تعداد بازدید: 3254

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 26 فروردين 1392-22:34

متجاوز دستگیر شد/تعرض شوندگان به مراجع قضایی مراجعه کنند

سعید . ط با همکاری همسرش ماندانا . ک ؛ ضمن فریب زنان و دختران و انتقال آنان با ماشین پژو آر دی سبز رنگ به داخل باغی در کوی رسول آباد روستای بادله شهرستان میاندرود،پس از سرقت طلا و جواهر و وجه نقد اقدام به تجاوز می کرد.


مازندنومه: دادستان شهرستان میاندرود اظهار داشت: به دنبال گزارش ارسالی مبنی بر زورگیری و تجاوز به عنف توسط فردی با مشخصات پژو آر-دی در ساری و میاندرود دستور دستگیری سریع این فرد از سوی دادستانی شهرستان میاندرود شد.

حجت الاسلام ملاکریمی گفت: ماموران دستگاهای امنیتی شهرستان میاندرود و ساری پس از دریافت اطلاعات اولیه از شاکیان پرونده، اقدامات لازم را در این خصوص انجام دادند و در کمترین زمان ممکن، یعنی در تاریخ 15فروردین ماه سالجاری موفق به شناسایی و دستگیری این جنایتکار شدند.

دادستان میاندرود اظهار داشت: پس از بازجوئی و برسی به عمل آمده مشخص شد متهم سعید . ط  با همکاری همسرش ماندانا . ک ؛ ضمن فریب زنان و دختران و انتقال این افراد با ماشین پژو آر دی سبز رنگ به داخل باغی در کوی رسول آباد روستای بادله شهرستان میاندرود،پس از سرقت طلا و جواهر و وجه نقد اقدام به تجاوز می کرد.

این مقام قضائی از عموم مردم خواست اگر کسی از سوی این جنایتکار با مشخصات یاد شده مورد تعرض و آزار قرار گرفته است به مراجع قضائی مراجعه کند.



    ©2013 APG.ir