تعداد بازدید: 4799

توصیه به دیگران 3

پنجشنبه 29 فروردين 1392-22:39

لاریجانی:همه سلیقه ها باید در انتخابات حضور داشته باشند

رییس مجلس در ساری گفت:من حنجره دامادی را ندارم که بدون بلندگو بتوانم صحبت کنم/هر دفعه، یک جای بلندگو باید مشکل داشته باشد/همه سلایق باید در صحنه انتخابات حضور داشته باشند/شرایط اقتصادی کشور سخت است/انتخابات سالم، احتیاج به فضای آرام و سنجیده دارد/مخالف ویلاسازی نیستیم ولی در زمین هایی که زراعی نباشد+عکس+حاشیه ها


مازندنومه،کلثوم فلاحی:دوازدهمین سالگرد درگذشت عزت‌الله دامادی- نماینده مردم ساری در دوره‌های سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی- بعداز ظهر پنج شنبه در مسجد جامع ساری برگزار شد.

در این مراسم که علی لاریجانی-رییس مجلس-نیز حضور داشت، مردم زیادی در مسجد جامع ساری جمع شده بودند.

پس از مداحی، محمد دامادی-فرزند عزت الله دامادی و نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس- به سخنرانی پرداخت که هنگام صحبت های او میکروفن قطع شد!

دامادی ناگزیر بدون میکروفون به سخنرانی پرداخت و خطاب به لاریجانی گفت: به استان و محروم، مظلوم و سرسبز مازندران خوش آمدید.

دامادی، لاریجانی را افتخار مازندران و مجلس خطاب کرد و افزود: به پشتوانه این مردم در 12 سال اخیر برای پدرم مراسم سالگرد برگزار کرده ام.

وی ابراز امیدواری کرد که تا شروع سخنرانی لاریجانی، فیوز برق وصل شده و مشکل میکروفون رفع شود و ادامه داد: حنجره آقای لاریجانی را در مجلس برای داد قانون، لازم داریم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: فکر می‌کنم این جمعیت و بارندگی فیوز را پرانده است.

وی خطاب به حاضران گفت: یک بار دیگر، دستان مبارک شما مردم را به نشان احترام می‌بوسم و بدانید خانواده دامادی همچنان در خدمت شما خواهند بود.

پس از صحبت‌های دامادی، ذاکر مراسم، یک بار دیگر به ذکر مصیبت پرداخت و در این حین، مشکل میکروفون هم برطرف شد و سپس لاریجانی برای سخنرانی در پشت تریبون قرار گرفت.

رئیس مجلس گفت: هر دفعه، یک جای بلندگو باید مشکل داشته باشد.

در میان سخنرانی لاریجانی، برای لحظاتی صدای میکروفون قطع شد و لاریجانی اظهار داشت: من حنجره دامادی را ندارم که بدون بلندگو بتوانم صحبت کنم.

لاریجانی پیرامون مرگ و حیات، حماسه سیاسی و اقتصادی، انتخابات، وضعیت کشاورزی، ضعف صنعت در مازندران، ویلاسازی‌های غرب مازندران و ... اظهاراتی بیان داشت.

وی خاطرنشان کرد: همه سلایق باید در صحنه انتخابات حضور داشته باشند چون باعث می‌شوند همه مردم پشتیبان انتخابات باشند و محدودیتی نباشد.

لاریجانی یادآور شد: همه سلایق باید در انتخابات حضور داشته باشند تا آرا، رای ملت تلقی شود.

وی با بیان اینکه انتخابات سالم، احتیاج به فضای آرام و سنجیده دارد، ادامه داد: غبارآلود کردن فضای انتخابات، همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.

رئیس مجلس تصریح کرد: نگاه دردمندانه بر وضع موجود کشور این است افرادی که صاحب صلاحیت و توان‌مندی هستند بتوانند با رای خوب مردم، بر سر کار بیایند.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور سخت است، گفت: برخی مشکلات اقتصادی مربوط به مسائل بین‌المللی و بخشی هم ناشی از مسائل داخلی است.

