تعداد بازدید: 9364

توصیه به دیگران 5

دوشنبه 24 تير 1392-20:34

شرارت در سفره خانه/زورگیران دستگیر شدند

خبرهای حوادث استان/عمليات ويژه پليس قائم شهر براي دستگيري عوامل شرارت/سارق حرفه اي موتورسيکلت در جويبار گرفتار قانون شد/مرگ سارق نگون بخت به علت سقوط از ارتفاع در محمودآباد/سارقان احشام در قائم شهر و میاندورود گرفتار قانون شدند/


مازندنومه،خبر ارسالی معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران:فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر،از شناسائي و دستگيري سه متهم به شرارت و درگيري در يک عمليات موفق پليسي خبر داد .

سرهنگ"محمدرضا قدمي" با اعلام اين خبر افزود:در پي کسب خبري مبني بر وقوع درگيري و ايجاد رعب و وحشت در يکي از سفره خانه هاي سنتي در جاده" ساري – قائم شهر" از سوي سه شرور سابقه دار،موضوع به طور ويژه دردستور کار ماموران پليس اطلاعات وامنيت عمومي اين فرماندهي قرار گرفت .

وي تصريح کرد:ماموران سريعاً با تشکيل تيم ويژه عملياتي به محل درگيري اعزام شدند و متهمان که با مشاهده ماموران خود را در محاصره پليس گرفتار ديدند،قصد فرار ازصحنه درگيري را داشتند که با عکس العمل سريع ماموران دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر خاطر نشان کرد:در اين عمليات پليسي ماموران موفق شدند، سه متهم به شرارت به نام هاي"رحيم-ب" 30ساله ،"ايمان-چ" 28 ساله و" نيما- ک" 28 ساله را دستگير کنند.

وي اظهار داشت:در تحقيقات و بررسي هاي صورت گرفته از سوابق متهمان مشخص شد، اين افراد هرکدام داراي سوابق متعدد کيفري از جمله شرارت، درگيري و زورگيري و چندين مرحله سابقه محکوميت زندان هستند.

سرهنگ قدمي افزود:از متهمان تعدادسلاح شکاري غير مجاز به همراه آلات شرارت کشف و ضبط شد.

*سارق حرفه اي موتورسيکلت در جويبار گرفتار قانون شد

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار،از شناسائي و دستگيري سارق حرفه اي و کشف 4 دستگاه موتور سيکلت مسروقه خبر داد.

سرهنگ" ذبيح الله پهلواني"گفت:در پي کسب خبري از مرکز فرماندهي و کنترل فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اينکه فردي به نام"ز –غ"از متهمان سابقه دار که به تازگي از زندان آزاد شده اقدام به سرقت موتورسيکلت مي کند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري مرکزي اين شهر قرار گرفت.

 وي تصريح کرد:با شناسائي مخفي گاه متهم در حوالي يکي از روستاهاي حومه شهرستان جويبار ، بلافاصله اکيپي از عوامل تجسس کلانتري مرکزي براي بررسي به محل مورد نظر اعزام شدند.

 سرهنگ پهلواني افزود: در ساعت 2 بامداد سارق که با استفاده از يک دستگاه موتورسيکلت هوندا مشکي رنگ وارد مخفيگاه شده بود، به محض ورود از سوي ماموران انتظامي دستگيرشد.

 اين مقام انتظامي اضافه کرد:در بازرسي اوليه ماموران از مخفيگاه اين متهم 4 دستگاه موتورسيکلت هوندا سرقتي و يک دستگاه موتور آبکش روبين به همراه مقاديري ترياک کشف و ضبط شد.

*انهدام باند سرقت خودرو در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از شناسائي و دستگيري سارقان خودرو و انهدام باند12 نفره سرقت خودرو در اين شهرستان خبر داد.

«سرهنگ محمدصادق پهلوان» فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اعلام اين خبر گفت : درپي دريافت گزارش هايي مبني بر سرقت خودرو و قطعات آن ، پليس آگاهي شهرستان آمل شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان را در دستور کار خود قرار داد .

