تعداد بازدید: 5992

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 23 تير 1392-9:26

عکس و خبر

عکس های خبری مازندنومه/3 عکس از دیدار فعالان محیط زیست مازندران با دکتر عارف+ 3عکس از رها سازی زباله در جنگل های غرب استان


مازندنومه:روز پنج شنبه ۲۰ تیر ماه، انجمن توسعه پایدار قائم شهر به همراه تعدادی از فعالان محیط زیست و وبلاگ نویسان مهمان دکتر محمدرضا عارف- عضو مجمع تخشیص مصلحت نظام -بودند.

در این جلسه که نمایندگانی از انجمن توسعه پایدار قائم شهر به اتفاق تعدادی از فعالان محیط زیست، وبلاگ نویسان و اعضای انجمن های زیست محیطی حضور داشتند، ابتدا محمد درویش و عباس محمدی از فعالان محیط زیست، گزارشی کلی را از وضعیت محیط زیست کشور ارایه دادند.

سپس خانم خیرخواه -رئیس هیئت مدیره انجمن توسعه پایدار قائم شهر- مشکلات زیست محیطی شهر (از جمله مشکلات دفع زباله شهری و عدم تخصیص بودجه مناسب به این شهر برای تکمیل کارخانه کمپوست ) را بیان کرد و از آقای عارف خواست این مشکلات را با رئیس جمهوری منتخب در میان گذاشته که این پیشنهاد مورد توجه آقای دکتر عارف قرار گرفت .

از استان مازندران نمایندگان دو انجمن توسعه پایدار قائم شهر (۳ نماینده) و جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست تنکابن (۲ نماینده) حضور داشتند.

کاظم نجاریون موسس رفتگران طبیعت ایران،حر منصوری از جمعیت دیدبان محیط زیست میانکاله، خانم شمشادی از جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست گیلان و همچنین خانم فرزانه ترکان از دیگر سخنرانان این جلسه بودند .

عکس:ارسالی سایت قائم شهری ها



*رها سازی زباله در دامان پاک و آرامش بخش طبیعت و جنگل مصداق بارز " نمک
خوردن و نمکدان شکستن است "

عکس:محمدحسین ملایی کندلوسی



  • هادي ذاكريپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 27 مرداد 1392-0:0

    سلام به دوستان بزرگوار..!!!

    تقريبا" از كامنتها ميشه متوجه شد چه كساني دنبال منافع شخصي هستند...

    خوشحاليم بعنوان نماينده شهرمان با آقاي عارف ديدار داشتيم و صحبتها و سوالات ايشان از ما نشان ميدهد ايشان از وضعيت كلي قائمشهر آگاهست...



    دوستان !!! بعد اينكه به موقعيت خودتان فكر كرديد كمي هم دلسوز شهر مظلوممان باشيد !!!

    اينهمه استعداد ورزشي، علمي و... !!!

    • يکشنبه 20 مرداد 1392-0:0

      باسلام به اعضای مازند نومه و خوانندگان این سایت، چرا از زبون من حرفهای بی ربط میزنید و تو سایت میذارید.من از آقای سه سلطانی ممنون هسم که منو به انجمن دوستداران توسعه پایدار معرفی کرد ولی ایشون خرجی بنده رو نمی داد بلکه حق الزحمه بنده بود در قبال کار در انجمن نه چیز دیگه. کسائی هم که این کامنت ها رو نوشتن خیلی ناشی بودن که از طرف من اینارو نوشتن اگه یخورده فک کنن میفهمن که چقد ابله بودن و سوتی دادن. از کار زشتتون خجالت بکشید.

      • چهارشنبه 2 مرداد 1392-0:0

        من از سایت مازندنومه تشکر میکنم که تمام کامنت ها و حتی نقطه نظراتی که از روی کینه و منافع شخصی برخی آقایان نوشته میشه رو هم درج میکنه؟! ولی ناچارام یک حقیقت تلخ رو به کامنت نویسی که خودشو اگاه میدونه بگم که حامد سه سلطانی دوست داشتنی و کارآمدترین عضو شورا بود که پاسخگوی واقعی مردم شهرمون بوده و بی نظیر.

