تعداد بازدید: 2686

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 30 بهمن 1391-20:49

رسانه و انقلاب در همایشی بررسی می شود

گام نخست خانه/رئيس هيئت مديره خانه مطبوعات مازندران گفت: همايش رسانه و انقلاب 6 اسفند در ساری برگزار مي‌شود/در اين همايش، تمام فعالان رسانه‌اي عضو خانه مطبوعات مازندران حضور دارند.


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی خانه مطبوعات مازندران:ریيس هيئت مديره خانه مطبوعات مازندران گفت: نخستين همايش بزرگ فعالان رسانه‌هاي گروهي مازندران با موضوع "رسانه و انقلاب اسلامي" در تالار اجتماعات دانشگاه آزاد ساري برگزار مي‌شود.

ایرج نیازآذری اشاره اينكه دهه فجر و پاسداشت اين طليعه انقلاب زمان و مكان نمي‌شناسد از برپايي این همايش با محوريت خانه مطبوعات مازندران خبر داد.

وی از اصحاب رسانه و مطبوعات به عنوان قشر فرهيخته و متعهد جامعه اسلامي ياد كرد و خاطرنشان كرد: به مناسبت گرامي داشت پيروزي انقلاب اسلامي، نخستين همايش بزرگ فعالان رسانه‌هاي گروهي مازندران با موضوع رسانه و انقلاب اسلامي،با همكاري دانشگاه آزاد ساري روز يكشنبه ششم اسفندماه از ساعت 9 تا 13 در تالار اجتماعات دانشگاه آزاد ساري برگزار مي‌شود.

 رئيس هيئت مديره خانه مطبوعات مازندران از حضور شخصيت‌هاي سياسي، اجتماعي، علمي و فرهنگي مازندران در اين همايش خبر داد و اضافه كرد: در اين همايش، تمام فعالان رسانه‌اي عضو خانه مطبوعات مازندران حضور دارند.

نیازآذری با اشاره به حضور نمايندگان مجلس و مديران دستگاه‌هاي اجرايي مازندران به همراه مسئولان روابط عمومي و فرمانداران شهرهاي استان در این همایش،گفت: در اين مراسم يك مدرس دانشگاه درباره اخلاق حرفه‌اي در علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاري سخنراني مي‌كند.

وی از پخش نماهنگ رسانه و نماهنگ ولايت در اين همايش خبر داد و افزود: يك گروه موسيقي نيز به مناسبت برگزاري اين همايش و سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به اجراي برنامه خواهد پرداخت.

رئيس هيئت مديره خانه مطبوعات مازندران درباره برگزاري با تاخير اين همايش استدلال کرد:به دليل حضور خبرنگاران و رسانه‌هاي گروهي در برنامه‌هاي بزرگداشت دهه فجر و بازدید پروژه‌ها،نیز حضور در مراسم كلنگ‌زني و افتتاحيه ها، برگزاري اين همايش به ايام بعد از دهه فجر موكول شد.

وی در بخش ديگري از سخنانش از برگزاري نشست اعضاي هيئت مديره خانه مطبوعات مازندران با حضور مديران رسانه‌هاي استان و با هدف دريافت نظرها و پيشنهادهای فعالان مطبوعاتي و راهكارهاي تعامل بين خانه مطبوعات و مديران رسانه‌ها در چهارشنبه هفته جاري در تالار جلسات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران خبر داد.


  • خبرنگاران مازندرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 1 اسفند 1391-0:0

    فقط خواهشا با دو تا وعده و عید این و اون خام نشین.مثل برخی اعضای قبلی خانه مطبوعات در مرکز و غرب استان... نشین.حس دیکتاتوری مثل اونا نداشته باشین.صداقت ، همه رو به یک چشم دیدن ، حذف عوامل انسانی و غیر انسانی مخرب و سواستفاده گر در خانه مطبوعات رو سرلوحه خودتون قرار بدین.مثل اون بعضیا درغرب استان فضای رسانه و خبرنگاران رو به رکود نکشونین.مثل برخی اعضای خانه مطبوعات در مرکز و غرب استان باند بازی و...نکنین.مثل همین ها به انحراف نرین.راستی اون مابه التفاوت ... بخواین که توضییح بده...تفحص کنید دوستان عزیز.مبادا گول همون آقایون رو بخورین و گرفتار تطمیع های فریبنده اونا بشین؟اینا هیچی نیستند.فقط محکم و صادقانه با خبرنگاران طی کنید لطفا

    • غلامعلی رنجبرپاسخ به این دیدگاه 1 0
      سه شنبه 1 اسفند 1391-0:0

      من گرچه خود از اهالی رسانه به معنی مصطلح و حرفه ای نیستم ولی با این امر از ابتدای انقلاب در ارتباط تنگاتنگ بوده و هستم. امیدوارم کار خانه مطبوعات مازندران به جایی برسد که توجه بسیاری از هموطنان غیر مازندرانی نیز به صداقت حرفه ای خبرنگاران ما جلب شود و مطبوعات مازندران را محل اعتماد واتکاء و باور خود قلمداد بکنند.

      پیشنهاد اینکه در یک کار گروهی از شرق تا غرب استان پیشنهاد های لازم برای تدویت یک برنامه راهبردی درازمدت شبیه چشم انداز اقدام شده و همزمان لایه های برنامه ای پنج ساله و یکساله را برای ارتقاء سطح رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب و حقیقی و مجازی با رویکرد تاثیر گذاری بر افکار و اندیشه ها و دیدگاههای نسل جوان و به صورت هدایتگرانه تدوین شود و خانه مطبوعات این مهم را تا تحقق کامل پیگیری نماید.

      در بسیاری از موارد تجمع تعداد زیادی از اصحاب رسانه برای یک موضوع بسیار سخت و عالباً نتیجه بخش نمی باشد و اگر برنامه ها به صورت موضوعی در نظر گرفته شوند و برای هر موضوع افراد و مطبوعات خاصی دعوت شوند و تعداد محدوتر باشد نتیجه بخش تر خواهد بود.

      انشاء الله موفق و موید باشید.

      غلامعلی رنحبر

      • سه شنبه 1 اسفند 1391-0:0

        به قول مازندنومه این حرکت برای شروع و اعلام معرفی خوب است.اما لطفا به کارهای مهمتر بپردازید.بهتر است اینگونه همایشها را آموزشی کنید تا خبرنگارها سطح شان بالاتر برود.در ضمن عید نزدیک است.خوب است بسته های عیدانه برای خبرنگارها تهیه شود.این نشود که خبرنگارها خود را بیگانه از شما احساس کنند.هیئت مدیره پیشین با رفتارشان ما را از خودشان جدا کردند و از بالا تصمیم میگرفتند.ما دوست داریم با شما مشارکت داشته باشیم و از نظراتمان استفاده شود

        • سه شنبه 1 اسفند 1391-0:0

          ما به خانه مطبوعات در هیات جدیدش امیدواریم.آقای نیاز لطفا گرفتار زد و بند نشوید.مسایل مالی خانه را شفاف کنید تا مثل قبلی ها شائبه ایجاد نشود.برای پیگیری مسایل حقوقی رسانه ها وکیل کارکشته بگیرید.

          • سه شنبه 1 اسفند 1391-0:0



            روي آمرديد به كارهاي سطحي و چشم نواز...


            ©2013 APG.ir