سرهنگ پهلوان افزود:با بررسي هاي به عمل آمده و کشف تعدادي خودرو که به صورت بلاصاحب در نقاط خارج از محدوده شهري در حالي که برخي قطعات آنها به سرقت رفته بود ، تحقيقات وارد مرحله تازه اي شد .

وي تصريح کرد:ماموران پليس آگاهي در ادامه با انجام گشت هاي محسوس و نامحسوس و همچنين تعقيب و مراقبت برخي از سارقان سابقه دار شناسايي شدند.

 فرمانده انتظامي شهرستان آمل اضافه کرد:ماموران با انجام تحقيقات بيشتر دريافتند، اين افراد با تشکيل باندي 12 نفره اقدام به سرقت خودرو و قطعات آن مي کنند.

سرهنگ پهلوان اظهار داشت:ماموران در ادامه با تعقيب و مراقبت يکي از سارقان،پس از اطمينان از حضور وي در مخفيگاهش، با هماهنگي قضايي فرد مورد نظر را دستگير و در بازرسي از منزلش مقاديري قطعات خودروهاي مسروقه را کشف و ضبط کردند.

 وي خاطرنشان ساخت: با دستگيري اين متهم به نام «احد-ز» ديگر همدستان وي نيز شناسايي و دستگير شدند.

 اين مقام انتظامي يادآور شد:متهمان در بازجوئي هاي فني پليس ضمن اعتراف به بزه انتسابي در شهرهاي آمل ، بابل ، نور و نوشهر اظهار داشتند: پس از سرقت خودروها ، آنها را به خارج شهر برده و با سرقت قطعات آن، خودور را رها مي کردند.

 فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت:در اين عمليات ها 8 دستگاه خودروي مسروقه کشف و متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي وسپس با صدور قرار صادره روانه زندان شدند.

*سارقان زورگير درمحاصره پليس محمودآباد گرفتار قانون شدند

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد، از شناسائي و دستگيري چهار متهم به زورگيري و سرقت خبر داد .

سرهنگ صلواتي افزود: در پي کسب خبري مبني بر زورگيري وسرقت از راننده و سرنشينان يک دستگاه خودرو سواري در يکي از مناطق اين شهر، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي اين فرماندهي قرار گرفت.

 وي تصريح کرد: ماموران با حضور در محل وقوع جرم و انجام تحقيقات از مالباختگان دريافتند،مالباختگان که با يک دستگاه خودرو سواري پرادي در حال تردد دراين منطقه بودند، مورد حمله چهار سارق زورگير قرار گرفته و اموال آنان شامل گوشي تلفن همراه و مقاديري وجه نقد و ارز خارجي مورد سرقت و زورگيري قرار گرفت.

 فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقيقات با دريافت مشخصات سارقان با استفاده ازشگرد هاي خاص پليسي موفق شدند، 4 سارق زورگير به نام هاي "ف- ع" 24 ساله ،"رسول – الف " 24، "شهاب –ب" 34ساله و" ع- ت" 27 ساله را شناسائي کردند.

سرهنگ صلواتي گفت: با شناسائي مخفيگاه متهمان ، ماموران در عملياتي غافلگيرانه همگي اين افراد را دستگير که متهمان در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به بزه انتسابي اقرار کردند.

*مرگ سارق نگون بخت بعلت سقوط از ارتفاع در محمودآباد


سارقي که براي سرقت از يک ساختمان چند طبقه وارد اين مجتمع مسکوني شده بود، به علت نامعلومي از طبقه چهارم ساختمان به پائين سقوط کرد.

در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان محمودآباد مبني بر وقوع سانحه سقوط از ارتفاع در يکي از مجتمع هاي مسکوني شهر،ماموران سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

 اين گزارش حاکي است،ماموران پس ازحضور در محل حادثه با بررسي موضوع دريافتند،مردي ناشناس 28 ساله که در حال سرقت از منزل فردي در يکي از طبقات اين ساختمان بوده، با مشاهده مالک ساختمان ،حين فرار از پشت بام منزل در طبقه چهارم به پائين سقوط کرد.

 براساس اين گزارش،سارق که از ناحيه سر دچار خونريزي و شکستگي شديد شده بود با حضور عوامل اورژانس سريعاً براي معالجه به بيمارستان منتقل شد .

