تعداد بازدید: 4424

توصیه به دیگران 4

پنجشنبه 23 خرداد 1392-1:9

سونامی روحانی

داود کشاورزیان: با توجه به حمایت هاشمی رفسنجانی از دکتر روحانی،روستاها هم به حمایت ازهاشمی، مشارکت بیشتری برای پیروزی دکتر روحانی خواهند داشت و به نظر می رسد که یک سونامی در راه است/احمد حسین زادگان:حماسه حضور دکتر روحانی در شهر ساری و استقبال پرشور مردم از ایشان، یادآور دوم خرداد 76 است.


مازندنومه:داوود کشاورزیان-استاندار سابق مازندران و رئیس شورای سیاستگذاری ستاد دکتر روحانی در مازندران- گفت : باید از انجام رفتارها و طرح شعارهای هنجارشکن جدا خودداری کرد و اجازه نداد کسانی ازبیرون ستاد حرکاتی در داخل مجموعه انجام دهند.

وی با بیان اینکه دوستان و آشنایان خود را تشویق به شرکت در انتخابات کنید،خاطر نشان کرد : مردم به صورت فردی دوستان و اقوام را دعوت به حضور کنند هرچند افراد در رای دادن به کاندیدا آزاد هستند اما اگر حضور مردم پررنگ شود شانس کاندیدای مورد نظر ما برای پیروزی بیشتر خواهد شد.

کشاورزیان با اشاره به شباهت فضای فعلی به دوم خرداد سال 76 یاد آور شد : موجی که سفرهای استانی دکتر روحانی ایجاد کرده به شباهت این فضا به آن دوران کمک کرده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد دکتر روحانی در مازندران اظهار داشت : با توجه به حمایت هاشمی رفسنجانی از دکتر روحانی،روستاها هم به حمایت ازهاشمی مشارکت بیشتری برای پیروزی دکتر روحانی خواهند داشت و به نظر می رسد که یک سونامی در راه است.

* دوم خرداد دیگری در راه است

احمد حسین زادگان -رئیس ستاد اصلاح طلبان حامی دکتر حسن روحانی در استان مازندران- اظهار داشت : حماسه حضور دکتر روحانی در شهر ساری و استقبال پرشور مردم از ایشان همچنین اصلاح پی در پی و خودجوش ستادهای دکتر روحانی در سطح شهرهای استان یادآور دوم خرداد 76 است.

وی افزود : دوم خرداد که چهره ای نه چندان آشنا داشت،تنها در مدت اندک با حمایت و حضور مردم چهره ای ماندگار و جهانی شد.

حسین زادگان پیوستن اعضا و فعالان ستاد آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر عارف به ستاد انتخابات دکتر روحانی را مثبت ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد : این تصمیم بزرگ امیدها را برای پیروزی در مرحله اول انتخابات زنده کرده است.


  • شنبه 25 خرداد 1392-0:0

    درود- من دارم رو خبر هفته پیش لینک می ذارم- روحانی تا الان با یک میلیون اختلاف در صدر و مطمئن در دور اول به پاستور خواهد رفت انشاالله. درود بر روحانی درود بر عارف درود بر هاشمی درود بر خاتمی و درود بر حسن خمینی. درود بر اصلاحات

    • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

      ای علی صادقی عزیز..دکتر قالیباف یا دکتر سعید جون.همین

      • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

        شتر در خواب بیند پنبه دانه

        • نیره پاکزادپاسخ به این دیدگاه 8 3
          پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

          رییس جمهور بعدی روحانی-معاون اولش عارف.سلام برا این دو بزرگوار

          • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

            روحانی مرد عمل.

            • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

              درود بر روحانی و درود بر عارف که برنامه ها و کارش را متوقف کرد و پشت روحانی ایستاد.درود بر اصلاحات.

              • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

                قابل توجه آقاي حسين زادگان دكترعارف ستادش را تعطيل كرد وبه ستادروحاني نپيوست

                • پنجشنبه 23 خرداد 1392-0:0

                  حسین زادگان کاش از عملکرد خودشان نیز کلامی برای گفتن داشتند


                  ©2013 APG.ir