تعداد بازدید: 2551

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 7 خرداد 1392-21:2

تبلیغات کاندیداها در بهشهر/فقط 20 نقطه

شهردار بهشهر گفت:به منظور اجرای فاز اول عملیات و ساماندهی رودخانه در منطقه بالادست فراش محله باید بیش از 20 دستگاه منزل خریداری شود که تاکنون غرامت 3 دستگاه منزل پردخت شده است/هر گونه تبلیغات بر روی بدنه تابلوها،دیوارها و درخت و همچنین نصب پوستر به بدنه سرویس های حمل و نقل درون شهری و وانت بارهایی که زیر نظر سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری هستند،ممنوع است.


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی شهرداری بهشهر: قاسم جعفری -شهردار بهشهر-با بیان اینکه ساماندهی نهرها و رودخانه های درون شهری جزیی از پروژه های عمرانی شهرداری بهشهر است،گفت:پروژه ساماندهی نهرها با دو ديدگاه بررسی شده که در نگاه اول طرح فنی و مهندسي رودخانه وكنترل سيلاب مطرح است و در ديدگاه دوم -كه محصول شكست مكرر تلاش هاي انساني درمقابل با طبيعت از جمله سیلاب است- سعي مي شود تا حد ممكن از روش هاي ایجاد دیواره حفاظتی به منظور جلوگیری از رانش زمین استفاده شود.

جعفری با بیان این که هدف از اجرای بروژه های ساماندهی انهار که در منطقه کوهی خیل بهشهر به طول بیش از 2500 متر و در منطقه قایم بیش از 720 متر بوده، کنترل سیلاب و جلوگیری از رانش زمین است،یادآور شد: در این منطقه بیش از 720 متر مکعب دیوار چینی و 160 مترمکعب تاکنون بتن ریزی انجام شده که تا پایان عملیات بیش از 2 میلیارد ریال هزینه را به خود اختصاص خواهد داد .

شهردار بهشهر در خصوص ساماندهی رودخانه کوهی خیل در منطقه فراش محله با تاکید بر اصلاح 27 کیلومتر از رودخانه درون شهری خاطر نشان کرد: به منظور اجرای فاز اول عملیات و ساماندهی رودخانه در منطقه بالادست فراش محله بیش از 20 دستگاه منزل باید خریداری شود که تاکنون غرامت 3 دستگاه منزل به مساحت 850 متر مربع پرداخت و 5 دستگاه دیگر به مساحت 1350 متربع در توافقات مطرح و تاکنون بیش از 2 میلیارد ریال غر امت به صاحبان ملک پرداخت شده است.

*امحای تبلیغات خارج از مقررات  نامزدهای شورای اسلامی بهشهر


فاطمه ذبیح پور -دبیر کمیته زیبا سازی شهرداری بهشهر- در حاشیه جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی بهشهر در فرمانداری گفت:برنامه ای برای تسهیل در تبلیغات نامزدها و مخدوش نشدن فضا و چهره شهر در زمان تبلیغات اجرا می شود.


وی با بیان اینکه هیچ‌یک از کاندیداهای انتخابات نمی‌توانند در مسیرهای مشخص شده اقدام به برپایی ستاد تبلیغاتی کنند،تصریح کرد:نامزدهای انتخاباتی به عنوان مدافع حقوق شهروندان،نخستین وظیفه شهروندی یعنی پاکی، انضباط و رعایت قانون را سرلوحه کار خویش قرار دهند .


دبیر کمیته زیبا سازی شهرداری بهشهر اضافه کرد: شهرداری بهشهر متولی رسیدگی به تبلیغات کاندیداها در شهر است و در این راستا شهرداری  نسبت به جانمایی بیش از 20 نقطه  به مساحت 1500 متر مربع برای  تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری اقدام کرده است.

وی ادامه داد: کاندیداها باید در خصوص تبلیغات خود از فضاهای تعریف شده استفاده کنند و در غیر این صورت شهرداری راسا نسبت به پاکسازی اقدام  و مراتب تخلف را به فرمانداری گزارش خواهد کرد.

