تعداد بازدید: 4446

توصیه به دیگران 4

سه شنبه 4 تير 1392-11:24

رحمان زاده:سهم نمی خواهیم/مازنی ها باید در کابینه باشند

در گفت و گوی مازندنومه با جعفر رحمان زاده مطرح شد:به دنبال سهم خواهی از دولت نیستیم،بلکه می خواهیم به گفتمان مشترکِ اصلاحی برسیم/با وجود نیروهای قابل و شایسته ای که مازندران دارد،نه از باب سهم خواهی،به این خاطر که عدالت رعایت شود باید در کابینه حضور داشته باشیم/با تدبیر آقای خاتمی این پیروزی به دست آمد.اصلاح طلبی زنده است و شبکه های اجتماعی وسیعی دارد.


مازندنومه،سردبیر:جعفر رحمان زاده-معاون سياسي-امنيتي استانداري مازندران در دولت اصلاحات و استاندار زنجان در دولت هشتم که زمانی مسئول ستاد انتخاباتی سید محمد خاتمی در مازندران هم بود،پس از بازنشستگی بیکار ننشسته و هم چنان در تهران به فعالیت سیاسی و فکری مشغول است.

او را می توان در شمار پختگان سیاسی و عقلای اصلاح طلب استان به شمار آورد که همواره از تندروی های کاذب به دور بوده و اکنون نیز باور دارد تندروی جواب نمی دهد و اعتدال،چاره برون رفت از مشکلات است.

صبح سه شنبه تلفنی با او گفت و گو کردم.

* از قضایای اخیر و اتفاقات ناخوشایندی که بین اصلاح طلب های مازندرانی ایجاد شد،شروع کنیم.از چند روز پس از پیروزی دکتر روحانی اختلافات و سهم خواهی ها شروع شد.چرا؟

- دوستان ما در این چند سال به دلیل شرایط و فضایی خاصی که در استان وجود داشت(در مرکز و تهران فضا بازتر و سیاست ورزیِ عقلانی بهتر و بیشتر بود)،نتوانستند تمرین مناسب دموکراسی و سیاست ورزی داشته باشند.

به خاطر نبودن همین تمرین،نتوانستند یکدیگر را به خوبی تحمل کنند و سعه صدر لازم ایجاد نشد.الان البته خودشان متوجه شده اند که باید موضوع را مدیریت کرد و اختلاف ها کم رنگ شده است.

*منظورتان از کم رنگ شدن اختلاف ها،در "سر" مجموعه است یا"بدنه"اصلاح طلب ها؟

این که می گویم اختلاف ها کم رنگ شده یا از بین رفته منظورم هم در مرکز(پایتخت) است و هم داخل استان؛یعنی در راس کشور و در راس اصلاح طلبان داخل استان مشکل مهمی وجود ندارد.

در انتخاب آقای روحانی همه زحمت کشیدند و این اختلاف هایی که اشاره کردید،بیشتر در ساری بود و به سایر شهرستان ها کم تر سرایت کرد.

*می گویند اصلاح طلب ها دیر وارد شدند،ولی الان سهم بیشتری مطالبه می کنند.

-اصلاح طلب ها اصلا به دنبال سهم خواهی نیستند،اما انتظاراتی از دولت جدید دارند.

*مثلا" چه انتظاراتی؟

- مثلا ما انتظار داریم رای مردم که ناظر به تغییر و تحول خواهی بود،عملیاتی شود،عقلانیت و تعامل وجود داشته باشد،تندروی در دولت نباشد،به نخبگان اعتبار دوباره داده شود و گفتمان شایسته سالاری اجرایی شود؛این ها انتظارات ماست.

اگر این اتفاقات بیفتند ما پیروزیم و هیج چیز دیگری نمی خواهیم.اصلا" اصلاح طلبی یعنی همین مواردی که گفتم.ما به دنبال سهم خواهی از دولت نیستیم،بلکه می خواهیم به گفتمان مشترکِ اصلاحی برسیم.

