تعداد بازدید: 3178

توصیه به دیگران 14

سه شنبه 22 اسفند 1391-11:53

آقایان،قالی نخواستیم،همین حصیر پوسیده را از ما نگیرید

نماینده مردم ساری و میاندرود گفت:در انتخابات تمامی سلایق موجود در درون  نظام به صحنه بیایند/ ميراث دولتی که داعیه مدیریت جهانی داشت چنین است که تنها در طی 2 سال گذشته نرخ دلار در آن از حدود 1050 تومان به نزدیک به 4000 تومان رسیده است/آیا ما همان ملتی نیستیم که وعده آوردن نفت بر سر سفرهای مان را  شنیده ایم اما امروز عیدانه بگیر دولت شده ایم؟


مازندنومه،محمد دامادی،نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی: اين جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره نمایندگان فقید شهرستان ساری و میاندرود شهید قاسمی،عزت الله دامادی و سلیم بهرامی ،  بر خود واجب می دانم که از تک تک موکلينم به سبب چنين اعتمادي سپاسگزاري کنم و همچنان به يادشان بياورم که :«راه ما از يکديگر جدا نيست» و به همين سبب سعي در ايفاي نقش موثري در حصول مطالبات شان داشته و خواهم داشت.

 
این روزها نگاه افکار عمومی در کشور  و منطقه  معطوف به انتخاباتی ست که تا چند ماه دیگر برگزار خواهد شد؛انتخاباتی که به معنای واقعی کلمه سرنوشت ساز است چرا که چه از نقطه نظر داخلی و چه از نظر سیاست های  خارجی،برگزاری یک انتخابات پرشور که در آن جمعیت های فعال مشتاق خودجوش مشارکت کنند، توان روحی و وزن سیاسی کشور را خصوصا در این مقطع از حیات نظام افزایش خواهد داد.


واضح است که این مهم بی شک زمانی تحقق پیدا مي كندکه تمامی سلایق موجود در درون  نظام که به  آرمان های انقلاب و خون شهدای آن وفادارند به صحنه بیایند . این مهم زمانی رخ می دهد که موانع حضور حداکثری  را از پیش پای همه دلسوزان نظام برداریم.


در آن صورت برآیند صندوق ها دولتی خواهد شد که با پشتوانه محبوبیت حقیقی اش بتواند اوضاع آشفته اقتصادی و شرایط پیچیده سیاسی را تا حد بسیار زیادی سامان بخشد و از اتلاف سرمایه های ملتی که با ایثار و فداکاری،این نظام سربلند را از گردنه های دفاع مقدس ،تحریم ها،آشوب ها و دسیسه ها عبور داده ،جلوگیری کند.

آنچه مهم است حفظ نظام است. و به قول بهشتی مظلوم ممکن نخواهد شد مگر به دو طریق :نخست خون دادن که داده ایم  و دیگری خون دل خوردن که داریم می خوریم؛چرا كه دولتي كه در سال 84 کشور را با تورم 5/10 درصدی و انتقادات فراوان تحویل گرفته است ،امروز در آستانه پایان 8 سال از فعالیت خود ،کشوری ساخته که تورم در آن به استناد همان آمارهایی که  شاخصه هایش مورد تایید دولت است نزدیک به 30% گزارش می شود و گرايش به سمت توليد در آن كم رمق است .


 البته نمی توان منکر خدمات دولت در برخی حوزه ها شد.ميراث دولتی که داعیه مدیریت جهانی داشت چنین است که تنها در طی 2 سال گذشته نرخ دلار در آن از حدود 1050 تومان به نزدیک به 4000 تومان رسیده است. بدیهی ست که  در یک چنین وضعیت آشفته ای از نقطه نظر اقتصادی که تنش های تورمی در آن قابل کنترل نیست ، امکان ثبات در سایر حوزه ها نيز بسیار پایین است.