لاریجانی با اشاره به اینکه باید روحیه کار در کشور قوی باشد، ادامه داد: اگر جوانان، امروز شغلی ندارند باید فضای کار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه امروز در زمینه تولید در رکود هستیم، یادآور شد: مازندران زمینه خوبی برای تولید دارد.

لاریجانی با اشاره به اینکه زمین‌های حاصل‌خیز نباید تبدیل به ویلا شود از ویلاسازی در غرب استان انتقاد کرد و اظهار داشت:مخالف ویلاسازی نیستیم ولی در زمین هایی که زراعی نباشد و این موضوع را بارها به دوستان در استان عرض کردم.

وی با بیان اینکه خدمت‌کردن باید آگاهانه باشد، ادامه داد: اگر مازندران و گیلان سهم تولید برنج کشور را بر عهده دارند این موضوع باید صیانت شود.

لاریجانی با اشاره به اینکه رهبری، روسای جمهور، مسئولان و علما بارها در این زمینه بیاناتی داشتند، گفت: خللی در این امر وجود دارد که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است، باید به این مسئله خاتمه داد.

گفتنی است تعداد معدودی از افراد، با عکس علی کردان در مراسم حاضر شده بودند که توسط نیروهای امنیتی به خارج از فضای مسجد جامع، هدایت شدند.

آیت الله نظری، آیت‌الله طبرسی، آیت‌الله معلمی، هادی ابراهیمی، کمال علیپور، عبدالوحید فیاضی، حسین نیازآذری، ایرج نیازآذری، رمضان شجاعی، هادی حسینی، حجت‌الاسلام ناصری، قاسم احمدی، هاشم پور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، نجفی مدیرکل تامین اجتماعی، محمودی راد مدیرکل محیط زیست استان و جمعی از علما، روحانیان و مسئولان استانی و شهرستانی در این مراسم حاضر بودند.

*حاشیه ها

- هنگام ورود به مراسم با پست ایست روبرو و پس از بازرسی وارد حیاط مسجد جامع شدیم.

 -مانند بیشتر برنامه ها که فعل زمان و احترام به وقت افراد مهم نیست، اینجا هم پس از تقریبا 50 دقیقه تاخیر برنامه آغاز شد.

 - بارش شدید باران در دو نوبت جمعیت حاضر را به سمت سرپناه های اطراف کشاند.

- مراسم به میتینگ سیاسی برخی نامزدهای شوراها تبدیل شده بود که با انواع و اقسام روش ها اقدام به تبلیغ می کردند.

- در ورودی در،محمد دامادی و علی حجازی به میهمانان خوش آمد می گفتند.

- بالاخره در ساعت 5 غروب برنامه به شکل رسمی آغاز شد. پس از قرائت قرآن و مداحی، سیستم صوتی قطع شد،این جا بود که بهره برداری تبلیغاتی برای نامزدهای احتمالی شورا شدت گرفت.

- برخی مدیران محلی و استانی و برخی فرمانداران نیز در این مراسم حاضر بودند که چند دقیقه ای نشستند و همین قدر حضور فیزیکی را برای تثیت جایگاه مدیریت شان کافی دانستند!

 - بنری با زیر نویس مهدی عبوری -شهردار ساری- در ورودی یکی از شبستان ها نصب شده بود که به جای عبارت "خدمت گزار" واژه "خدمت گذار" در آن درج شده بود و اشتباه نگارشی داشت!

-پیرمردی عصا به دست با نامه ای در میان جمعیت حضور داشت. وقتی از او پرسیدم قصد دارید نامه را به چه کسی بدهید،گفت:خودم می دانم هیچ فایده ای ندارد اما دوست دارم با دست خودم نامه را به آقای لاریجانی بدهم.