*برخی اختلاف های درون استانی ما را از تهران و ترکیب کابینه آینده غافل کرده.الان در فهرست منتشر شده برای کابینه-حتی در رده سوم و چهارم -هم نام مازندرانی ها دیده نمی شود.این در حالیست که مردم مازندران رای بسیار بالایی به روحانی دادند و این رای بالا توقعات و  انتظاراتی نیز ایجاد کرده است.

-دغدغه شما را من کاملا" قبول دارم.ما در تهران نشستی به همین دلیل گذاشتیم و با بزرگانی که تاثیرگذار هستند،صحبت شد،ملاقات هایی نیز داشتیم و خواهیم داشت تا این دغدغه به دکتر روحانی انتقال یابد.

با وجود نیروهای قابل و شایسته ای که مازندران دارد،نه از باب سهم خواهی،به این خاطر که عدالت رعایت شود باید در کابینه حضور داشته باشیم.

*ما در یادداشتی پیشنهاد دادیم اتاق فکری در استان تشکیل شود و عزل و نصب های آینده را بررسی کند تا شایسته ترین ها راس کار بیایند.نظرتان چیست؟

-ما الان از نظر حقوقی در جایگاهی نیستیم که این کار را انجام بدهیم.کسی هم از ما نخواسته.اما در آینده می شود این کار را اجرایی کرد.یعنی در سطوح مدیریتی استان مثلا" تغییر در سطح مدیران کل و مانند این موارد اگر چنین اتاق فکری باشد،خوب است و ما استقبال می کنیم.

*یعنی صبر کنیم استاندار آینده تعیین شود،بعد اتاق فکر برای انتصابات پایین تر تشکیل شود؟

-بله،این جوری بهتر است.البته لابی گری در هر دوره ای بوده.باید با گزینه های مطرح صحبت کرد و هم فکری شود تا بهترین انتصابات را داشته باشیم.

*به نظر ما نیاز نیست تمام مدیران احمدی نژاد را تغییر داد.مدیرانی که تخصصی هستند و مواضع سیاسی هم نداشتند اشکال ندارد بمانند.نظر شما چیست؟

-در دوران اصلاحات واقعا" ما برخی مدیران تخصصی و غیر سیاسی را حفظ کردیم.الان هم باید معیار همین باشد.اصل بر کارآمدی و شایسته سالاری است.نباید کسی را که شایستگی دارد،به صرف این که در دولت قبلی حضور داشت از خدمت محروم کرد.

البته پست های سیاسی با پست های تخصصی تفاوت دارد،چرا که هر ریس جمهوری باید با کابینه و مدیران همسو کار کند.

*آینده اصلاح طلبی را روشن می بینید؟

-در چند سال گذشته تریبون هایی نوشتند و اعلام کردند که اصلاح طلبی مرده است.مثلا" همین "کیهان" قبل از انتخابات نوشت که خاتمی از ترس رد صلاحیت وارد گود نشد و هاشمی هم چون رای نمی آورد وارد کارزار نمی شود.

بعد دیدید که هاشمی آمد و اگر تایید صلاحیت می شد،حماسه سیاسی بزرگ تری که منظور نظر مقام معظم رهبری بود،محقق می شد.

الان هم کیهان نوشته که اصلاح طلب ها 10 درصد بیشتر رای نداشتند،این در حالیست که خود آقای نعمت زاده-رییس ستاد دکتر روحانی در انتخابات-اعلام کرد وقتی بین اعتدالیون و اصلاح طلبان ائتلاف شد ما پیروز شدیم و رای 51 درصدی روحانی به دست آمد. 

به نظر من با تدبیر رهبری جریان اصلاحات یعنی آقای خاتمی این پیروزی به دست آمد.اصلاح طلبی زنده است و شبکه های اجتماعی وسیعی دارد و ما به آینده خوش بین هستیم.

