تعداد بازدید: 3865

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 24 بهمن 1391-21:51

نقاشی به شرط چاقو

نمايشگاه و فروش نقاشي هاي اندازه كوچك جلال الدين مشمولي-هنرمند قائم شهری-با عنوان " به شرط چاقو "،دوم اسفندماه در آموزشگاه هنرهاي تجسمي دانه این شهرستان برپا مي شود/پيش فروش نقاش ها و طراحی های "به شرط چاقو" از 27 بهمن ماه تا 20 اسفندماه چند گالری استان و پایتخت برگزار می شود.


مازندنومه:«به شرط چاقو» عنوان نمایشگاهی از آثار نقاشی های جلال الدین مشمولی-هنرمد قائم شهری-است که دوم اسفند ماه امسال در آموزشگاه آزاد هنری دانه در قائم شهر برگزار می شود.

 این نمایشگاه دربرگیرندۀ آخرین دست آوردهای او در عرصه نقاشی های طبیعت گرایانه با ابعاد کوچک 20×20 تا 40×40 سانتی متر بر روی پارچه بوم است که در قاب هایی ساده عرضه شده اند.

 عنوان این نمایشگاه برنده ترین خواست یک دست فروش در بازارهای محلی مازندرانی ست که برای حصول اطمینان مشتریانش از محصول ارائه شده فریاد می زند و توجه خریداران را به سمت خود می کشاند تا بتواند بیشتر فروش کند.

این دومین باری ست که عنوان نمایشگاه مشمولی با توجه به گزاره های رایج در بازارهای محلی انتخاب می شود.

 اولین بار در سال گذشته و در نمایشگاه یک روزه ای که شامل هفت هزار و یک اثر بود و عنوان «دوشنبه بازار» را برای آن انتخاب کرده بود و اکنون که برای آثار نقاشی ابعاد کوچکش به طرح این عنوان روی آورد تا بار دیگر توجه مان را به سمت فرهنگ برخواسته از فولکلور بکشاند.

نقاشي ها و طراحي هايي كه در اين نمايشگاه به فروش مي رسد در این اندازه هاست:طراحي ها: 9 سانتي متر مربع و نقاشي ها:20،23،25،40 و 20 در 24 سامتي متر.

اين نمايشگاه كه شامل 100 نقاشي و 300 طراحي است در طول يك روز برگزار مي شود.

خاطرنشان می کنیم نمايشگاه "به شرط چاقو " هجدهمين نمايشگاه انفرادي مشمولی است كه در تاريخ دوم اسفندماه 1391 از ساعت 16 صبح تا 20 در آموزشگاه دانه برپا مي شود.

آموزشگاه دانه در قائم شهر،خيابان مهمان سرا،كوچه فضيلت واقع شده است.

گفتنی است پيش فروش نقاش ها و طراحی های "به شرط چاقو"  از 27 بهمن ماه تا 20 اسفندماه در این گالری ها برگزار می شود:27 بهمن ماه گالري لاله ( تهران )، دوم و ششم اسفندماه در آموزشگاه دانه ( قائم شهر )، 10 اسفندماه در آموزشگاه حجم سبز ( قائمشهر )، 15 اسفندماه مركز تجاري عطر زيستان ( بابل ) و 15 اسفندماه آموزشگاه خورشيد آرامش دريا ( بابلسر)


  • چهارشنبه 25 بهمن 1391-0:0

    چاقو بزن به جان هنر بلکه این روش،

    خونی به جان این هنر بی نوا کند...


    ©2013 APG.ir