تورم امروز بر اساس اسناد تاریخی در طي چند دهه گذشته بی سابقه بوده است.با این حال امروز در این کشور عده معدودی هستند که باورشان بر این است که مقصر مشکلات فعلی یا دولت است و یا مجلس؛چرا که  در مقابل چشم  کارگری که نه کار ثابت دارد  نه حقوق ثابت و نه معیشت حداقلی،فرقی بین دولت و مجلس وجود ندارد.

بنابر این آنچنان که رهبری فرمودند اوضاع امروز هوشیاری ویژه ای را طلب می کند. این تذکر، امروز  و خصوصا در آستانه انتخابات حساس پیش رو کاملا بجاست . چرا که بحران اقتصادی این روزها ،که به راحتی حتی تا آجیل شب عید نیز راه پیدا کرده است، در صورتی که  تمهیدی همه جانبه را بخود نبیند،ممکن است در انتخابات آینده کشور را از تنگناهای فعلی به تنگناهای سخت تری بیندازد، زیرا شرایطی نظیر این ،بازار وعده های پوچ و عوام فریبانه اقتصادی را مساعدتر می کند و فرصتی کاذب به یک عده می دهد تا فرصت های کشور را به راحتی از بین ببرند.

آیا ما همان ملتی نیستیم که وعده آوردن نفت بر سر سفرهای مان را  شنیده ایم اما امروز عیدانه بگیر دولت شده ایم؟


اتخاذ تصمیمات عجولانه با چشمان بسته و تصمیمات کارشناسی نشده آن هم به صورت یکشبه، فقدان فعالیت احزاب واقعی و نه موسمی،نادیده گرفتن انتقادات و هشدار متخصصین  همچون  نامه هایی که اقتصاد دانان مستقل از ابتدای روی کار آمدن دولت نهم چندین بار به مسئولان آن نوشته اند و مواردی نظیر آن همین شده که امروز دولت از ارائه یک بودجه سالانه در موعد مقرر عاجزمی شود.حق هم دارد.


 دولتی که استقلال بانک مرکزی را گرفته و سازمان برنامه و بودجه را در میان سکوت و به به و چه چه  یک عده منحل کرده  باید هم که امروز از ارائه بودجه، تحلیل اوضاع اقتصادی کشور و تبعات سیاست های مالی خود  عاجز باشد.


حرف ما این است که آقایان،ما قالی نخواستیم،همین حصیر پوسیده را از زیر پای ما بیرون نکشید.

عروس وطن ،خاک میهن سلام             نگار من ای سبز دامن سلام
تو مازندرانی و یل پروری                     وطن را سراسر ،تو تاج سری
وطن گرید از جنگل پیر تو                   رقم خورده این گونه تقدیر تو
چه آمد سر جنگل سبز و پاک             نهالان چرا بر زمین اند و خاک؟
ددان بر طبیعت جفا کرده اند             تو را دست دشمن رها کرده اند
دگر آهویی در تو آسوده نیست           مگر جرم سرسبزی خاک چیست؟
تو مازندرانی و مردم مدار               بمان خرم ای خاک دشمن شکار


درخصوص استان مازندران، ارائه ی آمار در چند دقیقه مشکلی را حل نمی کند اما بنده سعی می کنم صرفا برای ثبت در تاریخ این کشور بگویم:
سال ها درباره ماجرای برنج در این صحن ،نطق های فراوانی انجام شده اما فایده ای نداشته است.امروز بنده می خواهم فقط یک نکته بگویم و البته نکات جزئی تر در نطق آتی گفته خواهد شد.


در خصوص قاچاق قانونی برنج،واردات بی رویه آن،زه کشی 150 هزار هکتار از زمین های کشاورزی مازندران، مشکلات کهنه و تکراری همچنان پابرجاست.آن چنان که نشان می دهد در میدان عمل ،صحنه از حضور مسئولان دغدغه دار خالی ست.

شهرستان ساری ، میاندرود تازه تاسیسش با مشکل عدم حضور نهادهای رسمی و اداری روبروست.پتانسیل گردشگری دودانگه و چهار دانگه اش مغفول مانده و از راهسازی مناسب بی بهره است.

روستاهای با اصلتش همچون اسرم ،جام خانه و داراب کلا به دلیل استقرار در محدوده ساخت مسکن مهر با مشکل جدی تردد مواجه اند.