*البته برخی تندروی ها همواره به شما ضربه وارد کرده!

-اصلاح طلب ها خیلی وقت است که تندروها را از خودشان دور کرده اند.ما تغییر و اصلاح را درون نظام می خواهیم و حرف های مان را در چارچوب قانون اساسی مطرح می کنیم.

عده ای که تندروی می کنند و از عقلانیت و پختگی خارج شده اند،بیرون از تعریف اصلاح طلبی هستند که تناسبی با ما ندارند و ما مسئولیت حرف ها و کارهای آنان را بر عهده نمی گیریم.


  • کیجا سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 6 0
    سه شنبه 18 تير 1392-0:0

    آقای رحمان زاده خواستم از نقد پذیری شما تشکر کنم

    • دوشنبه 10 تير 1392-0:0

      سلام علیکم و اما بعد؛

      بنده جناب رحمان زاده را جزو معدود افراد اصلاح طلبی می دانم که رویه اعتدال دارد و حقیر علی رغم اینکه منتقد جدی اصلاح طلبان هستم ، لیکن مشی ایشان را تائید و قبولشان دارم.

      انشاالله در هر منصبی قرار گرفتند کما فی السابق خدا را حاضر و ناظر اعمال بدانند که دو سه روز مسئولیتهای دنیایی گذراست.

      قوله سبحانه:

      انا لا نظیع اجر من احسن عملا

      • يکشنبه 9 تير 1392-0:0

        از شيخ صمد ياد بگيريد كه دست تندرو ها را را رو كرد

        • شنبه 8 تير 1392-0:0

          راي را مردم دادندستاد و احزاب كمتر نقش داشتند كشاورزيان ورحمانزاده وعشوري و.....نقشي نداشتند تا سهم داشته باشند

          • شنبه 8 تير 1392-0:0

            در ستاد مازندران اسدي عشوري بهمنش زراعتي قدرت طلب و سودجو بودند ما جوانان فعال و خير خواه و بي ادعا

            • مرد باشیم !پاسخ به این دیدگاه 2 8
              شنبه 8 تير 1392-0:0

              ...زمانی که معاون سیاسی استانداری مازندران بودی یادت هست؟!؟؟ یادت هست چه بی عدالتی ها در حق بسیاری از مدیران استان کردی؟؟؟ یادت هست که چه مدیرانی راخانه نشین کردی ؟؟ یادت هست که چه فرزندان شایسته ای را از مازندران به در کردی؟؟؟؟ بس کن آقای رحمان زاده! هرکس سهم خواه نباشد ! تو یکی به شدت سهم خواه و به دنبال غنیمت هستی!

              به نظر من ، دولت دکتر روحانی به شرطی موفق است که خیل عظیم افرادی مثل رحمان زاده در آن جای نداشته باشند!

              بسیاری از دولت مردان خاتمی خوب بودند و دوبرابر آن مشکل دار بودند و با تکبر و غرور روی زمین حکم رانی می کردند ! اولیش همین آقای رحمان زاده است!

              گواه ادعای من ، تمام بچه های استانداری مازندران هستند! برویدو بپرسید!

              البته ... هم در دولت اصولگرا یک چیزی شبیه به همین آقای رحمان زاده در دولت اصلاح طلب بود! با این فرق که...در حلقه خودخواهانه ای بود که جز به منافع خود و افراد مورد حمایتشان به هیچ انسانی روی زمین فکر نمیکردند!!

              حلقه ای متشکل از ...،...،...(دفترآقای...)،به سرکردگی...!

              این چند نفر جز با شخصیت افراد بازی کردن و مدیران مشکل دار را آوردن به هیچ احدی فکر نمیکردند!!!

              در یکی از نمونه هایشان ، جوانی کاملا بی تجربه و با رفتارهای ...... ، به نام... را از ... به ... منصوب می کنند ، چراکه پدرش... است و به آقایون می رسد!!!