 با توجه به وضعيت جسماني سارق وقادر به تکلم نبودن وي،تلاش براي شناسائي هويت سارق همچنان ادامه دارد.

 گفتني است،اين فرد به علت شدت جراحات وارده در بيمارستان جان باخت.

*اعتراف سارقان داخل خودرو به 15فقره سرقت در ساري

ماموران انتظامي شهرستان ساري موفق شدند،سارقان داخل خودرو را با 15فقره سرقت شناسائي و دستگير کنند.

 اين گزارش حاکي است، ماموران پليس آگاهي در ساعت 21:30 دقيقه 21 تیرماه با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي يکي از متهمان به نام " م- ع" را شناسائي کردند.

 برپايه اين گزارش،ماموران در ادامه با شناسائي مخفيگاه متهم و تعقيب ومراقبت از وي با هماهنگي مرجع قضايي در اقدامي غافلگيرانه اين فرد را دستگير کردند.

متهم در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به بزه انتسابي با همکاري همدستانش به نام هاي" م- ف" 35 ساله و "ر- ح" 33 ساله اعتراف کرد.

اين گزارش مي افزايد، همدستان متهم در دو عمليات جداگانه شناسائي و دستگير شدند و اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

*خودروي پرايد حامل مواد مخدر در بابل متوقف شد

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل،با متوقف کردن يک دستگاه خودرو سواري پرايد ،بيش از 4 کيلو گرم ترياک کشف و ضبط کردند.

در راستاي مبارزه با قاچاقچيان موادمخدر وسوداگران مرگ در شهرستان بابل،ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در ساعت 15:10 دقيقه 21 تیرماه در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي به نام " ر- ر" با يک دستگاه خودرو سواري پرايد در حوالي يکي از روستاهاي حومه اين شهرستان درامر خريد و فروش مواد مخدر، سريعاً وارد عمل شدند.

اين گزارش حاکي است، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي وتحقيقات پليسي با شناسائي متهم و خودروي مورد نظر در اقدامي غافلگيرانه اين خودرو را در حال تردد در محل مورد نظر متوقف کردند.

ماموران با بازرسي از خودرو موفق شدند، از صندوق عقب اين خودرو 4کيلوگرم ترياک را که به طرز ماهرانه اي در کنار لاستيک جاسازي شده بود، کشف وضبط کنند.

براساس اين گزارش، در همين ارتباط ماموران با متوقف کردن يک دستگاه خودروي ديگر موفق شدند،فردي به نام"الف – ج" از همدستان اين متهم را در اين عمليات شناسائي و دستگير کنند.

*اعتراف سارقان موتور سيکلت به 12 فقره سرقت در چالوس

ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان چالوس، دوسارق موتور سيکلت را با 12 فقره سرقت شناسائي و دستگير کردند.

در پي وقوع چندين فقره سرقت موتور سيکلت درشهرستان چالوس، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

اين گزارش حاکي است،ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي وتحقيقات پليسي موفق شدند،دو متهم به سرقت موتور سيکلت به نام هاي" ب- ل" و " م- د" را شناسائي و دستگير و از آنان دودستگاه موتور سيکلت مسروقه را کشف و ضبط کنند.

 متهمان در تحقيقات وبازجوئي هاي فني ضمن اعتراف به بزه انتسابي به12 فقره سرقت ديگر با همکاري همدست ديگر از متهمان تحت تعقيب و فراري اعتراف کردند.

گفتني است، ماموران پليس در ادامه 4 متهم به مالخري را نيز شناسائي ودستگير کردند که متهمان پس از صدور قرار قانوني از سوي مقام قضايي روانه زندان شدند.

*کشف 4 کيلو گرم ترياک در آمل

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل، با شناسائي و دستگيري عامل افيوني بيش از 4 کيلو گرم ترياک را از وي کشف و ضبط کردند.

 ماموران پليس مبارزه با مواد مخدرشهرستان آمل در راستاي مقابله با قاچاق موادمخدر باانجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي متهم به مواد مخدر به نام "ع- ن" 26 ساله را که درامر تهيه و توزيع مواد مخدر در اين شهرستان فعاليت داشته را شناسائي کردند.

