تعداد بازدید: 6096

توصیه به دیگران 11

يکشنبه 16 تير 1392-13:31

جهانگیری:بیکاری با بانک اشتغال حل می شود

پیشنهاد دکتر جهانگیری به دکتر روحانی:بانک اشتغال تاسیس کنید/کارآفرین برتر کشور گفت:پیشنهاد ایجاد بانک اشتغال را برای اولین در ایران به رئیس جمهور منتخب ایران ارایه دادم که تحقق این امر، اتفاق بسیار بزرگی برای کشورمان خواهد بود و معضل بیکاری رفع خواهد شد.


مازندنومه،محمد حسین ملایی کندلوسی:کارآفرین برتر کشور از پیشنهاد خود به رئیس جمهوری منتخب ایران برای حل مشکل بیکاری در کشور خبر داد. 

موسس و بنیانگذار مجموعه فرهنگی کندلوس گفت: تنها راه برون رفت کشور از معضل بیکاری ایجاد بانک اشتغال که موجودی آن تجارب کشورهای موفق بدون نفت و گاز است.

 دکتر علی اصغر جهانگیری افزود: :پیشنهاد ایجاد بانک اشتغال را برای اولین در ایران به رئیس جمهور منتخب ایران ارایه دادم که تحقق این امر، اتفاق بسیار بزرگی برای کشورمان خواهد بود و معضل بیکاری رفع خواهد شد.

 وی همچنین در ادامه به چاپ کتاب سیر تکاملی عدسی و لنز در ایران باهمکاری سازمان جهانی یونسکو خبر داد و بیان کرد: دانشگاه شهید بهشتی تهران مسئولیت کارشناسی و تائیدیه این کار را برعهده دارد و از سازمان جهانی یونسکو نیز اجازه گرفتیم تا آرم آن را بر روی این کتاب چاپ کنیم.

 جهانگیری با بیان اینکه دانشگاه ملی ایران متولی چاپ این کتاب است، افزود: این کتاب در سال ۹۲ چاپ و توزیع خواهد شد که در آن به ساخت و سیر تکاملی عدسی و لنز در ایران پرداخته می شود و این در حالی است که کشور ایتالیا مدعی است که برای اولین بار در جهان ساخت عدسی و لنز در این کشور انجام شده است اما من در این کتاب اثبات کردم که ایرانیان از دوره هخامنشیان عدسی و لنز را می شناسند که از جمله آن عینک استخوانی یک شاهزاده هخامنشی است که آستیگمات نیز بود.

وی اضافه کرد: این عینک ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و نشان می دهد که در آن زمان هم عینک و لنز و آستیگماتیسم را هم می شناختند و به تدریج سیر تکاملی عدسی و لنز با استفاده از سنگ کوهی و کریستال و دٌر و کوارتز ساخته شد.

موسس موزه مردم شناسی کندلوس عنوان کرد: در زمان صفویه کارخانه عینک سازی در اصفهان دایر شد که عینک با شیشه های مختلف تولید می شده است.


  • مصطفی گودرزیپاسخ به این دیدگاه
    پنجشنبه 22 مهر 1395-17:0

    من میخاستم با٢٠میلیون کار راه بندازم اگه میشه راهنمایی فرمایید با تشکر

    • پنجشنبه 16 مهر 1394-12:30

      آقای جهانگیری بسیار مرد شریفی است من اولین بار در سیمای شبکه 1 دیدمشون بسیار کار خلاقی است و من نمیدونستم یه چنین جای هست امانظرمن باید در هرشهر باید قابل دسترسی باشد

      • فاطمه کوثری نژادپاسخ به این دیدگاه
        يکشنبه 18 مرداد 1394-17:16

        باسلام . دکتر جهانگیری سرمایه بسیار باارزشی برای این سرزمین هستند. من اگر جای مسئولین این نظام بودم حتما به ایده های ایشان بطور صددرصد اهمیت می دادم و از اطلاعات ایشان جهت ارتقای این مرزوبوم استفاده می کردم .با تشکر

        • پنجشنبه 20 تير 1392-0:0

          دکتر جهانگیری مایه افتخار مازندرانه باید از تجربه،دانش و نبوغ ایشان بیشتر در استان بهره ببریم ایشان کارآزموده هستند

          • مهران مازني پاسخ به این دیدگاه 4 0
            سه شنبه 18 تير 1392-0:0

            دكتر جهانگيري خوش فكر و مبتكر عمل مي نمايند تشكر ، لطفا بيشتر بانك اشتغال را توضيح دهيد


            ©2013 APG.ir