تعداد بازدید: 2658

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 19 فروردين 1392-1:28

نمی توان با یک گرایش به نیاز های مردم پاسخ داد-برزگر

یک فعال رسانه ای گفت:حضور سلیقه های سیاسی متنوع در عرصه انتخابات، باعث مشارکت حداکثری مردم می شود/یکی از پیش نیاز های خلق حماسه ماندگار در صفحه سیاسی نظام در سال جدید، امکان حضور سلیقه ها و گرایش های متنوع در صحنه انتخابات است.


مازندنومه:حسین برزگر-فعال رسانه ای و مدرس دانشگاه- گفت: تردیدی نیست که نوع سیاست گذاری،برنامه ریزی ها و هدف گذاری های دولت آینده بر زندگی شهروندان تاثیرگذار است.

این عضو هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران در گفتگویی اعلام کرد: با وجود گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هنوز برخی از اصول، آرمان ها و اهداف انقلاب که در قالب میراث ملی، قانون اساسی، متبلور شده به صورت کامل اجرا نشده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و برگزاری همزمان انتخابات شوراها و و ریاست جمهوری تصریح کرد: در شرایط دشوار کنونی و به دلیل سرعت بالای تغییرات اجتماعی،نمی توان با یک تفکر، گرایش و جریان خاص به نیاز های مردم پاسخ داد.

برزگر اظهار داشت: تنوع و تکثر سلیقه ها و روش های مدیریتی با حفظ اصول و کلیت نظام، امری پذیرفته شده و قابل دفاع است.

وی با بیان اینکه تجربه انتخابات گذشته ثابت کرده است که مردم وفاداری خود را به نظام نشان داده اند، افزود: یکی از پیش نیاز های خلق حماسه ماندگار در صفحه سیاسی نظام در سال جدید، امکان حضور سلیقه ها و گرایش های متنوع در صحنه انتخابات است.

این مدرس دانشگاه افزود: کنار گذاشتن بد اخلاقی ها، قهر و خصومت و کینه و تلاش برای دوستی ، محبت و وحدت و وفاق بین نیروهای دلسوز انقلاب و نظام و حمایت از آرمان های امام راحل (س) و فصل الخطاب قرار دادن رهنمود های مقام معظم رهبری می تواند زمینه های برگزاری انتخابات حماسی، پرشکوه و پرشور 24خرداد 92 را فراهم کند.

وی تصریح کرد:چنانچه امکان حضور سلیقه های سیاسی متنوع که مرزبندی خود را با دشمنان و بدخواهان نظام به روشنی نشان بدهند، فراهم شود، هر گروه و یا جریانی ( اصلاح طلب یا اصول گرا یا مستقل ها ) برنده انتخابات شوند قطعا مورد رضایت و حمایت مردم و مسئولان و نظام خواهند بود.

این فعال رسانه ای با اشاره به برخی از تنگناها و محدودیت های اقتصادی به واسطه سیاست های خصمانه دشمنان نظام، تاکید کرد: دولت آینده باید با همکاری مجلس به سمت اجرای کامل برنامه توسعه پنجم ، سند چشم انداز 20 ساله نظام و تحقق احکام بودجه سالانه و حرکت در راستای شرایط مناسب برای زندگی بهتر شهروندان حرکت کند.

 این مدرس دانشگاه خاطر نشان کرد: دولت آینده در حوزه سیاست خارجی با استفاده از دیپلماسی تنش زدایی و اعتماد به جهان خارج و از موضع حقانیت و در عین حال با تکیه بر اصول سه گانه عزت، حکمت و مصلحت باید شرایط را به گونه ای فراهم کند که حمایت از منافع ملی و مصالح نظام در مسیر عقلانیت، تدبیر و اخلاق محقق شود.


  • پنجشنبه 22 فروردين 1392-0:0

    گفتند تجمیع انتخابات تا هزینه ها صرفه جویی بشه. ولی هیات های نظارت و اجرایی و منشیون و ... جدایند.

    پس مطمئن باشین این دفعه هم پول راننده ها و خریدها را باید همچنان بدهکار بود.

    • پنجشنبه 22 فروردين 1392-0:0

      نگفتی این همه هزینه انتخابات چی جوری تامین می شه؟

      • سه شنبه 20 فروردين 1392-0:0

        واقعا که آقای برزگر حرف تون درسته. نمیشه با یک گرایش به نیاز های مردم پاسخ داد


        ©2013 APG.ir