تعداد بازدید: 2418

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 5 فروردين 1392-12:23

مشکل ما از 15 فروردین به بعد است-ایرانپور

دبیر جامعه هتل داران ایران گفت:باید به گونه ای رفتار کنیم که مردم سالیانه بتوانند به استان سفر کنند/راغب هستیم سفرها به صورت تور انجام شود/ کسانی که به کشور می آیند کاملا متحول می شوند.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:دبیر جامعه هتل داران ایران در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار مازندنومه، اظهار داشت: کار ستاد تسهیلات سفر به ویژه در مازندران، کار سختی است چراکه مسافرت به شمال، در خون مردم است.

خسرو ایرانپور با بیان اینکه در تمام دنیا مطابق با میل و سلیقه مردم عمل می کنند، تصریح کرد: امسال هم به همین نحو عمل کردیم.

 رئیس جامعه هتل داران مازندران با اشاره به ایام فاطمیه،گفت: امسال مبنای کار ستاد تسهیلات سفر، فرهنگی است.

 این مسئول ادامه داد: در برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های فرهنگی، 2 ارزیابی را مد نظر قرار دادیم که تاکنون کمتر اتفاق افتاده است.

 ایرانپور خاطرنشان کرد: در این جشنواره ها و نمایشگاه ها، تاثیر گردشگری بر صنایع دستی و تاثیر صنایع دستی بر گردشگری را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

 وی با بیان اینکه تمایل گردشگران در استفاده از ایام اوقات فراغت هم برای ما اهمیت داشت، افزود: اوقات فراغت می تواند در ماندگاری گردشگر تاثیرمثبت داشته باشد و اندازه گیری این مسائل در این ایام، کار علمی است.

ایرانپور با اشاره به اینکه ورودی های استان توسط اداره حمل و نقل و پایانه ها صورت می گیرد، گفت: آن چه برای ما اهمیت دارد، مسئله اقامت است چراکه بر اساس اقامت و میل و کشش گردشگر مقیم، سرمایه گذاری هم شکل می گیرد.

 وی ادامه داد: امروز باید چیزی را بسازیم که مردم می خواهند و در این زمینه هرگونه پیشنهاد را از سوی مردم پذیرا هستیم.

 ایرانپور با اشاره به اینکه چهار فصل مازندران زیبا است، گفت: باید به گونه ای رفتار کنیم که مردم سالیانه بتوانند به استان سفر کنند و همچنین باید محصولات را کیفی تر کنیم.

وی با بیان اینکه مسافری که قصد دارد برای استفاده از طبیعت، در چادر مسافرتی اقامت کند، همه ملزومات سفر را به همراه خود دارد، یادآور شد: مسافر هتل هم مشخص است و چیزی به همراه ندارد.

 رئیس جامعه هتل داران مازندران با اشاره به اینکه راغب هستیم سفرها به صورت تور انجام شود، گفت: درصد تخت های مازندران نسبت به اقامت مسافران برابری نمی کند.

 وی با بیان اینکه در این ایام از نظر درصد اشغال هتل ها مشکلی نداریم و ضریب اشغال هتل ها بالغ بر 98 درصد است، تصریح کرد: مشکل ما از 15 فروردین به بعد است.

 ایرانپور با اشاره به اینکه 260 روز از سال، ایام غیر پیک سفر است، ادامه داد: باید برای این روزها برنامه ریزی کنیم و مردم راغب به مسافرت شوند.

 وی با بیان اینکه گردشگری، صنعت جوانی است، اظهار داشت: همه افرادی که می خواهند به ایران را ببینند، قادر نیستند محصول دیگری را جایگزین آن کنند.

ایرانپور با اشاره به اینکه افرادی را داریم که هزینه سفر به ایران در حساب پس انداز آنها است، گفت: کسانی که به کشور می آیند کاملا متحول می شوند و به این نتیجه می رسند که ایران کشور امنی است.



    ©2013 APG.ir