تعداد بازدید: 3315

توصیه به دیگران 89

يکشنبه 27 اسفند 1391-17:58

احمدی نژاد نیامد/طلسم آزاد راه باز هم نشکست

سفر عصر یک شنبه رییس جمهوری که قرار بود فاز چهارم آزاد راه تهران شمال را افتتاح کند،لغو شد/ساعت 4:20 دقیقه مجری برنامه پشت میکروفن رفت و بعد از خواندن شعری،اعلام کرد که احمدی نژاد نمی آید و آن گاه جمعیت متفرق شدند+عکس


مازندنومه؛خبر:بابک شمس ناتری/عکس:محمدحسین ملایی کندلوسی:باز هم طلسم افتتاح آزادراه تهران-شمال شکسته نشد و حتی احمدی نژاد نیز نتوانست در زمان مقرر،حداقل یک فاز این محور را بازگشایی کند.

تعداد قابل توجهی از مسئولان،خبرنگاران و جمعی از مردم غرب استان که از ساعت 13 و بعد از بازدیدها و تشریفات امنیتی متعدد وارد فضای آزاد راه شده بودند،بیش از سه ساعت معطل ماندند،اما در نهایت شنیدند که سفر رییس جمهوری کنسل شده است.

بر اساس این گزارش،ساعت 4:20 دقیقه مجری برنامه پشت میکروفن رفت و بعد از خواندن شعری،اعلام کرد که احمدی نژاد نمی آید و آن گاه جمعیت متفرق شدند!

شنیده شده است که هواپیمای حامل رییس جمهوری به علت شرایط نامناسب جوی و مه آلود بودن هوا،نتوانست در فرودگاه نوشهر بر زمین بنشیند و به ناچار به تهران بازگشت.


  • احمد قلعه بانیپاسخ به این دیدگاه 7 0
    يکشنبه 27 اسفند 1391-0:0

    سلام من فقط دلم برای خبرنگاران می سوزد .می گویید چرا؟ می گویم ، این بندگان خدا وقتی شنیدند که قرار است رئیس جمهور برای افتتاح می آیدبه تکاپو افتادند ودم این وآن رادیدند تا کارت مخصوص حضور در مراسم را بگیرند وقتی هم که موفق به دریافت کارت شدند با چه تحقیر هایی درمحل مراسم مواجه شدند تاتوانستند داخل محوطه مراسم شوند بعد هم که رئیس جمهور نیامد.


    ©2013 APG.ir