تعداد بازدید: 8312

توصیه به دیگران 4

سه شنبه 22 مرداد 1392-1:32

همدلی از همزبانی خوشتر است

گزارش تکمیلی مازندنومه از مهرورزی مردم و مخاطبان ارجمند به سینا،کودک نابینا و دیالیزی ساروی+تصویر چک 30 میلیون تومانی اهدایی به خانواده سینا


مازندنومه،سردبیر:حدود یک ماه پیش-25 تیرماه-بود که خبر نیاز سینا ابراهیمی-کودک 6 ساله ساروی-که مادرزاد نابیناست و در انتظار پیوند کلیه است را در مازندنومه پخش و تقاضای کمک کردیم.

از همان لحظات اولیه انتشار خبر،مخاطبان ما-خرد و کلان و دارا و ندار-برای کمک آمدند؛چه،مرم عزیز ما معتقدند که:آدم ها را بدون اینکه به وجودشان نیاز داشته باشیم باید دوست بداریم و محبت کنیم،کاری که خدا با ما می کند.

کمک های مردم می رسید اما ناکافی بود،سه خبر دیگر پس از انتشار خبر نخست،منتشر و دست یاری به سوی برخی مسئولان استان دراز کردیم. در این میان معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با پیگیری ها و دلسوزی هایش مبلغ 5/5 میلیون تومان کمک کرد و شهرداری و شورای شهر ساری نیز با پیگیری دکتر جمال باقری-عضو شورا- 2 میلیون تومان پرداخت کردند.

خانم عربی مدیر مجتمع استثنایی امام محمد باقر ساری،عباس مهدوی روزنامه نگار و همکاران مان در مازندنومه از جمله محمدرضا زمانی درمزاری-وکیل پایه یک دادگستری- و کلثوم فلاحی از روز نخست و در طول ماه رمضان پیگیر کارهای مربوط به این کودک بیمار بودند.

در ادامه امداد از رسانه ها، خبر سیناکوچولو را در سطح ملی و سراسری مطرح کردیم و با کمک چند سایت(از جمله خبرآنلاین و ملت آنلاین و...) و تعدادی روزنامه(از جمله آرمان،همشهری،جام جم و..)، نیز چندخبرگزاری کشوری(از جمله فارس و باشگاه خبرنگاران)،هم چنین صدا و سیمای طبرستان و سراسری و بالاخره یاری گرفتن از توانایی مازندرانی هایی که در شبکه های اجتماعی معروف عضویت دارند،خیران بیشتری را برای کمک رسانی به این کودک نیازمند به یاری طلبیدیم.

شکر خدا پیگیری های ما نتیجه داد و دیروز چک مجموعه کمک های نقدی رسیده،به مبلغ نزدیک به 30 میلیون تومان تحویل خانم زهرا محمودی-مادر سینا-شد.

تصویر چک اهدایی به مادر سینا به مبلغ 29 میلیون و 785هزار تومان

سینای 6 ساله که مادرزاد نابیناست،روزانه هشت بار در منزل دیالیز می شود و نیازمند پیوند کلیه است.

پدر سینا نگهبان یک شرکت خصوصی است و به خاطر حادثه ای که برایش ایجاد شده،قادر به انجام کارهای سنگین نیست.

سینا این روزها مشغول انجام آزمایش های پیش از عمل پیوند است و اگر مشکلی پیش نیاید،پس از آزمایش ها به تهران برده می شود تا عمل پیوند کلیه صورت پذیرد.

عکس:بهروز خسروی

مازندنومه از همت مردم و اعتمادی که مخاطبان به ما داشتند،بی نهایت سپاسگزار است.ایمان داریم که کمترین مهربانی ها از ضعیف ترین حافظه ها هم پاک نمی شوند.

فعلا" با همت و خیر شما مشکل مالی سینا و خانواده او حل شده است،برایش دعا می کنیم تا مراحل پیوند نیز با موفقیت به پایان برسد.

مهربانی زبانی است که برای کور دیدنی،برای کر شنیدنی و برای لال گفتنی است.امثال سینا دور و بر ما کم نیستند.شاید در آینده باز از شما یاری بطلبیم تا واسطه خیری شویم و کمک های شما را به نیازمندان و محرومان واقعی برسانیم.

در مدرسه تحصیل محبت نتوان کرد / این مسئله علمی ست که آموختنی نیست

عکس:بهروز خسروی

*خبرهای مرتبط:

- در جست و جوی مهربانی/به این کودک کمک کنیم http://www.mazandnume.com/?PNID=V15710

-در جست و جوی مهربانی/همت مردمی برای کمک به سینا http://www.mazandnume.com/?PNID=V15724

- در جست و جوی مهربانی/سینا همچنان چشم به راه است http://www.mazandnume.com/?PNID=V15747

- در جست و جوی مهربانی/قدرشناسی در شب های قدر http://www.mazandnume.com/?PNID=V15797

- در جست و جوی مهربانی/خدا سینا رو نندازی! http://www.mazandnume.com/?PNID=V15710


  • زمانی - تهرانپاسخ به این دیدگاه 4 0
    چهارشنبه 23 مرداد 1392-0:0

    سپاس از شما جناب آقای صادقی و نیک اندیش. سپاس از سرکار خانم عربی، سپاس از پدر و مادر مهربان سینا. سپاس از هم اندیشی و همدلی همه خوبان و خیرین پیدا و پنهان و سپاس از خبرآنلاین، ملت م و همه خبرگزاری ها و سایت های مربوطه در پوشش خبری مطلب. ان شاء الله با فراهم شدن نهایی وضعیت پیوند سینا در تهران، پیگیر تمامی امور مربوطه بوده و در کنار خانواده دردمندش و این فرشته کوچولو و معصوم خواهیم بود. سینا عضوی از خانواده همه دارندگان اندیشه خیر و نیک بوده و خواهد بود. درود بر مازندنومه

    • سه شنبه 22 مرداد 1392-0:0

      احسنت

      • سه شنبه 22 مرداد 1392-0:0

        جمع آوری 30 میلیون تومان کمک در این فشار اقتصادی عملی درخور است وباید بقیه رسانه ها هم پاپیش بگذارند و بیاموزند که کار رسانه فقط درج خبر نیست.

        • سه شنبه 22 مرداد 1392-0:0

          من خودم کمک کوچکی کردم و خوشحالم که اینکار به نتیجه رسید.از بروبچه های مازندنومه بخصوص مدیر دلسوزش بی نهایت تشکر میکنم که پیگیری کردند.خدا اجرتان دهد.اگر من خبر داشتم این مختصر را هم می دادم تا مبلغ چک 30 میلیون کامل شود،اما مهم نیست.مهم همت شماست.آفرین

          • سه شنبه 22 مرداد 1392-0:0

            یه سوال برام جالبه.

            چرا مبلغ چک رند نشده؟؟

            گویا خیر محترم فقط همین مبلغ رو داشته


            ©2013 APG.ir