-فردی با در دست داشتن عکس مرحوم علی کردان و نشان دادن آن به علی لاریجانی در حال انتقال پیام خود به او بود که با واکنش مسئولان امنیتی روبرو و به بیرون از مسجد هدایت شد.

- قطع سیستم برقی و به قول دامادی سوختن فیوز برق شبستان، باعث شد تا مسئولان به تکاپو بیفتند و در صدد اصلاح برآیند که این کار حدود 20دقیقه ای طول کشید.

- لاریجانی در بخشی از سخنان خود با اشاره تلویحی به برخی سخنان غیردینی مسئولان دولتی ابراز داشت: همیشه اسلام توسط روحانیت و مراجع حفظ شده است و این روش های صوفی گرایانه ی غیر عقلی از بین رفتنی است و تداومی ندارد.


  • يکشنبه 1 ارديبهشت 1392-0:0

    آقای لاریجانی تازه یادشون افتاد که مازندرانی هستند؟!

    و اون هم زمانی که نیاز به رای دارن!!

    واقعا آقای لاریجانی چه کاری برای مازندران انجام داد؟فقط به فکرمنافع خودشون هستن.

    ای کاش منظورش رو از همه ی سلیقه ها بیان میکرد!!

    چقدر همه نزدیک انتخابات مهربون میشن!

    چی شد یاد شمال و زمین هاش افتادند؟

    • شنبه 31 فروردين 1392-0:0

      چندين بار عرض كرديم شما ثبت كرديد بهتر اسم سايت رامازند نومه بنويسيم ونياز نومه بخوانيم واين هم مدركش اقاي ايرج نياز در ليست شما چكار ميكند ريا وخودشيريني حدي دارد

      • شنبه 31 فروردين 1392-0:0

        همه به غیر انحرافیون!!!!!!!!!!!!!!!

        • عاشق توسعه و پیشرفتپاسخ به این دیدگاه 2 0
          جمعه 30 فروردين 1392-0:0

          اولا این عناوین خود ساخته که مختص افراد کوتوله است. مجمع چی کشک چی بهتر است بروید در اسامی که کنار هم در متن خبر آورده شد را ملاحظه بفرمایید متوجه سفارشی سازی آن قسمت متن می شوید . بهتر است هر کس قدر و منزلت خودش رابداند و اندازه خود را بداند بادکنک ساختن از افراد کوتوله نه برای خود افراد سودی داره نه برای توسعه و پیشرفت. آقا یا خانمتوسعه و پیشرفت اتحاد چه ربطی به موضوع داشته که از این واژه نیز سو استفاده کردید. کمی عقل کمی عمل و کمی علم نیز خوب است  

          • جمعه 30 فروردين 1392-0:0

            علي لاريجاني به عنوان رييس مجلس چه خدمتي در حق مازندران انجام داد.

            استيضاح كردان و شيخ الاسلام از خدمات ارزنده ي او مي باشد. كسي كه به رفيق چند ساله خود رحم نكرد به مردم رحم نخواهد كرد. ا. تشنه قدرت است نه خدمت.

            • توسعه و پیشرفتپاسخ به این دیدگاه 2 1
              جمعه 30 فروردين 1392-0:0

              اصلا ما مازندرانی ها درست بشو نیستیم

              یک بار نشد من بخوام مقاله بخونم زیرش همه بگن ماشالا - خدا قوت - همش می خوان دم همو گاز بگیرن.

              بابا چرا شما نمی خواین معنی اتحاد رو بدونین.

              طرف مسول دفتر مجمع نمایندگانه استان ریس هیت مدیره خانه .... اقا لطف کنید برا هم احترام بزارید . اه اه

              • جمعه 30 فروردين 1392-0:0

                ایرج نیازآذری سر پیاز ته پیازه که اسمشو تو این جمع گذاشتید...


                ©2013 APG.ir