تعداد بازدید: 2777

توصیه به دیگران 5

دوشنبه 10 تير 1392-7:51

اعتراض دوباره کیادهی/خانواده ای پول رای را پس داد

عضو شورای شهر ساری گفت: بالغ بر 50 نفر از نامزدهای انتخابات شورای شهر ساری، مصر به رسیدگی به شکایت هستند/خانواده‌ای به دفتر شورا آمده و مبلغی که توسط یکی از نامزدهای انتخابات به آنها داده بود تا به رای دهند را به شورا تحویل داد/رئیس سازمان عمران و 2 تن از مشاوران شهردار ساری در این زمینه باید عزل شوند.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:جلسه علنی یکشنبه شورای شهر ساری به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا، تشکیل نشد.

به گفته نقیبی، احمدی در سفر مشهد بود و آقامیری و رضایی‌فرح‌آبادی هم به تلفن‌های خود پاسخ ندادند.

 *با کسانی که با رای پاک به شورا راه یافتند کاری نداریم

 محمدحسن محمدی کیادهی در پی تشکیل نشدن این جلسه، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با برگزاری انتخابات شورای شهر ساری،اظهار داشت: هر روز که از برگزاری انتخابات شورای شهر فاصله می‌گیریم باید مانند انتخابات ریاست‌جمهوری، به آرامش برسیم و از جو احساسات و شور و هیجان ویژه انتخابات فاصله بگیریم اما در ساری فضای دیگری به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه طبق قانون، هیئت نظارت و هیئت اجرایی شهرستان 2 روز فرصت دارند که شکایت‌های نامزدها را جمع‌آوری کنند و پنج روز هم فرصت پیگیری دارند، گفت: اما این کار 12 روز به درازا کشید و این خود، یک تخلف هیئت نظارت است.

کیادهی با اشاره به اینکه همچنین هیئت نظارت استان هم 15 روز وقت رسیدگی به شکایات دارد، ادامه داد: اگر هیئت نظارت استان در این مدت صحت انتخابات را تایید کرده این هم خلافی بر دیگر تخلف‌های هیئت نظارت است.

 وی یادآور شد: فرماندار ساری هیچ توضیحی درباره تاخیر در اعلام نتایج و رسیدگی به شکایت‌های نامزدهای انتخابات شوراها و صدور اطلاعیه‌های متفاوت، به فرد یا نهادی ارائه نداده است.

 عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه هنوز تعداد بالغ بر 50 نفر از نامزدهای انتخابات شورای شهر ساری، مصر به رسیدگی به شکایت هستند، گفت: این مسئله شخصی نیست و موضوعی است که به حیثیت شهر ساری وابسته است و از دلسوختگان و نخبگان تقاضا داریم اعتراض خود را در این باره اعلام کنند.

وی، خاطرنشان کرد: چند روز قبل، خانواده‌ای به دفتر شورا آمده و مبلغی که توسط یکی از نامزدهای انتخابات به آنها داده بود تا به رای دهند را به شورا تحویل داد و این مسئله را صورتجلسه کردیم.

کیادهی گفت: این خانواده بعد از دریافت پول، دچار عذاب وجدان شده بودند.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: رئیس سازمان عمران و 2 تن از مشاوران شهردار ساری در این زمینه باید عزل شوند.

وی یادآور شد: با کسانی که با رای پاک به شورا راه یافتند کاری نداریم.

 کیادهی ادامه داد: اگر می‌گویند انتخابات قبیله‌ای است، آن فردی که در کنار نفر اول شورای شهر ساری، رای آورده قبیله‌اش کجا بود و روزمه‌اش چیست؛ همان رزومه پول؟

وی خاطرنشان کرد: این موضوع برای شهر ما زشت است. 

*تابع قانون هستیم

فرامرز نقیبی -رئیس شورای شهر ساری- در همین رابطه اظهار داشت: شهردار ساری از طرف هر نامزد انتخابات شورای شهر ساری که به ستاد دعوت شد، به آن ستاد سرکشی کرد.

وی ادامه داد: در مقامی قرار ندارم که صحت انتخابات را تایید کنم چراکه ستاد انتخابات، برگزار کننده بود و آنها صحت انتخابات را تایید می‌کنند و ما تابع قانون هستیم.

منتخب مردم در چهارمین دوره از انتخابات شورای شهر ساری، یادآور شد: در بسیاری از شهرهای استان، برخی نامزدها نسبت به این انتخابات اعتراض دارند و قانون هم حقی برای آنها در بازشماری صندوق‌ها لحاظ کرده است.