              ...مع الوصف؛ اگر در این دولت خالصانه و برای خدا ،مدیران را انتخاب کنند ، آقای روحانی نتنها در این مرحله از ریاست جمهوری و نتنها در این دنیا ، بلکه آخرت خود را هم آباد میکند.

              تمام مصاحبه آقای رحمان زاده را بخوانید! تماما دنیایی است و اثری از رضایت خدا و اتقوالله و اطیعوالرسول، در آن نمی بینید!

              • جمعه 7 تير 1392-0:0

                واقعا دلمون واسه افرادي مثل آقاي رحمان زاده تنگ شده كسي كه هم تو دولت هاشمي معاون سياسي بوده و هم تو دولت خاتمي استاندار و سرد و گرم چشيده روزگاره خدا كنه كه استاندار مازندران بشه

                • جمعه 7 تير 1392-0:0

                  درویش را نباشد نزل سرای سلطان .ماییم و کهنه دلقی کاتش توان بر ان زد . از حضرت حافط به شما نصیحت انجه که ماندنی است خدمت است هر کس واقعا میخواهد خادم مردم باشد این گوی و این میدان مردم بهترین قاضی هستند .

                  • پنجشنبه 6 تير 1392-0:0

                    به نظر من افرادی مثل اقای نریمان بعضی از مدیران کل زمان اصلاحات که دل در گرو اصلاح طلبی دارند و دلشان برای ابادانی مازندران میتپد باید بیایند تفکر قیم مابانه کشاورزیان و تیمش در این برهه از تاریخ جواب نمیدهد خارج از هر گونه تعصب تیم قبلی مدیران کلان در مازندران نتوانستند ما راضی کنند انان حتی از جذب دوستان خود که واقعا دلسوز بودند عاجز بودند این مسایل در این استان واستانهای دیگر باعث شد احمدی نراد به اریکه قدرت بنشیند وقتی برنامهای برای بهبود شرایط نباشد معلوم است که تفکر پوپولیسم قدرت میگیرد شما اگر میخواهید بدانید منظور من از مدیر لایق چیست عملکرد اقای عبوری بهترین مثال میباشد

                    • پنجشنبه 6 تير 1392-0:0

                      ازموده را ازمودن خطاست خدا وکیلی در مسولیتهایی که در گدشته داشتید جه میزان به تفکر اصلاحی و به ابادانی استان فکر کردید

                      • پنجشنبه 6 تير 1392-0:0

                        درود بر مدير بزرگ ومدبر دوران اصلاحات جناب مهندس رحمانزاده كه همواره با عقل ومنطق و درايت در تمام ادوار مسئوليتشان زبانزد خاص وعام بوده وما مازندراني ها به داشتن چنين مديري مفتخريم واميدواريم در سمت استاندار مازندران قرار گيرند تا استانمان از مديريت شان كمال استفاده را ببند . ان شاء اله

                        • پنجشنبه 6 تير 1392-0:0

                          باعرض ارادت به اقای رحمان زاده، باید بگم که شما تو حرفتون صادقید ولی منشا اختلاف اینجا کسی است که از ستاد روحانی در جهت ترویج خودش بهره می بره و لابی می کنه. آقای .... به ستاد کمک کرد ولی .... حاضر نیست گزارش کار و کمک ها را بده و شفاف سازی بکنه حالا داره لابی می کنه که بیاد مسئولیت بگیره واقعا او که حاضر بشفاف سازی در یک کار چند روزه نیست باید در بین شما جا داشته باشه؟.

                          • پنجشنبه 6 تير 1392-0:0

                            رعیت !!!!؟؟؟؟

                            نریمان میتونه سرامد وزیران باشه.

                            • ساروی ریکاپاسخ به این دیدگاه 7 1
                              پنجشنبه 6 تير 1392-0:0

                              مازندران به مدیران شایسته ای مثل حاج جعفر رحمان زاده نیازمنده. خدا بهش خیر بده. مردی از تبار اصالت و تدین و تخصص و تدبر.

