تعداد بازدید: 6796

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 5 خرداد 1392-22:32

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست،پروانه ای متولد می شود

عکس های خبری مازندنومه/8 عکس از بازدید فرماندار قائم شهراز تنها مزرعه پرورش کرم ابریشم استان مازندران + 8 عکس از جلوه های بهار در چالوس


*بازدید فرماندار قائم شهر به همراه بخشدار مرکزی و رییس جهاد کشاورزی شهرستان از تنها مزرعه پرورش کرم ابریشم  استان مازندران در روستای گل افشان از توابع بخش مرکزی شهرستان قائم شهر.

  عکس از محمد علی زاده،مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر.

 

 

*جلوه هایی از بهار در چالوس

عکس از محمد حسین ملایی کندلوسی


 


  • سوادكوهي كيجاپاسخ به این دیدگاه 0 3
    سه شنبه 7 خرداد 1392-0:0

    من نگاهم به افرينش مثل از كرم به پروانه شدن وقتي از يه دنياي خيلي كوچيك و تاريك و تنها (شكم مادر) به يه دنياي بزرگتر امديم اونموقع اگه كسي مي گفت يه دنياي رنگي خوشمزه روشن منتظرته باورمون نميشد ، در حاليكه بود حالا هم من مطمئنم يه دنياي خيلي بزرگتر و خيلي قشنگتر از اين دنيا هم منتظرمونه تا ما كه يه تخم بوديم و كرم شديم پروانه شيم بريم اونجا پرواز

    • دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

      آیا فقط بازدید بود؟ نتیجه چه شد؟

      • دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

        قائم شهر خیلی از این پروژه های تنها یا نخستین در استان رو داره. مثل مرکز بین المللی آزمایشگاه بیماری های دام و طیور، نمایشگاه بین المللی، مرکزی کارخانه کمپوست، ... ولی چه قدر برای توسعه آن کار می شه؟ چه قدر مدیران برای ایجاد اشتغال و درآمد کار می کنند؟ اگه مناسب بود چرا این همه عقب گرد؟

        • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 0 2
          دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

          به روبین؛در سوتیتر نوشتیم عکس های خبری مازندنومه تا مخاطب بداند با عکس های خبری جوراجوری مواجه است.(به پسوند "ها" توجه کنید) و همان جا توضیح دادیم که 8 عکس از کرم ابریشم است و 8 عکس دیگر مربوط به جلوه های بهار در چالوس.

          پیش تر هم در یک باکس خبری موضوعات مختلفی را به عنوان عکس خبری قرار داده بودیم و چنین کارهایی، روندی معهود در سایتهای خبری است که عکس های متفاوتی را راجع به موضوعات مختلف در یک باکس گردآوری می کنند؛ احتمالا شما وبگردی نمی دانید.

          ستاد بهاری تان را هم شوخی بی مزه ای فرض می کنیم و نمی گذاریم به حساب چیزهای دیگر!

          ما هیچ گاه نظر مثبت و خوش بینانه نسبت به اقدامات فرهنگی و اقتصادی و سیاسی دولت کنونی نداشتیم،چه آن زمان که تنانی معجزه هزاره سومش می خواندند،چه اکنون که دروغگو و ضد ولایتش می دانند!

          یادمان می آید زمانی که احمدی نژاد به لبنان سفر کرده بود عده ای ناآگاه و گمراه،برای مان روز شمار در سایت شان گذاشته بودند که این ها چرا سفر رییس جمهوری را به خارج از کشور پوشش ندادند و نمی فهمیدند و نخواستند بفهمند ما تنها در گستره استان مازندران تعریف شده ایم و در همین قلمرو خبر و مطلب می پراکنیم نه یک وجب آن طرف تر!

          البته مدتی بعد همین جماعت تندرو و مدافع سهم خواه دولت به پایداری نقل مکان کرده اند و در دولت بعدی نیز لابد به جای دیگری! ما ولی سر جای نخست مان ایستاده ایم و هیچ جا نرفتیم!!

          خوب ببینید.روز خوش

          • دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

            آقای صادقی خسته نباشید . نه ! مثل اینکه خسته شدید . چون تیتر مربوط به قائم شهر آن هم کرم ابریشم است در ادامه عکس های چالوس در رابطه با بهار!!!

            ستاد بهاری ها خوش بگذره


            ©2013 APG.ir