 فرح آباد و آکندش از محرومیت های گسترده رنج می برند. محلات راهبند سنگتراشان،کوی دخانیات و امازاده عباسش از زیر ساخت های مناسب شهری بی بهره اند.

*مازندنومه:نطق میان دستور نماینده ساری در مجلس که ساعت 10:30 روز سه شنبه ایراد شد و به شکل یادداشت تنظیم شد.دامادی به عنوان نخستین ناطق جلسه علنی امروز به ایراد سخن پرداخت که در انتها برخی نمایندگان با فریاد احسنت،احسنت از نطق میان دستور او استقبال کردند.


  • شنبه 26 اسفند 1391-0:0

    آقای غلط انداز باور بفرمایید خدمتی که امثال شریعتمداری مدیر روزنامه کیهان به دشمنان این آب و خاک می نمایند بی سابقه است . گروهک تروریستی و خائن رجوی اولین بار بعد از سال 76 خاتمی را فتنه نامید و کیهان هم در کوبیدن اینمرد خدا که اگر اجازه حضوربیابد بیش از 30 میلیون رای واقعی را کسب خواهد کرد همانراه را ادامه می دهد حالا بازهم او مدافع نظام است

    • حسين ميرزاييپاسخ به این دیدگاه 1 1
      شنبه 26 اسفند 1391-0:0

      متاسفم براي افراد كوتاه فكري كه در مورد دامادي اينگونه صحبت مي كنند در كجاي دنيا در يك چشم بهم زدن نيرو هاي غير بومي را با نيرو هاي بومي جا به جا مي كنند كه ما انتظار داريم در ساري اتفاق بيفتد اگر تا الان هم شده به اين علت بي تدبيري و بي كفايتي نمايندگان پيشين بوده شما در اين يكسال از دامادي انتظار داريد كه دنيا را گلستان بكند من واقعا براي اين انسان هاي هميشه منتقد و كوتاه فكر متاسفم....!؟

      • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 1
        جمعه 25 اسفند 1391-0:0

        آقای (-) به غلط اندازی ام سوگند که از هر کسی حرف خوب بشنوم برایم قابل احترام است و اصل را بر برائت می گذارم. آقای ش خدمات قلمی زیادی کرده است و میزان اطلاعات بسیار بالا و دقیقی دارد. موضعش دفاع از نظام جمهوری اسلامی است و تا وقتی که در این مسیر است عزیز است. آنانی که راه را کج کرده و در دامن استکبار در غلطیده و نمک گیر استکبار شده اند از نیش و کنایه ش در امان نخواهند بود. البته که این به معنای بدون ایراد بودن ایشان یا توافق صد در صدی غلط انداز با ایشان نیست. امروز آقای م. ا. راه خود را کج کرده و با مردم فریبی سعی در ساخت یک امامزاده در برابر ولی فقیه است و غلیرغم روشن بودن مسیر به سمت کجی میل کرده است. غلط انداز احساس خوبی نسبت به این کجراهه ندارد و حسش این است که ما با دو توطئه جدید تا انتخابات و بعد از آن رو به رو هستیم که قطعاً برنامه ریزی هایش در داخل نخواهد بود. 1. توطئنه و لوا سازی و ناامن سازی و عدم اجرای صحیح انتخابات و ایجاد معضل برای نظام و سختی و تشویش برای مردم توسط گروهک انحرافی و 2- تداوم توطئه 88 با پرچمداری و میدانداری فردی جدید و مدعی اصولگرایی که خود را به رای عناصر 88 متکی کرده است. جالب این است که منشاء هر دو از شهرداری تهران می باشد. خدا این دفعه هم به مردم رحم کند.