                              • مازندرانی پاسخ به این دیدگاه 3 0
                                پنجشنبه 6 تير 1392-0:0

                                اقای رحمانزاده مازندران باید حداقل یک وزیر داشته باشد بهتر است از اشخاص با نفوذ ومیانه رو و.توانمندی چون حاج ولی رعیت حمایت کنید شنیده ها حکایت از شانس واقبال بیشتر نسبت به رعیت دارد

                                • كيجا سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 2 4
                                  چهارشنبه 5 تير 1392-0:0

                                  كاملا با دايي موافقم، مسئولين فرصت طلب و حزب بادي استان نياز مبرم به يك انقلاب فكري دارن. البته چينش چنين مسئوليني براي استان كاملا مشخصه براي تقويت عقب ماندگي فكري در استان براي بهره كشي بيشتر و همون تفكر امنيتي . خوشبختانه با تمام سعي اين مجيزه گويان به قول دايي، مردم هميشه راه درست رو خودشون زودتر پيدا ميكنن و اگر مسئولين استان تغيير رويه ندن و با مردم همپا نشن ديگه هيچ جايگاهي بين مردم ندارن. وقتي پايگاه مردمي نباشه يعني سقوط ، راه جلوگيري از سقوط عقب مونده نگه داشتن نيست اينه كه ببينين مردم چي ميخوان؟؟؟؟؟واقعا مردم استان چه چيزي غير از رشد و پيشرفت ميخوان اگر توان فراهم كردن و همواركردن اين مسيرو ندارين چرا مياين خوب بذارين چندتا ادم كاربلد بيان ، چرا نميذاريد؟؟؟؟؟؟؟؟ چون خودخواهيد ، چون پول پرستيد، چون مغروريد، چون اين انقلاب رو ميراثي انحصاري ميدونيد كه بايد سهمتون رو هر چه بيشتر برداريد به خدا تقاص پس ميديد ...........

                                  • چهارشنبه 5 تير 1392-0:0

                                    با درود و سلام به مازندنومه ایی ها و جناب دکتر رحمان زاده- سئوالات و پاسخ ها عالی منطقی و از پختگی لازم البته با طعم محافظه کارانه! برخوردار بود .بنده هم معتقد به شایسته سالاری هستم ولی نه در هر سازمان و نهادی و حفظ مدیران اصول گرای فعلی به هر قیمتی. نمی توان یک فرد اصول گرا را در راس یک وزارتخانه یا سازمان فرهنگی و سیاسی نشاند چون اصولا" هیچ سنخیتی با اعتقادات و مسلک سیاسی مشارالیه با دولت جدید ندارد . به طور مثال عرض می کنم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها چند درصد از هنرمندان و اهل فرهنگ با اداره در ارتباط هستند و چقدر برنامه های فرهنگی متنوع و مطابق ذوق همه اهالی فرهنگ و هنرمندان بوده است! چرا؟! چون اصولا" هیچ اعتقادی و علاقه ای به غیر خود و کسی که مثل خودشان فکر نکنند ندارند.!! و این موجب قهر بیش از 90 درصد از هنرمندان و اهالی فرهنگ شده است . سالنهای خالی کل برنامه ها شاهدیست بر گفته هایم!! و این را همه می دانند! حال نگاهی بیندازید یه سایر بخشها! همه جا همین گونه هست! بنابراین پیشنهاد بنده به اتاق فکر در این وانفسای پس از انتخابات و پر رنگ کردن روحانی به اصول گرایی! این است: 1- ارتباط . اتحاد و سعه صدر بین روسا و مجریان ستاد های روحانی و عارف حفظ شود2- در انتخاب مدیران بر اساس نوع نیاز جامعه و مردم به همراه تخصص نه بر اساس سهم و امتیاز شکیبایی و دقت داشته باشند به مثال بنده توجه شود!.نکته آخر همانطور که جناب دکتر رحمانزاده فرمودند اگر نبود انصراف عارف و حمایتهای جناب خاتمی هاشمی هم نبود و این را همه می دانند حتی جناب روحانی . رای جناب روحانی در 3 روز آخر پس از مناظره پس از نشست مشترک سید حسن خمینی - هاشمی -خاتمی و موسوی تبریزی و انصراف عارف پس از آن شکل گرفت ! و قطعا" صحبت های لازم انجام شد!! و قطعا" هم رئیس جمهور منتخب این ها را لحاظ خواهد کرد جای هیچگونه نگرانی ای نیست! ضمن اینکه آرزوی ملت ما سربلندی ملت . اقتصاد پویا . اشتغال زایی و رفع بیکاری . اعتلای فرهنگ و هنر به معنای واقعی و نه وعده ای که 8 سال فقط شعارش داده شد. و آرزوی مردم ایران و مازندران شادی و نشاط مردم در هر روز است نه اختلاف اصلاح طلب ها و اعتدالیون با کارگزاران سازندگی در مازندران!. برادر شهید و فرزند شهید و یک معتدل.