رئیس شورای شهر ساری، تصریح کرد: انتخابات در ساری مورد تایید ستاد انتخابات و هیئت نظارت قرار گرفته و به جز یک شهر در گیلان، خبری از ابطال انتخابات در شهر دیگری از شهرهای کشور نشنیده‌ام.


  • سه شنبه 11 تير 1392-0:0

    واقعا كه شرم اوره خودم در ستاد اقاي سعيد لقمانپور بودم كه بعضي از كانديداي گرام نيروهاي ستاد ايشان را باپول به ستاد خود برده وقتي به حاج سعيد ميگفتيم هميشه ميگفت خداجاي حق نشسته حتما رسواشون ميكنه

    • سه شنبه 11 تير 1392-0:0

      برای شهرم ساری متاسفم که اولین وزیر مازندرانی بعد ازانقلاب ، کردان، مدرکش آنطور شد و رای اعتماد نیاورد و در انتخابات پیشین مجلس اختلاف اندک رای بین زارعی و شجاعی و ادعای(فیلم) خریداری رای توسط یکی از آنها در همین مسجد شکوهی و پول توزیع کردن او به مساجد دیگر و و در نهایت لابی کردن با مقامات برای برنده شدن و این آخری هم داستان شورا و شهرداری ،بعد ازاین چه میشود این لکه ننگ( ت ق ل ب ) را از مردم علوی ساری بردارید . با تشکر از مازند نومه

      • دوشنبه 10 تير 1392-0:0

        راست است .بخدا راست است ابروی ساری رفت چرا همه داد نمی زنند

        • دوشنبه 10 تير 1392-0:0

          اقای کیادهی فکر کنم مردتر ازهمه باشد این اقا به توجه به اینکه در مطبوعات حمایت از شهردار را مطرح کرد ولی خیلی راحت بخاطر مصالح شهر وشهرداری گفت اقای معیل ورمضانپور از مشاوران شهردار واقامیری مدیر عامل سازمان عمران باید برکنار شوند تا شهردار دیگر با این چالش ها روبرو نشود انصافا خوب داشت کار میکرد این سو استفاده ها واز نام شهردار ولیست در ست کردنها اخر کار دستش داد حالا بگذارید اعضا جدید بیان انقدر لیست لسیت کردن که لیست شهردار وطاهری وحامیان شهردار در اقلیت هستند ایا بهتر نبود شهردار به عقلا رجوع میکرد وایقدر برا خودش مشکل ایجاد نیمکرد حتی ماشین های استجاری یکی از سازمان های شهرداری را رحم نکردن وعکس کاندیدای خاص اقایان را چسبانده ودر شهر دور میزدند این است معنای عدالت وحفظ بیت المال بلاخره هستند کسانی که در شورای چهارم پرده از حقایق بردارند اندکی سحر نزدیک است

          • دوشنبه 10 تير 1392-0:0

            اقای کیادهی باید بدونه که حتی برای انتخابات در مدرسه هم بچه هایی که کاندید هستند برای رای اوردن واسه بچه های دیگه نوشابه کیک میخرن..این فرهنگ از بچگی ایجاد میشه وباید باهاش مقابله کرد.این که به این جور ارا رای کثیف گفتی باهات موافقم .واقعا میشه گفت رای ناپاک ..ازاینا گذشته ...تو الان باید وکیلی وزیری چیزی باشی .اینجا چکار میکنی!! بخاطر شوراو مردم و منافع شهر و....!!!.30ساله داری واسه مردمی زحمت میکشی که بعضی هاشوون امثال تورو20هزار تومن میفروشن...ساری دنیای .....هاست .هر که از ساری رفت موفق شد

            • خواستارابطال انتخابات ساریپاسخ به این دیدگاه 8 1
              دوشنبه 10 تير 1392-0:0

              آیا افراد هیات نظارت شهرستان ساری درساری زندگی نمیکنند؟یاخودرا به نشنیدن ونفهمی میزنند ؟این همه خریدرای راندیدندیانشنیدندوشاید هم خودشان متاسفانه بارای زبانم لال خریداری شدندوخریداران رای آش راباجایش خریدند که درغیر اینصورت هیچ دلیلی برای عدم ابطال انتخابات وجودندارد.انتحابات ساری راباطل کنیدوافرادی که به صورت غیررسمی اسم شان اعلام شده اگر واقعا رای نخریدند همین مقداررای میاورندکه خداخود بهترازهمه میداندچه اتفاقاتی افتاد


              ©2013 APG.ir