تعداد بازدید: 4022

توصیه به دیگران 20

پنجشنبه 24 مرداد 1392-1:12

از مازندران به ایران/کانون تدبیر و امید،سراسری شد

 بیانیه شماره 1 کانون تدبیر و امید مازندران(مسوولان ستادهای انتخاباتی رییس جمهوری) صادر شد+متن بیانیه


مازندنومه:کانون تدبیر و امید مازندران که از حامیان و فعالان ستاد دکتر روحانی در مازندران تشکیل شده است،نخستین بیانیه خود را صادر کرد.لطف الله آجدانی-سخنگوی کانون تدبیر وامید مازندران- نسخه ای از این بیانیه را برای ما ارسال کرده است که در زیر می آید:

«مردم شریف مازندران، با استعانت الهی و تلاش مسوولان ستادهای انتخاباتی رییس جمهوری در سراسر کشور، به ویژه تلاش وقفه ناپذیر دکتر محرمعلی خداوردی به نمایندگی از هیات موسس کانون تدبیر و امید مازندران،مجمع بزرگ مسوولان ستادهای انتخاباتی رییس جمهوری با حضور 23 استان کشور به میزبانی استان اصفهان و با تلاش های ارزنده مسوولان ستادی استان اصفهان به ویژه ریاست محترم  اولین هم اندیشی مجمع ، مهندس جوادی و آقای حسین نجار برگزار شد که منجر به تشکیل کمیته تدوین آیین نامه داخلی و اساسنامه با محوریت پنج استان مازندران ، اصفهان ،چهارمحال بختیاری، کرمان و لرستان به سرپرستی دکتر محرمعلی خداوردی از کانون تدبیر و امید مازندران ،مهندس ایوب درویشی از اصفهان ،دکتر مهران علی پناه از لرستان، دکتر محمد رحیم ابوسعیدی از کرمان و دکتر عباس سیاح از چهارمحال بختیاری شد.

براساس تصمیمات متخذه مقرر شد تا ضمن جلسه اعضای مجمع با رییس محترم جمهوری در طی دو هفته آینده، و با هماهنگی های لازم با ایشان، نسبت به تشکیل شورای عالی استانی ، تاسیس دفتر مجمع در نهاد ریاست جمهوری و به کارگیری نیروهای متخصص در قالب کمیته های مشترک تخصصی با هدف کمک به دولت تدبیر و امید اقدام شود.

بدیهی است تلاش برای حفظ مصالح و منافع ملی وایجاد فضای مناسب برای تحول  کارآمد در مدیریت اجرایی کشور، استان ها، شهرستان ها و شهرها و روستاها،از جمله اهداف مجمع تدبیر و امید کشور است.

 رایزنی های مسوولان کلیه ستادهای سراسر کشور با نمایندگان ملت در راستای پی گیری مطالبات مردم شریف از دیگر تلاش های مجمع کشوری تدبیر و امید است.

این مجمع که با پیشگامی کانون تدبیر و امید مازندران قدم به میدان حمایت از دولت تدبیر و امید نهاده است ، حفظ مصالح کشور و منافع ملی و پی گیری مطالبات مردمی را در راس برنامه های خود قرار داده و با جدیت ناظر و پیگیر امور است.

 همچنین ازسوی مجمع روسای ستادهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی بیانیه ای خطاب به ملت بزرگ ایران و نمایندگان خانه ملت ، توسط کمیته ای متشکل ازآقایان مهندس عبدالغفار شجاع از گیلان، دکتر محرمعلی خداوردی از مازندران،مهندس علی عباد از خوزستان ، حجت الاسلام حجت الله هاشمی از استان مرکزی و محسن قاسمی ازقزوین به نمایندگی از کلیه مسوولان ستادهای انتخاباتی تدوین و در صحن علنی مجلس ارایه شد.

در بخشی از این بیانیه خطاب به ملت شریف ایران ، از نقش آگاهانه و ارزنده آنان در انتخابات و پیروزی رییس جمهوری تجلیل و بر حراست از خواست ملت شریف ایران برای خط و مشی اعتدال و پایان بخشیدن به افراط و افراطی گری و صدمات ناشی از آن به کشور تاکید شد.

در بخش دیگری از این بیانیه خطاب به نمایندگان خانه ملت با تاکید بر ضرورت حمایت کامل نمایندگان خانه ملت از رییس جمهوری و کابینه تدبیر و امید به عنوان گامی اساسی برای برون رفت از وضع نامطلوب ناشی از بی تدبیری و افراط،از نمایندگان مردم در مجلس برای همراهی با رییس جمهور و دولت تدبیر و امید ،دعوت  شده و بر همدلی و همراهی قوای سه گانه برای تحقق مطالبات حقه ملت شریف ایران و غلبه بر مشکلات داخلی و بین المللی تاکید گردید.

همچنین دومین گردهمایی بزرگ کانون های تدبیر و امید کشور با حضور مسوولان ستادهای انتخاباتی رییس جمهور منتخب ، به زودی به میزبانی کانون تدبیر و امید مازندران برگزار خواهد شد.»