 اين گزارش حاکي است،ماموران درادامه با تعقيب و مراقبت از اين فرد دريافتند، متهم به مواد مخدر اهل يکي ازاستان هاي همجوار است که اقدام به ورود و توزيع مواد مخدر مي کند.

براساس اين گزارش،ماموران در ادامه با هماهنگي مرجع قضايي در اقدامي غافلگيرانه متهم را حين توزيع و فروش مواد مخدر دستگير ودر بازرسي از متهم موفق شدند، بيش از 4 کيلو گرم ترياک را کشف و ضبط کردند.


*انهدام باند سارقان زورگير و کيف قاپ در"ساري"

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، از شناسائي و دستگيري اعضاي باند سارقان زورگير و کيف قاپ خبر داد.

سرهنگ"يارعلي نيازي" با اعلام اين خبر،گفت:در راستاي مقابله جدي با سارقان کيف قاپ در شهرستان ساري، ماموران انتظامي کلانتري 14 اين فرماندهي با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي موفق شدند، فردي به نام " ع- پ" 35 ساله از سارقان سابقه دار و تحت تعقيب مراجع قضائي وانتظامي را شناسائي کنند.

وي تصريح کرد:با شناسائي مخفيگاه اين متهم ،ماموران با تشکيل تيم ويژه عملياتي با هماهنگي مرجع قضايي در اقدامي غافلگيرانه محل سکونت اين فرد را محاصره و مورد بازرسي قرار دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري افزود:ماموران در بازرسي از اين محل ضمن دستگيري متهم موفق شدند، سه همدست ديگر اين فرد به نام هاي " م- ح" 38 ساله ، "م- ح"30 ساله و " زني به نام " ع- ن" 32 ساله را به اتهام سرقت ، زورگيري و کيف قاپي دستگير کنند.

 سرهنگ نيازي اظهار داشت:ماموران در ادامه بازرسي ها موفق شدند،5 ثوب کيف زنانه را به همراه 20 دستگاه گوشي تلفن همراه و 18 عدد ساعت مچي را کشف و ضبط کنند. 

*کشف قتل و دستگيري سارقان احشام در مياندورود

فرمانده انتظامي شهرستان مياندورود از شناسائي و دستگيري قاتل مرد چوپان و سارقان احشام خبر داد.

سرهنگ"محمدرضا جانبازي" با اعلام اين خبر افزود: در پي سرقت احشام و قتل مرد چوپان در تاريخ 28 خرداد ماه سال جاري در يکي از روستاهاي حومه شهرستان مياندورود، ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي سريعاً به محل جنايت عزيمت کردند.

 وي تصريح کرد:ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند،سارق يا سارقان پس از ورود به محل فعاليت مقتول با وي درگير پس از به قتل رساندن اين مرد، تعدادي از گوسفندانش را به سرقت بردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مياندورود ادامه داد: با توجه به عدم وجود هرگونه اثر و ردي از سارقان در محل حادثه و پيچيدگي موضوع، ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي موفق شدند، به سرنخ هايي از مشخصات خودروي سارقان دست يابند.

جانبازي اظهار داشت:با دريافت اين اطلاعات،ماموران موفق شدند، رد سارقان احشام را در يکي از استان هاي همجوار شناسائي کنند.

 اين مقام انتظامي اضافه کرد:ماموران با شناسائي مالک خودرو به نام"م- ح"موفق شدند، يکي از سارقان احشام به نام" ج-ح"بردار اين فرد و قاتل پيرمرد را شناسائي کنند.

 فرمانده انتظامي شهرستان مياندورود خاطر نشان کرد:با توجه به فرار متهم،ماموران در ادامه تحقيقات در تاريخ 17 تيرماه يکي از همدستان متهم به نام"ح- غ" 27 ساله را دستگير کردند.

سرهنگ جانبازي يادآور شد:ماموران درادامه تحقيقات با شناسائي مخفيگاه متهم به قتل پس از چند روز تعقيب ومراقبت، سرانجام موفق شدند،دريک عمليات موفق پليسي، قاتل را دستگير کنند.