        • پنجشنبه 24 اسفند 1391-0:0

          غلط انداز با همه خوبی ها ونمک پاشیدن هایت از اینکه اسم یک فرد بیمار... که روزنامه ...کیهان را اداره میکند بیاوری منزلتت کم می شود. کیهان اندیشه سوز فقط به فکر فحاشی است و هیچ حرفی برای گفتن نداردو با تهمتها و مصونیت آهنین مشغول فتنه گری است.دامادی راه مردم و حرف مردم را زد خدا نگهدارش باشد

          • پنجشنبه 24 اسفند 1391-0:0

            نظرات خیلی از دوستان در باب انتقاد آقای دامادی درست و بجا بود



            برادر تا حالا کجا بودی...

            • پنجشنبه 24 اسفند 1391-0:0

              ولی برای حفاظت از منافع خود و مردم دم بر نمی آورند!!!!! فقط برای منافع خود!!!!! (نه مردم)! لطفا پاسخ دهید مردم در این وسط چه منافعه ایی داشتند و دارند؟!!!!!!

              • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 1 2
                پنجشنبه 24 اسفند 1391-0:0

                1- آقای نماینده خیلی تندتر از حد نیاز می رونی. یک کمی یواش تر بهتر نتیجه می دهد.

                2- نمایندگان سایر شهرستان ها هم عقلشان به خیلی از چیزایی که شما می فرمائید می رسد ولی برای حفاظت از منافع خود و مردم دم بر نمی آورند و با احسنت احسنت گفتن برخی نمایندگان شیر نمی شوند.

                3- این هشدار رهبری فقط در افراد معتقد و همراه با رهبر محدودیت ایجاد کرده است و یکطرفه ساکت شده اند ولی رئیس جمهور و یارانش هر روز برای تشنج آفرینی تا انتخابات برنامه دارند و درست بر روی حساسیت های علما و مردم انگشت می گذارند.

                4- در کنفرانس اخیر رئیس جمهور برای مشائی تا توانست نوشابه باز کرد و او را از معصومین هم بیشتر ستایش کرد که مقاله هشدار دهنده آقای شریعتمداری نمونه ای از آن بود. مجلس تابع رهبری باقی ماند و دم بر نیاورد و آخرش هم با فشار آقای رئیس جمهور تسلیم خواسته های ایشان می شود.

                5- شایع شده است که تیم جریان انجرافی سرمایه های سنگینی را برای انتخابات تهیه دیده تا در مسیر کسب رای برای مشایی خرج کند. هنوز گزینه جایگرینی برای ایشان مشخص نکرده ولی بعید است اگر شورای نگهبان او را رد بکند آنها بیکار بنشینند و اینهمه سرمایه گذاری را هدر بدهند.

                6-...



                7- واقعاً نمایندگان ساری برای شهرستان ساری چکار کردند که همه ادارات پر شده از نیروهای غیر ساروی و تقریباً یکی یکی ساروی ها از دور خارج کردند و به قول یکی از آقایان غیر ساروی این حق ساروی ها است که دک شوند چون نمایندگانشان اینجوری فکر می کنند که نباید نیرویی از آنها چهره بشود که در انتخابات آینده برایشان شاخ شوند.

                • پنجشنبه 24 اسفند 1391-0:0

                  آقای دامادی!

                  تو اگر دلسوز ساری بودی!

                  تو اگر خدمتگذار بودی!

                  تو اگر به فکر ساری بودی!

                  تو اگر مدیریت داشتی!

                  اگر قدرت داشتی!

                  جلوی انتصاب فرماندار شهر 50 هزار نفری محمودآباد به عنوان فرماندار شهر 500 هزارنفری یعنی ، ساری را می گرفتی!...

                  • چهارشنبه 23 اسفند 1391-0:0

                    سلام دامادي جان دمتگرم خيلي حال كردم همه بايد از تو ياد بگيرند به انتخاب خودم مينازم

                    • چهارشنبه 23 اسفند 1391-0:0

                      مهندس دامادی چرا نسبت به تعطیلی سازمان برنامه و بودجه که در دولت نهم انجام شد اعتراض نکردند و حال در پایان دولت دهم یادشان افتاد ؛ نه آقای دامادی مردم ما با شعورتر از این حرفها هستند شما دنبال کار تبلیغاتی و جایگاه خودت در دولت بعدی هستی که نزدیک انتخابات یاد این گفته ها افتادی .

