تعداد بازدید: 2752

توصیه به دیگران 4

دوشنبه 27 خرداد 1392-13:2

24 خرداد،پاسخ مردم به 8 سال تخریب رسانه ای

مشکل خیلی ها که داعیه مسلمانی شان گوش فلک را کر نموده ، این است که یادشان رفته عزت و ذلت دست خداست نه در قبضه نمایش های صدا و سیما و سرمقاله های کیهان و تیترهای ایران و دیگران.


مازندنومه: دستگاه تبلیغات رسمی ، شامل صدا و سیما ، روزنامه های متعلق به بخش عمومی و دولتی ، خبرگزاری های رسمی و شبه رسمی ، سایت های وابسته به نهادهای قدرت ، در 8 سال گذشته ، به طور یک صدا و یک دست و با تمام قدرت و قوا ، علیه هاشمی و خاتمی و جریان اعتدال و اصلاح فعالیت کردند و بی هیچ مانعی ، هر آنچه می خواستند علیه آنها گفتند و نوشتند و نشان دادند؛ از روزنامه ای که زیر 5 هزار تیراژ دارد تا شبکه یک با میلیون ها تماشاگر ، همه و همه در این حمله همه جانبه و بی وقفه حضور داشتند.

در این میان ، آنچه جالب توجه است این که هیچگاه اجازه دفاع نیز به این افراد داده نشد و این در حالی است که هم صدا و سیما و هم سایر روزنامه ها و خبرگزاری ها و سایت ها ، "وظیفه قانونی" دارند که اگر علیه کسی مطلبی منتشر کنند ، پاسخ او را نیز نشر دهند.

کاری با این که در این جنگ یک سویه تبلیغاتی ، حق با کدام طرف است نداریم ، فقط یک سوال کوچک از مسوولان رسانه هایی که با پول بیت المال اداره می شوند و در رأس آنها صدا و سیما داریم: آیا این همه برنامه تبلیغی علیه رقبای سیاسی ، جواب داد؟

پاسخ این سوال را می توان در حماسه 24 خرداد یافت ؛ انگار نه انگار که این همه سال خودتان را تا حد مرگ اذیت کرده بودید که به مردم بقبولانید این هایی که دارید تخریب شان می کنید ، خائن اند ، مرعوب اند ، بر باد دهنده منافع ملی اند ، با جرج سورس سَر و سرّ دارند ، اگر خودشان هم شخصاً جاسوس نباشند، اطرافیانشان که حتماً هستند ، این ها کار بلد نیستند ، نوکر بیگانه اند ، خدعه و فتنه می کنند ، غیر مردمی و ضد مردمی اند... و خلاصه هر آنچه از بدی بلد بودید نثار اینان کردید.

آخرش چه شد؟ همین افراد ، دو کلمه در تأیید حسن روحانی گفتند و مردم هم به اعتماد و اعتبار ایشان ، در حماسه 24 خرداد ، او را به ریاست جمهوری برگزیدند ؛ انگار نه انگار که شما این همه سال شب و روز نداشته اید برای بدنام و ذلیل کردن این ها!
این یعنی این که مردم همه آنچه با پول مردم در این سال ها گفته بودید را رسماً به هیچ انگاشتند و بسیار متمدنانه جواب تان را دادند.

عاقل اگر باشید ، دیگر این راه را ادامه نمی دهید؛ اکنون می بینید و با تمام وجودتان حس می کنید که این راه طی شده ، کوچک ترین نفع و فایده ای نداشته و ندارد و الّا امروز یکی دیگر باید رئیس جمهور می شد.

راه خردمندانه و اسلامی و روش خداپسند و مردم پسند این است که حرمت ها را از این پس حفظ کنید و شعور مردم را به رسمیت بشناسید و بدانید که عصر روزنامه "وقایع اتفاقیه" که کانال های اطلاع یابی مردم محدود و سوادشان اندک بود ، سال هاست که سپری شده و عصر ارتباطات و دانش است و مردم نیز ، به معنای واقعی کلمه ، بصیرت دارند.

مشکل خیلی ها که داعیه مسلمانی شان گوش فلک را کر نموده ، این است که یادشان رفته عزت و ذلت دست خداست نه در قبضه نمایش های صدا و سیما و سرمقاله های کیهان و تیترهای ایران و دیگران.

 « قل اللّهم مالك الملك تؤتي الملك من تشاء و تنزع الملك ممّن تشاء و تعزّ من تشاء و تذلّ من تشاء بيدك الخير انّك علي كلّ شئ قدير »  (26 آل عمران)

 بگوخداوندا، اي مالك حقيقي، و حاكم مطلق، به هر كه خواهي حكومت مي بخشي، و از هر كه خواهي حكومت را باز مي گيري، و هر كه را خواهي عزت مي دهي، و هر كه را خواهي خوار مي گرداني،"خير" در دست توست، حقا كه تو بر هر چيزي توانايي.»(asriran)


  • رضا تهرانیپاسخ به این دیدگاه 1 0
    شنبه 1 تير 1392-0:0

    شما که خائن شناسایی میکنی!!! اول برای خود نامی برگزین تا تو را با نام خطاب کنند!!نه شما!!بعد هم یکی از خیانتها را نام ببر!!قوۀ قضاییه با آن همه تحقیق و تفحص،آقای خاتمی را خائن نشناخت،بعد شمای خشک مذهب نا آگاه ، این کلمۀ بی ربط را برای یکی از فرهیختگان مملکت خودت بکار میبری؟با چه سندی؟توی چه دادگاهی؟حتماً دادگاه کهریزک!!!!!!!!!!!. یا آقای آیت الله، که حضور ایشان در ثبت نام کانیداتوری ریاست جمهوری،باعث کاهش ارز و طلا شد؟رویکرد همان مردمی که در انتخابات 84 و پس از آن نمایش صدا و سیما،نسبت به آیت الله بدبین شده بودن چیست؟خیانت به چه؟خیانت به چه کسی؟برادر ناشناس!!کمی عقل و منطق،در کنار قاضی وجدان خود هم بد نیست!!هر چند شما نیز به حرفهایی که میزنید ایمان ندارید!!!!!!!!!!!!!.والسلام علی من التبع الهدی.

    • چهارشنبه 29 خرداد 1392-0:0

      شما هم يكسره با هزينه زياد سعي در تخريب دولت و بزرگ نمايي هاشمي و خاتمي داشتيد. اما واقعيت‌ها را بايد گفت. خيانتي كه اقاي خاتمي در سال 88 كرد به اين راحتي قابل بخشش نيست.

      • سه شنبه 28 خرداد 1392-0:0

        دیگر داشت نفس کشیدن هم فراموش می شد


        ©2013 APG.ir