تعداد بازدید: 5238

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392-23:27

به رنگ بهار نارنج

گزارش تصویری از جشنواره بهار نارنج-ساری:19 اردی بهشت ماه 1392



  • محمدعلی رضاپورپاسخ به این دیدگاه 3 2
    يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-0:0

    تقریباهمه ی ادارات کل استان در منتهی الیه شرقی(ساری)قراردارد وتمرکزگرایی شدیدی دراین استان،حکمفرماست.ادارات کل به جای خود،بعضی ها حتی چشم دیدن عنوان بهارنارنج را هم برای بابل ندارند!!!

    • شنبه 21 ارديبهشت 1392-0:0

      علیکم



      خدا را شکر از کار زیربنایی حجازی همین را گرفتیم . والا بعد از حجازی آب در خیابان های ساری جاریست و حتی یک بوستان گل نداد وبالاخره عبوری آمد و آبروی شهر شد حالا داشتن عرق گیری از افتخارات حجازی است ؟ مال خودش بماند خیرش را ببیند فقط یداند مردم از ماجرای هزینه ها و قراردادهای پل کابلی زغالچال آگکاهی دارند بله!

      • شنبه 21 ارديبهشت 1392-0:0

        خيلي ضعيف بود . از شهرداري ساري اينقدر ضعف بعيد بود .

        • جمعه 20 ارديبهشت 1392-0:0

          این جشنواره هم میراث جاودانه حجازی شهر دار سابق ساری است خداخیرش دهد شبیه همه چیزش کردند الا بهار نارنج بازار لباس ترشی ولواشک نون تنوری توت فرنگی بزن وبرقص واز بودجه بیت المال برای عدهای از کاندیدا ها تبلیغ کردن چه چیزی عاید شهرمان شد خدا عاقبت مارا به خیر کنه

          • جمعه 20 ارديبهشت 1392-0:0

            چرا شهرداری ساری که هزینه این جشنواره رو تامین کرده باید این اعتبار رو به شهرداری بابل می داد؟

            • جمعه 20 ارديبهشت 1392-0:0

              به جاى اين همه خرجى که براى مراسم کردن چقدر بهتر بود اگه اين بودجه رو به بابل که همه ايران ميدونن شهر بهار نارنجه ميدادن تا جشن کامل ترى برگزار ميکرد. البته مسئولين بابل تلاش خودشونو کردن و جشن خيلى عالى برگزار شد. اما اگه اتحاد بين بابل و سارى بود مطمئنا تبليغات بيشترى ميشد و جمعيت بيشترى ميومدن. درضمن چرا به جاى نوشتن راجع به خواننده هاى تهرانى جشنواره بابل و مشکلاتى که تو هر برنامه زنده اى رخ ميده عکس هاى جشنواره رو تو سايت بي طرفتون قرار ندادين؟!!

              • جمعه 20 ارديبهشت 1392-0:0

                مازندران را از این همه درد سر به لوتش آرزوست...همه ی شمایی که ادعای بهارو نارنج وبهارنارنج دارید،دراین هیاهوی بی پایه سودی جز عقب ماندگی ما نیست.من ساکن یکی از مناطق بابل هستم و ساری را هم دوست دارم.ولی اینکه کدام شهر "شهر بهارنارنج" استغیر این نیست که بابل از دیرباز به خاطر حضور بزرگان و مالکین ومشاهیر به این نام خوانده شده بود.وجود درختان نارنج باقدمتی بالغ بر چندین سال گواه بر این مدعاست.حال شهرهای دیگر هم در این رقابت راهی دراز در پیش خواهند داشت.به امید آن روز که در پی استفاده نابجا از هویت دیگران برای به هویت رسیدن خود نباشیم.

                • جمعه 20 ارديبهشت 1392-0:0

                  امیدواریم با دعوا سر اسم بهارنارج برای این شهر و آن شهر دیگر این برنامه ها هم اجرا نشود.زنده باد مازندران همیشه زیبا


                  ©2013 APG.ir