        فعالیت ایشون در در انجمن توسعه پایدار قائمشهر هم نشان دهنده عمق دیدگاههای علمی ایشون در رابطه با مسائل حساس جامعه است.فرق سه سلطانی با دیگر اعضای شورا هم سواد و تجربه و نزاکت رفتاری و عدم حضور وی در مجالس عوام فریبانه بوده.قطعا کسانیکه امثال کامنت نویسانی مثل اگاه رو ساپورت میکنند دنبال پیشرفت و ترقی شهرمون نیستند اتفاقا این ها هستند که حرفی جز تهمت زدن و پاپوش درست کردن ندارن و از آدمای بی سواد هم انتظاری جز تهمت زدن و شایعه درست کردن نیست؟!! هرچند میدونم هرچی تعداد افرادی مثل من و سه سلطانی توی این کشور زیاد هم باشند چون جو سیاسی کشور همچنان بوسیله لیچارگوها اداره میشه اصلاحات به سختی جلو خواهد رفت؟!!!!!!!!!!!!!!

        • آگاه قائمشهریپاسخ به این دیدگاه 2 1
          يکشنبه 30 تير 1392-0:0

          ممنونم که نظرمو در ذیل خبر (پشت پرده چه خبر است-راجع به سرمایه گذاری آملی به تخریب ساختمونش) ولی ازتون خواهش میکنم مطلبمو راجع به این خبر که بی ارتباط با مسائل مربوطه نیست رو هم در راستای تکلیف خبرنگاریتون بگذارید و الا غرض و هدف مطالبم ایتز میمونه!؟

          • شنبه 29 تير 1392-0:0

            این سه سلطانی که بخاطر مسایل مالی دستگیر و از شورا اخراج شد خجالت نمیکشه مرتب این زیر با اسامی مختلف کامنت میذاره!!!تازه رفته زیر گزارش سرمایه گذار آملی هم مظلوم نمایی کرده!!!مدیر سایت لطفا کامنتهای این آقا را نگذار که هی از خودش تعریف میکند.در شورا هم بود حرفی برای گفتن نداشت.

            • شنبه 29 تير 1392-0:0

              هیئت مدیره انجمن توسعه پایدار قائمشهر افرادی انحصارطلبی اند که حتی معنی و مفهوم توسعه پایدار رو هم نمی دونند و هرکسی که اهل تخصص و تجربه علمی باشه در انجمن جایگاهی نداره!؟ همونطور که در عکس هایی که گرفتن ببینید هیچ کس از اعضای هیئت موسس و حتی مدیرعامل انجمن آقای مهندس سه سلطانی هم حضور ندارند؟!! فقط خانم خیرخواه و تلفنچی انجمن؟!!! واقعا جای تاسفه

              • چهارشنبه 26 تير 1392-0:0

                انجمن دوستدارن توسعه پایدار قائمشهر نه فقط یک تشکل مردمی غیر دولتیه بلکه یه نهاد بر گرفته از شاخص ترین شهروندان باکلاس و با شعوریه که در سطح استان مطرح است.من به شخصه از موسسین این انجمن که برای اولین بار نیازهای زیست محیطی شهرمونو پیگیرند سپاسگزارم جا داره از مرحومه شیدا مرادی و دوست جوان و فهیم و نماینده همیشه شهرم جناب آقای حامد سه سلطانی اولین موسسین این انجمن یادی کنیم و به خاطر اهداف بلند این انسانهای شریف انجمن شهرمونو حمایت کنیم

                • سه شنبه 25 تير 1392-0:0

                  خانم اندرخرا اینطور که همه اعضای انجمن مطلع اند سرکار کم پول از آقای سه سلطانی نگر فتی ایشونم که آدم دلسوزی بود شما رو هم آورد تو انجمن و هم بهت ماهیونه از جیبش کمک خرجتونو داد واقعا خجالت آور نیست که این کامنت هارو واسه تخریب یک انجمن مردمی که هیچ درامدی نداره رو بنویسید؟!! شما اصلا چیکاره اید که با اعضای هیئت مدیره برید تهران با عارف هم عکس بندازید؟!!از خانم خیرخواه واقعا گله داریم که کسایی رو که هیچ سابقه ای تو انجمن ندارن و در حد یک تلفن چی اند اونارو بببره جایی که تاحالا توعمرشون ندیدند و حالا مدعی حق و حقوق شدند

                  • سه شنبه 25 تير 1392-0:0

                    از آقای سه سلطانی عزیز که واقعا جاش بینمون خالیه بخاطر تمامه تاش ها و زحماتش در کارهای خیر و مردمی سپازگزاریم جوانمردی که هیچگاه از ذهن و خاطره مردم شهرمون خصلت های ویژه و منحصر به فردش پاک نخواهد شد