                      • چهارشنبه 23 اسفند 1391-0:0

                        سلام بر فرزند عزت ساری

                        وقتی پشت بلند گو میری حال میکنم جوری تن همه رو میلرزونی که به ساروی بودن خودم افتخار میکنم.داداش یه تذکری هم به شهردار سلبق و جدید بده که اینجور فضای شهر رو خراب نکنن با مجادله بیخود با هم

                        • چهارشنبه 23 اسفند 1391-0:0

                          یک شهروند بابلی:

                          آقایان نماینده مجلس بابلی یاد بگیرند...همش دنبال اختلاف نباشید..از جان مرکز استان چی میخواین؟با هم باشین وباصلابت

                          • سه شنبه 22 اسفند 1391-0:0

                            مهندس دامادی سال 84 دوگانه احمدی - هاشمی رو به هاشمی آورد پس از پیروزی احمدی در سال 85 شروع به کار شورا نمودند سال 87 تلاشهای وافری کردند تا در حلقه احمدی نژادیهای استان جای بگیرند ولی آنها این هاشمیست را نپذبرفتند و انتخابات مجلس 9 سعی فراوان او و نشستهایش با صلاحی و صابر جواب نداد ایشان نماینده شدند باز تلاش برای راهیابی به دولت نشد زیرا ایشان با قالیباف هم دیدارهایی داشت که خوشایند احمدی نبود جالب است ایشان نشستهایی هم با رضایی دارند ، حال شما بگویید مهندس دامادی راه ما از شما جدا نیست ! مردمی که از شفافیت سیایت پیشگانشان حمایت میکنند چطور با شما سر آن پیمان اسفند 90 بمانند ؟

                            • سه شنبه 22 اسفند 1391-0:0

                              درود خط سرخ انبیا ودرود بر سلاله رسول ا... سید محمد خاتمی محبوب قلوب که بیش از 30 میلیون رای در انتظار آمدنش هستند. آب زنید راه را

                              • سه شنبه 22 اسفند 1391-0:0

                                تو این 8 سال کجا بودی برادر ..حالا با قالیباف و رضایی لابی میکنی... این دو گانگی یعنی چه جناب مهندس

                                • مهرداد یوسفیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                  سه شنبه 22 اسفند 1391-0:0

                                  مشارکت حداکثری زمانی سودمنده که در کشور احزاب فراگیر و ریشه دار بتونند آزادانه فعالیت کنند و جامعه مدنی وجود داشته باشه و به هنگام انتخابات احزاب بتونند مدیران کارآزموده و توانمندشون رو به عنوان کاندیدا معرفی کنند و پیشاپیش به تشخیص برخی که خودشون رو آگاه تر از مردم می دونند این نامزدها حذف نشند تا خود مردم با شناخت قبلی از عملکرد اونها تصمیم بگیرند چه کس یا کسانی شایسته هستند انتخابات ریاست جمهوری پیشین که بیشترین مشارکت را داشت به بهترین نتیجه انجامید؟بهتر نیست بسترهای قانونی و مهمتر از اون پشتوانه اجرای بی کم و کاست قانون برای تشکیل دولت کارآمد فراهم بشه و برگزاری انتخابات حداکثری برای تصفیه حساب های سیاسی و اجتماعی با مخالفان درون و برون مرزی و یا دادن پیام مشروعیت افزایی به خود و دیگران نیست.مشکل کشور ما اینه که بوریا باف(حصیر باف) را گرچه بافنده است به کارگاه حریر(ابریشم) بردیم و هر بار به امید اینکه حصیرباف تواناتری برای بافتن جامه ابریشمی بیابیم نظریه پردازی می کنیم،راهکار می دیم،انتقاد می کنیم،مشارکت را افزایش می دیم و باز ...

                                  • سه شنبه 22 اسفند 1391-0:0



                                    مهندس دامادی حالا شده اید مخالف احمدی نژاد !!!!!!!!!!!!!! آقای دامادی بهار 88 نشست انتخاباتی شما با مهندس صلاحی رییس انتخاباتی احمدی نژاد در مازندران یادتان رفت !!!!!!!!!!!!!! برای یاد آوری .....

