تعداد بازدید: 2697

توصیه به دیگران 1

شنبه 26 اسفند 1391-19:49

آنانی که مهربانی را تجربه می کنند

بازارچه تخم رنگی و غذا برای کودکان سرطانی در آمل برپا شد/در این بازارچه دانش‌آموزان غذاها،دسر و شیرینی‌های دست پخت خود را عرضه کردند/ دانش‌آموزان دست پخته‌های خود در بازارچه به فروش رساندند+عکس


مازندنومه؛خبر مهمان،الناز پاک نیا:به منظور کمک به دانش‌آموزان سرطانی، بازارچه خیریه و تخم رنگی در مدرسه راهنمایی فرهنگ آمل برپا شد.

در این بازارچه که به مدت یک روز در مدرسه راهنمایی فرهنگ این شهرستان دایر شد 400 دانش‌آموز دختر آمل از مدارس آمل در آن شرکت کردند.

الهام قدرت -مدیر مدرسه راهنمایی فرهنگ آمل-درباره این بازارچه و جشنواره خیریه اظهار داشت: تلاش کردیم در روزهای پایانی سال ضمن ایجاد شور و حال نوروزی در میان دانش‌آموزان، گامی نیز برای افراد سرطانی برداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در این بازارچه دانش‌آموزان غذاها، دسر و شیرینی‌های دست پخت خود را عرضه کردند، بیان داشت: این دانش‌آموزان دست پخته‌های خود در بازارچه به فروش رساندند.

قدرت با تاکید بر اینکه قریب به 400 دانش‌آموز از مدارس مختلف این شهر از جشنواره دیدن کردند، اظهار داشت: این دانش‌آموزان با خرید از دست پخته های دانش‌آموزان در این کار خیر شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه عایدی این جشنواره برای حمایت از بیماران سرطانی هزینه خواهد شد، افزود: دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان دوست داشتند در این کار خیر شرکت کردند و از این بازارچه استقبال زیادی کردند.

مدیر مدرسه راهنمایی فرهنگ آمل با اشاره به اینکه در این بازارچه به هر غرفه‌ای که بیشترین فروش را داشت جایزه‌ای ویژه تعلق گرفت، تصریح کرد: بارور کردن حس نوع دوستی و تلاش برای ایجاد همبستگی و همدردی با اقشار مختلف جامعه از سوی دانش‌آموزان مهمترین هدف این طرح بود.

وی با اعلام اینکه در این جشنواره هر دانش‌آموز 10 تخم مرغ رنگی را به مناسبت سال جدید مهیا کرده بود، اظهارداشت: تخم‌ مرغ‌ها به نشانه سال نو و اغاز بهار در این بازارچه خیریه نیز به فروش رفت و عواید آن در طرح مورد استفاده قرار می‌گیرد.


  • کامران از دیار سبز تبرستانپاسخ به این دیدگاه 1 0
    يکشنبه 27 اسفند 1391-0:0

    واقعا کار زیبا و شایسته ای بود...ممنون مازندنومه


    ©2013 APG.ir