                    • ماریا اندرخوراپاسخ به این دیدگاه 2 6
                      سه شنبه 25 تير 1392-0:0

                      من از سایت مازندنومه خواهش میکنم پیگیری کنن مسئولین انجمن توسعه پایدار قائمشهر که حدود 1سال نسبت به بیمه و پرداخت حقوق قانونی اینجانب اقدامی نمیکنند اقدام کنند متشکرم

                      • دوشنبه 24 تير 1392-0:0

                        آقای یا خانم همسایه چرا انتقادی می کنی که هیچ اطلاعی از عملکرد انجمن توسعه پایدار قائمشهر نداری؟!! همه اعضای موسس این انجمن از عزیزانی هستند که در فهم و ادب و علم و تجربه و فداکاری برخودارند افرادی که هیچ ادعایی ندارند و برای توسعه صحیح شهرشون دلسوزانه فعالیت میکنن ولی عده ای مثل شما فقط با عینک بدبینی و افکار عهد دقیانوس به کارایی که خودتونم نمی دونید چه تاثیری در زندگی آینده آیندگان داره اطهارنظر میکنید!!!

                        • خانم رجبیپاسخ به این دیدگاه 8 0
                          دوشنبه 24 تير 1392-0:0

                          من واقعا از آقای سه سلطانی که موسس انجمن درستداران توسعه پایدار قائمشهر بوده اند و مرحومه شیدا مرادی که جاش خالی بین ما و فعالیت های این بزرگواران تقدیر و تشکر میکنم نمیدونم چرا اصحاب رسانه از بنیان گذاران این انجمن که آبروی شهر ماست مصاحبه نمیکنند.؟!! بخدا قسم خیلی در حق کسانیکه بدون 1 ریال کمک از دولت و فقط با وفاق و همدلی و دلسوزی مردم فهیم قائمشهر کارای مهمی مثل پژوهش سیاهرود -درخت کاری -احیای سنت های اصیل مازندرانی-تشویق مردم به امور خیریه با برگزاری جشن هایی مثله شهروند سبز و...بدون هیچگونه تبلیغی و ادعایی تلاش کردندن ظلم میکنید؟!!!

                          • دوشنبه 24 تير 1392-0:0

                            آقایون و خانوما رفتند با آقای عارف عکس گرفتن که چی بشه؟!! این انجمن که ما میشناسیم فقط کارش شده عکس انداختن و چندتا زن و دختر و جمع کردن یا به بهانه شهروند سبز یا نقاشی روی دیوار کار علمی و مهمی هم از دستشون بر نیومده تا الان ؟!!

                            • حسن محمدیپاسخ به این دیدگاه 8 0
                              دوشنبه 24 تير 1392-0:0

                              دورد بر حامد سه سلطانی موسس انجمن دوستداران توسعه پایدار قائمشهر و مدیرعامل این انجمن

                              • کامنت خوانپاسخ به این دیدگاه 9 0
                                يکشنبه 23 تير 1392-0:0

                                این کیجا سوادکوهی ظاهرا پدیده نادری است. راجع به همه چیز اظهار نظر می کند.ایرادها می گیرد.در همه زمینه ها انگار کارشناس است. چه خوب است نظرهای کارشناسانه اش را رسمی تر منتشر کند تا بهره ببریم.

                                • کیجا سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 1 5
                                  يکشنبه 23 تير 1392-0:0

                                  ای کاش گزارشتون مفصل تر بود. چون محیط زیست ما هزاران مشکل داره میخواستم بدونم در باره مسائل دیگه مثل نجات رودها ،جنگل ها ،گونه های زیستی و غیره تو این فرصت گرانبها صحبت شد یا نه؟در ضمن من کمی به عکس وسواس دارم ، بهتر بود عکسای شیک تر ، اصولی ترو منظم تری می ذاشتید(یه مقدار عکسا توهم توهم و هرکی به هر کی نیست!!!).مثلا تو عکس اول اولا زمینه نسبتا کجه، از چپ کنار خانم جا هست و از سمت راست آقائه نصف شده!!! سایت قائمشهری جان چون دوست دارم بهتر بشین گفتم چون عکس، تصویر و ویترین ذهنی یه سایته حتی یه استانه و هرچه یه عکس شیک تر و اصولی تر باشه اعتماد بیشتری جلب میشه. سپاس


                                  ©2013 APG.ir