                                    • خسرو دهقانيپاسخ به این دیدگاه 3 1
                                      سه شنبه 22 اسفند 1391-0:0

                                      محمد دامادي امروز سه شنبه 22 اسفندماه 1391 در اولين نطق ميان دستور خود در مجلس شوراي اسلامي به نكاتي اساسي اشاره داشتند كه جا دارد از ايشان تقدير و تشكر گردد. دغدغه مردم داشتن و نگاه مشفقانه و كلان به استان و توكل بر خداوند سخناني را از دل جاري مي نمايد كه صداي فروخفته دلسوزان و علاقمندان به اسلام و نظام و مازندران است و لاجرم بر دل مي نشيند و دعاي خير را براي اين جوان فرهيخته مازندراني به همراه دارد. بايد به مردم شريف ساري بدليل اين انتخاب تبريك گفت زيرا شانيت مركز استان با حضور محمد دامادي و اثرگذاري ملي او در ايفاي وظيفه نمايندگي مجلس شوراي اسلامي نه تنها حفظ، بلكه افزون خواهد شد. تقدير و سپاس از ايشان كه بدور از هياهو، دلنشين ترين سخنان را كه همچون آب در دل كوير بود حداقل كاري است كه مي توان و بايد انجام داد.

                                      • اسلامدوستپاسخ به این دیدگاه 7 1
                                        سه شنبه 22 اسفند 1391-0:0

                                        سا عت خواب مهندس دامادی !