 ذبیح پور با استناد  به ماده92 قانون شهرداری ها  ادامه داد: هر گونه تبلیغات بر روی بدنه تابلوها،دیوارها و درخت  و همچنین نصب پوستر به بدنه سرویس های حمل و نقل درون شهری و وانت بارهایی که زیر نظر سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری هستند،ممنوع است و  مراتب گزارش و پیگرد قانونی خواهد داشت .

وی با اشاره به این که به منظور پاسخ به نیازهای تبلیغاتی کاندیداها، فضاهای  تبلیغاتی متعددی در سطح شهر احداث خواهد شد،افزود:در هر منطقه از خیابان های پر تردد فضای مشخصی تعیین شده و هر نامزد می تواند با در اختیار داشتن 1 مترمربع فضا طبق حروف الفبا و یا کد اعلام شده از سوی فرمانداری نسبت به نصب پوستر اقدام کند.

ذبیح پور ادامه داد: هر کاندیدا می تواند نسبت به برپایی بنر مقابل ستاد انتخاباتی خود با داربست به ابعاد 2*3  متر اقدام کند که در صورت عدم رعایت مسائل فنی،نسبت به برداشت داربست اقدام خواهند شد.

دبیر کمیته زیبا سازی شهرداری بهشهر این مکان ها را برای تبلیغات نامزدها معرفی کرد:شرکت بهپاک – خیابان فرودگاه –میدان بصیرت – میدان گلشهر –خیابان 17 شهریور –خیبان شهید رجایی –خیابان مفتح –خیابان ایت الله کوهستانی – میدان قائم –میدان قدس –ضلع شمالی ایستگاه گرگان –مدرسه معرفت –پیاده رو ضلع جنوبی نیروی انتظامی – چهار راه فراش محله – زیروان و راهنمایی و رانندگی  - خیابان امام 2 نقطه – ابتدای شهید رجایی  - مدرسه پیر حلب – خیابان مدرس پشت زمین فوتبال


  • يکشنبه 19 خرداد 1392-0:0

    صادقی -کسبه

    از شهردار محترم بهشهر که مانع هرج و مرج در نحوه تبلیغات شهری شده اند و شهر از نظر نظافت و زیبایی بهم نریخته بسیار ممنونم

    • دوشنبه 13 خرداد 1392-0:0

      با تشکر از خانم بی نام! شاید هم آقا! در خبر بالا آمده است که: «شهردار بهشهر در خصوص ساماندهی رودخانه کوهی خیل در منطقه فراش محله با تاکید بر اصلاح 27 کیلومتر از رودخانه درون شهری ...» لطفا به شهردار یادآوری کنید که بفرمایند 27 کیلومتر دیواره دو طرفه رودخانه. راستی جمع طول رودخانه های بهشهر 13/5 کیلومتر است یعنی به اندازه فاصله بهشهر تا نکا. یک روز باید متر کنیم. (تو صفحه کلید صاد بالای سین است واسه همین غلط شد) وقتی کارها با صلاح نباشه تبدیل به سلاح می شه - غیر اینه!!!!!

      • يکشنبه 12 خرداد 1392-0:0

        13 کیلومتر نهر با دو دیواره محافظتی میشود 27=13/5*2 -ضمنا از نظر ادبی کدام اصلاح صحیح میباشد . اسلاح !!!!! جناب اشرفی دقت فرمایید

        • چهارشنبه 8 خرداد 1392-0:0

          عجبا!!!! ما تا الان فکر می کردیم خانم ذبیح پور مسئول روابط عمومی جناب آقای مقیمی نماینده بهشهر در مجلس هستند. ایشان یا دو شعله اند یا به همه خدمت می کنند. کمیته زیباسازی شهرداری با چاله چوله های شهری، با زباله ها و بنرهای قارچی و سرعت گیرهای فوق ارتفاع کاری ندارد!!! آقای شهردار هم خسته نباشند از اسلاح 27 کیلومتر از رودخانه شهری. واقعا شهر ما 27 کیلومتر رودخانه دارد!!!! جل الخالق!!!! قربان عدد هزینه هایش باید رفت مثل چهار میلیارد هزینه لایروبی انهار قبل از سیل.


          ©2013 APG.ir