تعداد بازدید: 2393

توصیه به دیگران 1

جمعه 20 بهمن 1391-23:9

پایان نمایشگاه/300 هزارنفر آمدند،یک میلیارد کتاب فروخته شد

430 میلیون تومان بن یارانه‌ای در این نمایشگاه به فروش رسید/نزدیک به میلیارد تومان کتاب فروخته شد/حدود 300 هزار نفر از نمایشگاه کتاب مازندران بازدید کردند.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:نمایشگاه کتاب مازندران بعد از یک هفته فعالیت شامگاه جمعه به کار خود پایان داد.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت:‌ 430 میلیون تومان بن یارانه‌ای به این نمایشگاه اختصاص یافته بود که به فروش رسید.

این مسئول یادآور شد:‌ علاوه بر فروش بن، در مجموع با فروش نقدی، نزدیک به میلیارد تومان کتاب فروخته شد.

وی در رابطه با حضور و استقبال مردم از نمایشگاه کتاب، تصریح کرد:‌ حدود 300 هزار نفر از نمایشگاه کتاب مازندران بازدید کردند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه مسئولان در رابطه با فضای دائمی نمایشگاه کتاب برنامه‌ریزی کنند، گفت:‌اگر فضای دائمی نمایشگاهی داشته باشیم، نمایشگاه کتاب را در سال چندین بار برگزار می‌کنیم.


  • یک نویسندهپاسخ به این دیدگاه 1 0
    شنبه 21 بهمن 1391-0:0

    جناب ابراهیمی ما هم اگر قبول کنیم این آمار درست است کسانی که در آنجا غرفه دارند غیر از این می گویند ولی با این وصف بگویید 50 میلیون تومان ابتدای نمایشگاه از سوی معاون وزیر ارشاد اعلام شد که بن حمایت داده شد پس چه شد؟ آن را حساب کردید دیگر ؟ ما با مراجعه به مسئول و معاون مالی شما در نمایشگاه ایشان اظهار فرمودند تحریم هستیم بن نداریم او شوخی کرد ولی همراهانش گفتند امسال از بن خبری نبود حتی یک ریال

    رییس هیئت اسکواش مازندران تاکید کرد که 50 میلیون هنوز به مازندران نرسید . شما را به خدا رابطه رییس اسکواش مازندران و اداره کل ارشاد را شفاف کنید


    ©2013 APG.ir