                                        • سه شنبه 22 اسفند 1391-0:0

                                          هدفمندی یارانه، کپی برداشته شده از قوانین کشورهای پیشرفته جهان (social welfare) یا به زبان اسکاندیناوی (social hjälp)! و این کمک‌های مالی، شامل انسان‌های بیکار و بیمار و (معتاد و الکلیست) می‌باشد! ( نیروی ذخیره انسانهای باکار و سالم و تندرست ) که بعد از پرداخت کرایه خانه آپارتمانی همچو هتل با وسایل اولیه زندگی مبلغ 4000 کرون ×550 تومان به نرخ ارز امروز ماهانه به حساب‌ بانکی شان واریز می‌کنند و به همین ترتیب به همسر! و مبلغ 1200 کرون × 550 تومان ماهانه به حساب کودک برای تفریح و خوشگذرانی با دوستها ی فرادست و ثروتمند! با وجود داشتن تغذیه رایگان از مهد کودک و دوران دبستان و دبیرستان! قیمت اجناس هم با ایران، اندکی گران‌تر است! هدف از این کار این است که کودک از بدو ورود در این جهان در رحم مادر احساس آرامش و آسایش کند! و هیچ کودکی از مرکز تا سر مرزها! نباید احساس ناراحتی و نگرانی و استرس کند و از سوء تغذیه و الباس و کفش و مسافرت درون مرز و برون مرز و تفریحات و ... در مقایسه با کودکان ثروتمند و توانمند در جامعه تحقیر و پست شود و به‌ ویژه جوانان سالم و تندرست و تنومند و قوی هیکل و یکدست تحویل جامعه دهند! که هم به درد درس و مشق و کتاب و مدرسه بخورند! و هم به درد ورزش، هم به درد کارهای سنگین ساختمانی و تولیدات کشاورزی و هم کارخانه‌ها و هم به درد خدمت سربازی برای آقایان و آقازاده ها که شبها در خواب نوشین فرو روند! و به‌خصوص این کودکان تبدیل به کودکان کار و خیابانی نشوند و جذب ...!!! با وجود داشتن والدین بیکار و بیمار و (معتاد و الکلیست)!!! همان‌طوریکه شما به نیکی واقفید، کودکان از مهد کودک و دوران دبستان و دبیرستان از مرکز تا دورترین نقاط کشور! روستاهای سر مرز! تاکید می کنم (تک‌تک کودکان) از تغذیه رایگان پروتئینی در زیباترین رستوران مدارس و تحت نظر دکتر رایگان در مدارس و دندانپزشک رایگان خارج از مدرسه قرار دارند! ! نماینده محترم جوان! آقای محمد دامادی! شما انسان روشنفکر و روشنگر و دلسوز و باشرف و باوجدان جامعه هستید؛ حالا با هر دینی و ایده و مسلکی عقیده ایی! سئوال این‌جاست! به گفته نمایندگان کشور اسلامی، بیش از 70 درصد مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند! یعنی مشکل آوردن نان خالی بر سر سفره‌ها! و این 70 درصد کودک مستضعف و تهیدست و فقیر و گرسنه باید از درس و مشق و کتاب و مدرسه خود بزنند! و نقش پدر و مادر را برای لقمه نان بی‌خاصیت بر سر سفره را بازی کنند!!! عده کثیری از این کودکان، تبدیل به کودکان کار و خیابانی می‌شوند و عده‌ای از این بی‌سوادان و بیکار و فقیر و گرسنه جذب ......!!!!(هدف کشورهای دیکتاتوری و مستبد هم همین است)!!! این یارانه ناچیز هم اگر نباشد، مردم بیکار و بیمار و معتاد... فقیر و گرسنه و بی‌خانمان، خود و کودکانشان چه بکنند و چه بخورند؟!!! روستازاده کم‌سوادی که در کودکی در لانه گلی و خشتی زندگی می‌کردیم و در یک دست‌مان نان خشکی بود و دست دیگرمان آب بینی را پاک کردن!!! مقایسه کنید با آقایان و آقازادگان میلیاردری که پدر و مادر بدبخت و بیچاره و بی‌سواد و نادان و کور ما را فریب می‌دانند و می‌گفتند، این دنیا پشیزی ارزش ندارد و یک لقمه نان خشک بی خاصیت را بخورید و خدا را هزار مرتبه شکر کنید!!! حواله نسیه دادن! جهنم در این زمان! و شوربختانه از شدت کارهای کشنده و جانکاه در کودکی کفرها از زبان جاری بود یعنی ( جهنم در آن زمان)!!! اما آقازاده ها بهشت هم این جهان هم آن جهان! این خاویار معروف ازون برون دریای کاسپین در پیش آقایان و آقازادگان و حتی این‌جا نزد کافران به وفور یافت می‌شود!!! اما کودکان مسلمان شیعه عزیز مان در چند قدمی دریای کاسپین زندگی می‌کنند، حتی نمی‌دانند رنگ و بو و طعم و مزه و شکل و قیافه این ماهی و خاویارش چیست! از شما سئوال می کنم که آیا اختلاسهای بیلیاردی و کمک های اقتصادی بیلیارد تومانی به کشورهای دیگر واجب است یا به ( کودکان مسلمان شیعه ) این مرز و بوم که هم خدمت سربازی و هم جان و جوانیشان را برای کشور عزیزشان و هم برای آقایان دادند؟!!! سرتان را درد آوردم عزیزان من! بهشت را خواهانم برای تک‌تک کودکان‌مان! هم این زمان و هم آن زمان! نه فقط برای آقایان و آقازادگان! با چنین ثروت بی‌کران!!!

                                          • سه شنبه 22 اسفند 1391-0:0

                                            دامادی عزیز!درود بر تو. امروز به انتخابم میبالم...مردم فهیم ساری چه نماینده ی خوبی راهی بهارستان کردند...

                                            به امید موفقیت روز افزونت.

                                            پاینده باشی...

                                            • سه شنبه 22 اسفند 1391-0:0

                                              محمد دامادی یعنی شعار ، آقا جان حرف نه عمل ، برادر تو این یک سال چه کردی ؟

                                              • شهروند بابليپاسخ به این دیدگاه 4 3
                                                سه شنبه 22 اسفند 1391-0:0

                                                درود بر فرزند پاك مازندران درود بر نماينده شجاع استان نمايندگان ساير شهرستانها از ايشان ياد بگيرند غيرت و مردانگي را لابي هاي بي حاصل براي مردم نان نمي شود به مسائل اساسي كه دامادي گفت توجه شود.


                                                ©2013 APG.ir