وي افزود:متهمان دستگير شده در تحقيقات پليسي به بزه انتسابي اعتراف و اظهار داشتند،احشام سرقتي را به افرادي به نام هاي " غ- خ" 49 ساله و" ع- چ" 48 ساله فروخته اند، که با شناسائي مالخران اين افراد نيز شناسائي و دستگير شدند.

سارقان احشام در قائم شهر گرفتار قانون شدند

ماموران انتظامي کلانتري 12 شهرستان قائم شهر، دو متهم به سرقت احشام و موتور سيکلت را شناسائي و دستگير کردند.

ماموران کلانتري 12 فرماندهي انتظامي شهرستان قائم شهر در پي کسب خبري مبني برفعاليت دو نفر به نام هاي"ع- ب"20 ساله و" م- ب" 22 ساله در امر سرقت احشام با استفاده از يک دستگاه موتور سيکلت مسروقه، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

 اين گزارش حاکي است،ماموران در ادامه تحقيقات با استفاده از شگرد هاي خاص پليسي رد اين افراد را حين حمل احشام سرقتي با يک دستگاه موتور سيکلت در جاده بابل- قائم شهر زدند.

براساس اين گزارش،ماموران در عمليات پليسي موفق متهمان به سرقت را دستگير و در تحقيقات و بازجوئي هاي فني از متهمان دريافتند، اين افراد پس از سرقت يک دستگاه موتور سيکلت در استان تهران و ورود به اين شهرستان اقدام به سرقت احشام مي کردند.

 گفتني است،احشام مکشوفه به مالباخته تحويل و متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي تحويل شدند.

*واژگوني خودرو منجر به مرگ پسربچه دو ساله شد

بر اثر واژگوني يک دستگاه خودرو سواري پيکان در يکي از روستاهاي حومه شهرستان نکا ، پسر بچه دوساله از سرنشينان اين خودرو به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

ماموران پاسگان انتظامي"زارم" شهرستان نکا مازندران،در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان مبني بر وقوع سانحه رانندگي و در پي آن واژگوني يک دستگاه خودرو، در يکي از روستاهاي حومه اين شهرستان، سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

 اين گزارش حاکي است، ماوران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، يک دستگاه خودرو پيکان به رانندگي فردي به نام " الف – ب" و سرنشيني سه نفر ديگر به علت نامعلومي از جاده اصلي منحرف و واژگون شد.

گفتني است، بر اثر اين حادثه دلخراش يکي از سرنشينان خودرو ، نوزاد 2ساله به نام "امير حسين بابانژاد"به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

*عامل درگيري و قاتل جوان نوشهري دستگير شد

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر ، از شناسائي و دستگيري عامل درگيري و قتل جوان نوشهري خبر داد.

سرهنگ شمس الدين کرماني افزود:در پي وقوع يک فقره نزاع دسته جمعي در 14 تيرماه سال جاري در يکي از روستاهاي حومه بخش کجور شهرستان نوشهر و در پي آن قتل جواني به نام" مهدي-ب" در اين حادثه، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

 وي تصريح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات از شاهدان عيني حادثه دريافتند، 10نفر از اهالي يک روستا به علت برخي اختلافات با يکديگر درگير شدند، که در اين حادثه يکي از طرفين دعوا به نام "مهدي – ب" بر اثر برخورد جسم سخت بر سرش به شدت مصدوم و سريعاً به بيمارستان منتقل شد.

 سرهنگ کرماني ادامه داد:اين جوان پس از انتقال به بيمارستان بعلت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامي خاطر نشان کرد:ماموران در ادامه با شناسائي ودستگيري همه عوامل نزاع و درگيري پس از چند روز انجام تحقيقات و بازجوئي از متهمان دستگير شده،موفق شدند،ضارب و قاتل اين مرد جوان به نام "ب- ه" 29 ساله را شناسائي و دستگير کنند.


  • چهارشنبه 26 تير 1392-0:0

    دزدی و زورگیری هر روز داره بیشتر میشه آقایون هنوز علت این معضل اجتماعی رو کشف نکردند که چیه؟!!

    فقر و بیکاری بی عدالتی اجتماعی برخوردهای بی نزاکت و حتی زورگویی های مسئولین دولتی و شهرداری ها همه اینا باعث و بانی اینهمه خلاف و جنایته


    ©2013 APG.ir