تعداد بازدید: 1946

توصیه به دیگران 4

جمعه 6 بهمن 1391-22:27

ولایتی:کشورهای دیگر از ما سرمشق می گیرند

سی و یکمین یادواره شهید نواب صفوی و اربعین شهدای گمنام قائم شهر در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر برگزار شد/ دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در این مراسم حضور داشت.


مازندنومه؛رضا شریعتی:دکتر ولایتی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید نواب صفوی و اربعین شهدای گمنام قائم شهر گفت: دو راه و مسیر وجود دارد كه یكی راه ولایت فقیه و رهبری و مقابل آن راه فتنه است.

 وی هم چنین خاطرنشان کرد :در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی فتنه های مختلفی پیش روی این انقلاب به وجود آمد كه مردم در سایه اسلام و رهبری بیدار و آگاه هستند و راه حق را تشخیص می دهند.

ولایتی ادامه داد:کسانی که از زمان انقلابِ مشروطه ی مشروعه ، مبارزه کردند تا به انقلاب اسلامی ایران ختم شد،این ها موجبات آن را فراهم آوردند که ایران اسلامی از حالت انزوا ، استعمار زدگی و اشغال شدگی توسط استعمار و متفقین به کشوری اسلامی ، مقتدر و مستقل تبدیل و به قدرت اول منطقه و جزء تاثیرگذارترین کشور جهان شود.

وی در ادامه سخنانش تاکیدکرد: اگر سئوال شود مهمترین دستاورد سیاسی انقلاب اسلامی ایران چه بوده است،در جواب می توان گفت : ساقط کردن استبداد ، قطع دست استعمار و به دست آوردن استقلال امروز ایران در مقابل همه ی کسانی که چشم طمع به این کشور دارند.

مشاور رهبرانقلاب تصریح کرد : امروزه هدایت رهبر عزیز ما در صحنه ی بین الملل و صلابت ملت ایران موجب می شود که دیگر کشورها از ما سرمشق بگیرند،به طوری که مصداق بارز آن بیداری اسلامی کشورهای منطقه است که تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران به وقوع پیوست.

گفتنی است در ادامه این مراسم كه با حضور مسئولان شهری قائم شهر و نمایندگان شهرستان برگزار شد ، از ضریح نصب شده بر مزار پنج شهید گمنام دفن شده در حسینیه ثارالله قائمشهر پرده برداری شد.


  • يکشنبه 8 بهمن 1391-0:0

    آمار سال 1391: 10 میلیون بی‌سواد مطلق 10 میلیون زیر 4 کلاس سواد 85 درصد از 3 میلیون دانشجویی که هرگز مطالعه غیردرسی ندارند. میلیون‌ها باسوادی که هرگز مطالعه ندارند. حداکثر در هر 10 سال یک برگ کتاب.

    • يکشنبه 8 بهمن 1391-0:0

      ولایتی:کشورهای دیگر از ما سرمشق می گیرند!!! بی دلیل نیست که آحمدی نژاد ادعای مدریت جهان را دارد!!! آقای ولایتی و آقای احمدی نژاد شما را به خدا و پیر و پیغمبر و 12 امام و امامزاده ها قسم تان می دهم که به اروپا تشریف نیاورید! ما همه چیز داریم. آزادی کامل و سفرهای هر ساله درون مرز و برون مرز و تغذیه رایگان و دکتر رایگان در زیبا ترین رستورانهای مدرسه حتی در روستاها!! بر سر سفره ما هم هر روز از گوشت مرغ و ماهی و آهو و گوزن تا خاویار دریای کاسپین یافت می شود. ( اما کودکانمان در چند قدمی دریای کاسپین زندگی می کنند، رنگ و بوی طعم و شکل و قیافه این ماهی را نمی دانند چیست!!!).

      • خدا رحم کنه!پاسخ به این دیدگاه 1 0
        شنبه 7 بهمن 1391-0:0

        آقای ولایتی! آش انقدر شور که خان هم فهمیده!حال با این واقیعت نگری!!اگر ریس جمهور بشید چی میشه؟!!!

        • شنبه 7 بهمن 1391-0:0

          ولایتی:کشورهای دیگر از ما سرمشق می گیرند!!! به گفته نمایندگان کشور بیش از 70 در صد مردم زیر خط فقر زندگی می کنند! یعنی حسرت نان خالی یر سر سفره ها!!! نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات امروز رئیس جمهور در صحن علنی مجلس گفت: آقای رئیس جمهور! حرفی از قالی و حصیر مردم نزنید؛ چرا که آن زمان که صحبت از نفت کردید، این وضعیت بر سر مردم آمد. حال صحبت از قالی و حصیر می‌کنید که معلوم نیست چه بر سر مردم خواهد آمد!؟

          • شنبه 7 بهمن 1391-0:0

            چی شد؟؟آقای ولایتی و مازندران!!!!!!!

            • شنبه 7 بهمن 1391-0:0

              آقاي ولايتي شما هم به جمع كاسبين فتنه اضافه شدي مباركه!!!


              ©2013 APG.ir