدوارم مسئولین شهر ما مثل عبوری بشن و هر قولی که میدن رو عملی کنن . درود به عبوری


                                  ©2013 APG.ir