تعداد بازدید: 3470

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 29 ارديبهشت 1392-23:24

آرایش سیاسی به هم خورده است

در جلسه انتخاباتی سعید جلیلی مطرح شد:امام راحل می‌فرماید:حفظ جمهوری اسلامی، از حفظ امام زمان، بالاتر است و وجود امام عصر، فدای جمهوری اسلامی می‌شود/فتنه را فقط می‌توان با روشنگری خاموش کرد نه با اسلحه/ سیاست رهبری و مجموعه‌های امنیتی این بوده که دولت عمر طبیعی خود را تمام کند.

 


مازندنومه،کلثوم فلاحی:با یک پیامک با مضمون «نشست حامیان دکتر سعید جلیلی با سخنرانی دکتر رادفر» به مسجد محمد رسول الله صلوات الله علیه، واقع در انتهای خیابان معلم ساری رفتم.

گاهی عادل فردوسی‌پور، به خاطر سردی بازی 2 تیم و یا تعداد بسیار اندک تماشاچیان، به بینندگان تلویزیونی می‌گوید:"می‌توانید تماشاچیان را بشمارید"؛ ما هم شمردیم و حدود 30 نفر از حامیان جلیلی، در این نشست حضور داشتند.البته سخنران در میان حرف هایش گفت:" قرار بود جمع محفلی باشد و قرار نبود خبرنگار بیاید!"

گزیده‌ای از اظهارات شیرزاد رادفر-کارشناس مسائل سیاسی-را بخوانید:

-امام راحل می‌فرماید: حفظ جمهوری اسلامی، از حفظ امام زمان، بالاتر است و وجود امام عصر، فدای جمهوری اسلامی می‌شود.

- همچنین امام راحل فرموده‌اند: اگر علمی که برای جمهوری اسلامی برافراشتیم، به زمین بیفتد، خداوند دیگر روی زمین عبادت نخواهد شد. بهشت برین روی زمین، جمهوری اسلامی است.

-خدا فهد را به آتش غرب گرایی بسوزاند، از رهبری دعوت کرده بود که به عربستان بروند، رهبری فرمودند به سه شرط به عربستان می‌آید، در بقیع را باز کنید، بقیع را ما بسازیم و در مکه یا مدینه یک سخنرانی داشته باشم. فهد گفته بود 2 مورد اول را قبول می‌کنم اما مورد آخر را نمی‌توانم بپذیرم.

- حادثه 88 به تنهایی می‌توانست صد حکومت را ساقط کند. تفاوت فتنه 88 با فتنه 92 در این است که فتنه 88 بعد از انتخابات اتفاق افتاد اما می‌گویند علائم فتنه 92 قبل از انتخابات مشخص است. فتنه را فقط می‌توان با روشنگری خاموش کرد نه با اسلحه.

-شرایط خیلی حساس شده، رسانه های داخلی هم سیاه‌نمایی می‌کنند. امروز یکی از این روزنامه‌ها عکس بنز آقای هاشمی و بنز آقای جنتی را منتشر کرده بود و یک نماینده‌ای هم گفته بود که ببینید بنز کدام‌یک گران‌تر است.

-رقابت‌ها سخت و نفس‌گیر شده، تمام آرایش سیاسی به هم خورده است.

-بی‌انصافی نکنیم، دولت خیلی کارکرد داشته است. سیاست رهبری و مجموعه‌های امنیتی این بوده که دولت عمر طبیعی خود را تمام کند، حتما موضوع را گرفتید و می‌دانید چه خبر است، قرار بود جمع محفلی باشد، قرار نبود خبرنگار بیاید و من نمی‌توانم تمام حرف‌ها را بر زبان بیاورم. عده‌ای که می‌گفتند تحریم‌ها کاغذ‌پاره‌ای بیش نیست امروز فهمیدند نباید آن شعارها را سر می‌دادند.


  • سه شنبه 31 ارديبهشت 1392-0:0

    خودش گفت دکتر نیست الکی حرف ننداز خانم خبر نگار خودش مگه بهتون نکفت کارشناس مسائل سیاسی چقدر ادما میتونن بی وجدان باشن ...

    • دوشنبه 30 ارديبهشت 1392-0:0

      این یه نشست ساده بوده .... ک این دوستان مثلا خبر نگار اونو بزرگش کردن راسته میگن به خبرنگار جماعت نمیشه اطمینان کرد...

      • دوشنبه 30 ارديبهشت 1392-0:0

        حالا اصلا این آقای رادفر کی هست ؟

        • دوشنبه 30 ارديبهشت 1392-0:0

          سلام

          دیروز برا منم اس ام اس اومد و منم رفتم، ولی اس ام اس بعنوان نشست حامیان جلیلی نبود و جلسه بعنوان نشست بصیرتی بود. هر از چند گاهی این نشست برگزار میشه و حالا من نمیدونم با نزدیک شدن به انتخابات چرا عده ای قصد تحریف موضوع جلسه و حتی صحبت های عنوان شده در جلسه رو دارند.

          • دوشنبه 30 ارديبهشت 1392-0:0

            کجا دکترا شو گرفت/؟؟؟؟؟

            • دوشنبه 30 ارديبهشت 1392-0:0

              این خیلی ... بوده که حرفهای عوامانه و البته ناشی از کم اطلاعی و تحلیل سطحی ارائه داده است. البته شاید دستوری

              • دوشنبه 30 ارديبهشت 1392-0:0

                چرا هیچکی نیومده


                ©2013 APG.ir