تعداد بازدید: 4759

توصیه به دیگران 7

شنبه 28 ارديبهشت 1392-0:1

کشاورزیان:مشکلی با هیچ‌کس نداریم

در گفت و گوی مازندنومه با داود کشاورزیان-رئیس ستاد هاشمی در شرق و مرکز مازندران-مطرح شد:علاوه بر گروه‌های اصلاح‌طلب، اصولگراها هم از مدت‌ها قبل در صدد بودند که آقای هاشمی وارد انتخابات شود/سعی می‌کنیم هزینه‌ها را از بین کمک‌های مردمی تامین کنیم.


*مازندنومه: فکر نمی‌کنید ورود و حمایت این حجم از اصلاح‌طلبان،نهایتا" به ضرر هاشمی تمام شود و حضور اصلاح طلب ها باعث می شود او را بیشتر تخریب کنند؟

کشاورزیان: نه، این طور نیست. علاوه بر گروه‌های اصلاح‌طلب، اصولگراها هم از مدت‌ها قبل در صدد بودند که آقای هاشمی ثبت نام کرده و وارد انتخابات شود. بنابراین نمی‌توانیم بگوییم که هاشمی صرفا کاندیدای اصلاح‌طلبان است، بلکه مجموعه‌ای از اصلاح‌طلبان، اصولگراها، مردم عادی، افرادی که وابستگی حزبی ندارند، اصناف و تشکل‌ها با توجه به جایگاه آقای هاشمی، راضی بودند که وی وارد عرصه انتخابات شود.

اصلاح‌طلبان هم از یک بدنه اجتماعی برخوردار هستند، برخی مردم، گرایش گروه‌های اصلاح‌طلب را قبول دارند و بالطبع حمایتی که این گروه‌ها از هاشمی دارند باعث می‌شود آنها هم تشویق به شرکت در انتخابات شوند. مشارکت در انتخابات گسترده‌تر می‌شود، می‌توانند رای خود را به هاشمی دهند تا کاندیدای مورد نظرشان انتخاب شود.

مازندنومه: چرا محافظه‌کاران، هاشمی را تنها گذاشته اند و این روزها می بینیم اصلاح‌طلبان، اطراف او را گرفته اند؟

کشاورزیان: این گونه نیست، منعی ندارد که دیگران هم بیایند.

مازندنومه: برنامه‌های استانی شما چیست؟

کشاورزیان: برنامه خاصی نداریم، فرصت زیادی تا انتخابات باقی نمانده است، ستادها را تشکیل دهیم، امکانات تبلیغاتی، جلساتی هم برای توجیه مردم و تبلیغ به نفع هاشمی برگزار کنیم.

اگر هم احیانا هاشمی برنامه سفر استانی داشت، مقدمات سفر را آماده کنیم.هم چنین برنامه بازرسی و حضور در سر صندوق‌های رای که در قانون پیش‌بینی شده برای کاندیداها، بتوانیم آن را ساماندهی کنیم،همین کارهای روتین که در هر انتخابات انجام می‌شود.

مازندنومه: هزینه‌های انتخاباتی ستاد شما از کجا تامین می‌شود؟

کشاورزیان: مثل دیگر انتخاباتی که برگزار می‌شود، سعی می‌کنیم این هزینه‌ها را از بین کمک‌های مردمی تامین کنیم. اگر از تهران بودجه‌ای فرستادند چه بهتر، اگرنه سعی می‌کنیم از بین دوستان و با مشارکت همگانی، این هزینه را تامین کنیم.

مازندنومه: بخشی از طرفداران آقای هاشمی در استان، معطوف به جناح راست سنتی اند، چه‌طور می‌خواهید با آنها در یک ستاد کار کنید؟

کشاورزیان: ما هیچ مشکلی با هیچ‌کسی نداریم.

*گفت و گو از:کلثوم فلاحی


  • فلاحی-خبرنگارپاسخ به این دیدگاه 2 1
    دوشنبه 30 ارديبهشت 1392-0:0

    حال تون خوبه سوادکوهی کیجا؟!بیشتر مراقب خودتون باشید!

    • سوادكوهي كيجاپاسخ به این دیدگاه 2 1
      دوشنبه 30 ارديبهشت 1392-0:0

      سركار خانم فلاحي شما هنوز بابت اون مقاله توهين اميز متاسفانه عذرخواهي نكرديد

      • يکشنبه 29 ارديبهشت 1392-0:0

        همه با هم از اصلاح طلب - راست سنتی و اصول گراهای معتدل متحدند تا انتخاب آیت الله- برادر شهید و فرزند شهید.

        • يکشنبه 29 ارديبهشت 1392-0:0

          اگر کشاورزیان رئیس است پس رای از خودتان بای

          • يکشنبه 29 ارديبهشت 1392-0:0

            خیلی از طرفداران هاشمی در غرب مازندران پس از شنیدن خبر انتصاب محسنی اعلام کردند که دسته جمعی به ستاد جدی ترین رقیب هاشمی می روند.


            ©2013 APG.ir