                                    • سه شنبه 4 تير 1392-0:0

                                      سهم چی می خواین؟ ارثیه باباتونه؟ نه که مازندرانی ها در رده های بالای مدیریتی خوش درخشیدن؟! مازندرانی ها اگه کارآمد بودن گلیم استانشون رو از آب می کشیدن بیرون. استانی که بیشتر مسئولانش به درد مجیزه گویی و پاچه خاراندن بالادستی های خودشون می خورن چرا باید در کابینه سهم داشته باشه؟ مازندران اول به یه انقلاب فکری نیاز داره. یه نگاه به همین انتخابات ریاست جمهوری بندازین. محمد دامادی رو نگاه کنین. کنار دست قالیبفا ایستاده بود و داشت براش خودش رو می کشت. همه هم دیدن. اونوقت توی جشن دکتر روحانی میره میکروفون به دست میشه و دم از اصلاح طلبی میزنه. یا قاسم احمدی که با رای اصلاح طلبان تونست به مجلس برسه و افتخار پنهانیش برخلاف شعار مستقل بودنش اصلاح طلبی و مدیریت در دوره اصلاحات بود. همین درگیری هایی که هنوز صداش در نیومده رو نگاه کنین. اینا همش مال مازندرانه.مازندران جایی نباید در کابینه داشته باشه تا وقتی این نگاه در مازندران وجود داره. نگاه منفعت طلبی و حزب بادی...

                                      • سه شنبه 4 تير 1392-0:0

                                        اقای رحمانزاده شما حتی نتوانستید یک همایش با استاندارد استانی را بخوبی برگزار کنید اگر شناختی مختصر از مدعوین داشتید مجری برنامه را باید از قشر جوان انتخاب میکردید یا اگربه معنای واقعی اصلاح طلب بودید با از عزیزان زندانی که در مجلس بودند یادی مکردید یا اگر وافعا منصف بو دید از دوستانی که به زنداد نرفتند ولی جانانه دل در گرو اصلاح طلبی داشتند یادی میکردید ندیدن همه اینها به معنی ان است که کاری صوت نپذیرد که به شما و امثالهم پستی تعلق نگیرد همین نشانه ها کافی است که افراد هوشمند نظر مساعدی به گروه شما نداشته باشند عزت مستدام

                                        • مازندرونی ریکاپاسخ به این دیدگاه 3 0
                                          سه شنبه 4 تير 1392-0:0

