تعداد بازدید: 5966

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 22 ارديبهشت 1392-19:52

تفکیک از زباله نیازمونه

در حوزه کودک و نوجوان دو کتاب درباره پسماند رونمایی شد/ گیتی خامنه،مجری قدیمی برنامه‌های کودک و نوجوان، در ساری از دغدغه های محیط زیستی اش گفت/مادران امروز که کودکان دیروز بودند، با دیدن خانم خامنه، به یاد خاطرات دوران کودکی خود افتاده و سر شوق آمدند+عکس


مازندنومه،کلثوم فلاحی:فاز دوم اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا، با حضور گیتی خامنه، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان در دهه‌های 60 و 70 ،در سینما سپهر ساری آغاز شد.

 خامنه با حضور در این مراسم، از دغدغه‌های خود پیرامون حفاظت از محیط زیست و سالم نگه داشتن زمین، سخن گفت.

وی با بیان اینکه دوست داشتن محیط زیست به تنهایی کافی نیست، افزود: باید اقدام موثر در این زمینه انجام دهیم.

 خامنه با اشاره به اینکه دمای زمین طی دهه‌های اخیر سه برابر افزایش یافته، تصریح کرد:‌ هرگونه پیشنهادی برای حفاظت از محیط زیست در نظر دارید، به ما اعلام کنید تا صورت اجرایی گیرد.

بر اساس این گزارش،حضور وی در این مراسم، با استقبال مردم روبه رو شد و بازار عکس گرفتن با این مجری پیشکسوت، داغ بود.

 مادران امروز که کودکان دیروز بودند، با دیدن خانم خامنه، به یاد خاطرات دوران کودکی خود افتاده و سر شوق آمدند.

 همچنین در این مراسم از 2 کتاب «شهری پاکیزه با تفکیک زباله» و «تفکیک از زباله نیازمونه» در حوزه کودک و نوجوان پسماند، رونمایی و به منتخبان جشنواره نقاشی هم جوایزی اهدا شد.

رضا گرامیان،مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری ساری، که مجری طرح تفکیک زباله از مبدا است، در حاشیه این مراسم بر اجرایی شدن کامل این طرح تاکید کرد و تفکیک زباله از مبدا را ضروری دانست.

 وی همچنین با اشاره به استقبال مردم ساری از اجرای این طرح گفت: مردم استقبال ویژه‌ای از این طرح داشتند و از آن ها تشکر می کنیم.

 گرامیان با تاکید بر نقش موثر رسانه در روند اجرایی طرح تفکیک زباله از مبدا، اظهار داشت: رسانه‌ها باید آگاه باشند که چه نقش تاثیرگذاری در اجرای این طرح دارند و این نقش را به خوبی ایفا کنند.

گفتنی است مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نقاشی کودک در حوزه پسماند، با استقبال خانواده‌ها همراه بود.

 

هادی ابراهیمی-معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران-شهردار ساری و تعدادی از اعضای شورای شهر مرکز استان هم در این مراسم حضور داشتند.


  • جمعه 27 ارديبهشت 1392-0:0

    دیگر مدیران شهرستان ها یاد بگیرند.

    • جمعه 27 ارديبهشت 1392-0:0

      درود بر ساری که دومین باره این طرح و شروع کرد.

      • سه شنبه 24 ارديبهشت 1392-0:0

        بعد از 2 هفته ایی که برگه ایی که دم در خونه افتاده بود برای تفکیک زباله رو دیدم خوشحال شدم و اینکار رو انجام میدم ولی میشه بیایین ببرین!گفته شده میاین ولی نیومدین.فکرکنم فقط از داخل شهر ها میبرین.جنوب شهر هم هستن کسایی که منتظرن.


        ©2013 APG.ir