تعداد بازدید: 3154

توصیه به دیگران 3

جمعه 14 تير 1392-18:15

ربیع فلاح:در انتخابات،تفکر احمدی نژاد و تفکر باندی رد شد

در گفت و گوی مازندنومه با ربیع فلاح مطرح شد:در هفته پیش رو،کار کمیته های ستاد مرکزی روحانی،جمع بندی و نهایی می شود/اظهارات اخیر احمدی نژاد را گوش ندادم/من خودم اگر شایسته نباشم نباید پست بگیرم.


مازندنومه:پس از پایان همایش بزرگ ستادهای مردمی و انتخاباتی دکتر روحانی،با ربیع فلاح گفت و گو کردیم.گفت و گوی سردبیر مازندنومه را با رییس ستاد روحانی در مازندران بخوانید.

*الان شما در تهران دقیقا"چه کار می کنید؟

- ما آن جا فعلا" سه بخش داریم:اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی و بخش اقتصادی که برای هر سه قسمت ،مسئولانی تعیین شده اند.من در بخش اقتصادی هستم و کارگروه جهاد کشاورزی.

هر کارگروه 4 وظیفه دارد:بررسی وضعیت موجود،چالش ها و مشکلات پیش رو،بررسی عملکردها با برنامه 5 ساله و بالاخره چهارمین وظیفه ما پیشنهاد برای مدیریت هاست.

*نتیجه کار این کمیته ها چه وقت مشخص می شود؟

- همه بخش ها در حال پی گیری کارها هستند و در هفته پیش رو،کار جمع بندی و نهایی می شود.

*با این وجود،پس هنوز فکری برای استان ها و استان خود ما نشده؟

-موقعی بحث استان ها را خواهیم داشت که کار تهران تمام شده باشد.فعلا" نباید جلسه گذاشت که مسئولان شهرستانی را متزلزل کنیم و نباید تنش ایجاد شود تا به موقع کابینه تشکیل و بعد رایزنی ها انجام شود.

عکس:حمید صالحی

*اظهارات اخیر احمدی نژاد را در تلویزیون شنیدید؟

- نه گوش ندادم.

*خب می خواستم بپرسم نظرتون درباره آمارهایی که ارائه داد چیست که دیگر نمی پرسم.این جا سرتون هم شلوغه و وقت کم دارید،سئوال آخر رو طرح می کنم که تا حالا از چند چهره دیگر هم پرسیده ام.

همین امروز در سالن تعدادی از مسئولان دولت احمدی نژاد حضور داشتد.تعدادی از فرماندارها که مشخصا" عملکردی سیاسی-اجرایی داشتند و در سال های گذشته به شدت علیه جریان اصلاح طلب موضع تندی داشتند و هیچ اعتقادی هم به این بحث های اعتدال و اصلاح گرایانه نداشته اند،الان دچار چرخش شده اند و بعد از انتخابات به سمت دکتر روحانی متمایل شده اند.می دانید که چه می خواهم بگویم؟

-دکتر روحانی گفتند نیروهایی که واقعا" شایسته اند باید به کار گماده شوند.من خودم اگر شایسته نباشم نباید پست بگیرم.مدیر این دولت باید اعتدال گرا باشد،اهل تعامل باشد،سوابق اجرایی روشنی داشته باشد،معتقد به گفتمان اعتدال باشد و اعتقاد عملی به ولایت داشته باشد.

ما گزینه های مدیریتی را بررسی می کنیم و بعد تصمیم گیری می شود.صرف معلق زدن و چرخش ، اصل نیست.

ما به برنامه و عملکرد نگاه می کنیم.آن هایی که اتوبوسی آمدند یا بلیت نداشتند نمی توانند ما را همراهی کنند،اما اگر این میان آدم های خوب و مثبتی باشند،می توان از آن ها بهره گیری کرد.

در این انتخابات تفکر احمدی نژاد و تفکر باندی رد شد.



    ©2013 APG.ir