                                          کیجا سوادکوهی راست میگه. بیچاره شیخ صمد که سالها نردبوم شما بود تا حرفی زد دوستان محفلی تون که یه لپ تاپ زیر بغل کردند و مثل روشنفکرا!!!!! توستاد دنبال عنوان بودندهمه جور وصله بهش چسبوندند.آقای رحمانزاده شما ادم مسلمونی هستید حضرت عباسی اینجوری به منتقدتون پاسخ میدین؟. اگه بعضیا میخوان نماینده مجلس بشند و از حالا به نام روحانی خودشونو مطرح میکنندنباید تو دهنشون زد؟بلایی که برخی از رفقای اصلاح طلب سرما اوردندو مدرک دست مخالفادادند و مایه بدبختی شدندکم بود؟چرا انتقادشد نرفتید ریشه یابی نکردیدو الان هم دارید سرپوش میذارید؟.چرا ..... تکروی کرد و عرق ما خشک نشد اونجوری برخوردمتکبرانه کرد.شما تاخودتون در میان نیروهای مخلصتون جایگاهنداشته باشین ایا تهران بشمااعتماد میکنه.؟توانسان خوبی هستید ولی بابدنه مهربونانه رفتاربکنید.

                                          • سه شنبه 4 تير 1392-0:0

                                            حرفهای خوبی را بیان کردند.دلگرم کننده است.لطفا آقای رحمانزاد و امثال او جلوی تکرویهای بعضیها را بگیرند

                                            • سه شنبه 4 تير 1392-0:0

                                              درود ئبر عاقلان اصلاح طلب.لطفا پیگیری شود که حداقل یک مازندرانی در کابینه داشته باشیم.حق ماست

                                              • كيجا سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 2 6
                                                سه شنبه 4 تير 1392-0:0

                                                ما در كابينه سهم مي خوايم يعني چي!!!!!!!!!!! شما هنوز دنبال حاشيه و حرف و حديث زيادي يه عده روزنامه معلوم الحاليد يعني شماها ساخته شديد كه زود بريد دنبال حاشيه بعد وارد بازيشون بشيدو مشغول باشيد، شماها نه نظم دارين نه برنامه نه ارامش نه اخلاق نه رفتار با اين شيوه اي كه شما دارين اصلا صلاحيت استان رو هم ندارين چه رسه به كابينه. بابا كي ميخواين به خودتون بياين شماها اصلا خودتون نه همديگرو قبول دارين نه حرف همديگرو شماها اصلا متحد نيستين شما ها حتي در حد گروه هم نيستيد چه رسه به تشكل.اول يه ساختار منسجم يك كلام با ديسيپلين با مديريت مدبر بسازين بعد ادعاهاي بالاتر داشته باشيد اينطوري كه ابروي مازندراني هارو هم ميبريد.بلوغ سياسي يه تشكل رو خيلي راحت ميشه تشخيص داد اول اتحاد و انسجام دوم دوري از حواشي شما ساده ترين اصول رو ندارين به جاي كابينه به فكر بازساري اصولي خودتون باشيد تا رشد كنيم. شماها متحد نيستيد چون هركدومتون ميخوايد به ديگري بگيد من بيشتر ميفهمم، اخرشم حرف من ميشه حالا ببينيد، تا وقتي سيستمتون اينه به هيج جا نميرسيد ، ميدونيد چرا اينطوري هستيد پرواضحه چون خيلي خودخواهيد شما به منافع مردم شهر و استان فكر نميكنيد هركدومتون به فكر ارتقا جايگاه سياسي خودشه كه به بقيه حالي كنه من عقل كلم پس هرچي من ميگم چون همتون منيد نيم من نيستيد ، اين يعني افراد حتي به بلوغ فكري نرسيدن چون نشانمه بلوغ فكري احترام به حرفهاي ديگرانه چه رسه به هم حزبي ،بشكنيد اين فضاي سنگين عقده اي وار رو، يه بارم بگيد اره حق بافلانيه شما راست ميگيد بله، هر وقت به اين نقطه از سطح روابط رسيديد بهتون اميدي هست والا نه خودتون رو مضحكه عام و خاص كنيد نه مردم استان رو. لطفا ابروي مارو نبريد.


                                                ©2013 APG.ir