  • جمعه 25 مرداد 1392-0:0

    این تلاش خود حزب وجناح است ونشان می دهد شعارفراجناحی و...درعمل خیلی امکان پذیر نیت . هم اینان مشارکت وپیشنهاد اصلاح طلبان وگروهها و...را سهم خواهی می انگاشتند. خود زیرنام دیگری درتلاشند.احزاب درقانون اساسی هم به رسمیت شناخته شده وبرای فعالیت غیر باندی و ناسالم...لازم است.ودولتها کم وبیش وامدار افکار واندیشه ها هستندکه در ارا مردم هم نقش افرین است. البته ستادها که رسما منحل شدند.

    • جانبازی از بابلپاسخ به این دیدگاه 1 1
      پنجشنبه 24 مرداد 1392-0:0

      با تشکیل کانون تدبیر و امید در مازندران و سطح کشور بسیار خرسندیم تنها خواهش من به عنوان یک جانباز جنگ تحمیلی این است که کانون در انتخاب استاندار مازندران بسیار مراقب باشد و هرگز میدان را به زیاده خواهان و کسانی که سال های سال در مازندران حکومت کردند و نفع و خیرشان به افراد بسیار محدود به خودشان رسیده باز نکنند افرادی چون -ن-ن بدانند که مردم مازندران مخصوصا شهر شهید پرور بابل سوابق انها را بهتر از خودشان میدانند.

      • محمدرضا بهرامی-رامسرپاسخ به این دیدگاه 2 0
        پنجشنبه 24 مرداد 1392-0:0

        جناب آقای غلامعلی رنجبر سلام

        من و جمعی از نابغه ها و فلاسفه کشور نیز به مانند شما و جمعی از دانشگاههیان استان مازندران ازنام کانون خاطره خوشی نداریم

        • پنجشنبه 24 مرداد 1392-0:0

          ایجاد سراسری این کانون را بفال نیک میگیریم.امید است جلوی برخی تندرویی ها گفته شود

          • دانشجویی از ساریپاسخ به این دیدگاه 6 0
            پنجشنبه 24 مرداد 1392-0:0

            ﺩﻻﯾﻞ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩﻫﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﺑﺎ ﻭﺯﺭﺍﯼ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩﯼ ﺣﺴﻦ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ:

            ﻭﺯﯾﺮ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ : ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﺍﺩﻩ.

            ﻭﺯﯾﺮ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ : ﺑﺎ ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺩﺍﺷﺘﻪ.

            ﻭﺯﯾﺮ ﺍﺭﺷﺎﺩ : ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺍﺭﺷﺎﺩ ‌ ﻣﯽﮐﺮﺩﻩ!

            ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ : ﺍﺯ ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺩﺍﺭﺩ.

            ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ : ﺑﻪ ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺩﻩ.

            ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻣﻮﺭ ﺧﺎﺭﺟﻪ : ﺑﺎ ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﺧﺎﺭﺝ ﺭﻓﺘﻪ.

            ﻭﺯﯾﺮ ﺩﻓﺎﻉ : ﺑﻪ ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﺩﻓﺎﻉﺷﺨﺼﯽ ﯾﺎﺩ ﺩﺍﺩﻩ.

            ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺩﺍﺩگستری : ﺑﻪ ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ امانﺩﺍﺩﻩ.

            ﻭﺯﯾﺮ ﺭﺍﻩ : ﺳﺮ ﺭﺍﻫﺶ ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺗﺎ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺭﺳﺎﻧﺪﻩ.

            ﻭﺯﯾﺮ ﺻﻨﻌﺖ : ﺑﺎ ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﺻﻨﻌﺖ ﺩﯾﺪﻩ ﺷﺪﻩ.

            ﻭﺯﯾﺮ ﮐﺎﺭ : ﺑﺎ ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﻫﻤﮑﺎﺭ ﺑﻮﺩﻩ.

            ﻭﺯﯾﺮ ﮐﺸﻮﺭ : ﺑﺎ ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﯾﮏ ﮐﺸﻮﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽﮐﻨﺪ.

            ﻭﺯﯾﺮ ﮐﺸﺎﻭﺭﺯﯼ: ﺑﺎ ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﺳﺮ ﯾﮏ ﺯﻣﯿﻦ ﮐﺎﺭ ﻣﯽﮐﺮﺩﻧﺪ.

            ﻭﺯﯾﺮ ﺑﻬﺪﺍﺷﺖ: ﻣﺜﻞ ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﻣﯿﺰﻧﺪ.

            ﻭﺯﯾﺮ ﻭﺭﺯﺵ ﻭ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ: ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﺗﯿﻢ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﻼﻗﻪﯼ ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ.

            ﻭﺯﯾﺮ ﻋﻠﻮﻡ: ﻫﻤﮑﻼﺳﯽ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩﻩ. ﺗﺎﺯَﺷَﻢ ﺩﺭ ﮐﻼﺱ ﻋﻠﻮﻡ بغل دﺳﺘﯽ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﻩﺍﻧﺪ.

            ﻭﺯﯾﺮ ﻧﻔﺖ : ﯾﮑﺒﺎﺭ ﺩﺭ ﭘﻤﭗﺑﻨﺰﯾﻦ ﮐﺎﺭﺕ ﺳﻮﺧﺖﺍﺵ ﺭﺍ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺘﻨﻪﮔﺮﺍﻥ ﺩﺍﺩﻩ.

            • پنجشنبه 24 مرداد 1392-0:0

              اینا چی میگن دیگه؟؟

              اینا تا حالا کجا بودند!

              حالا بزار کابینه و روسای استانی و شهرستانی مشخص بشه ،بعدش ببینید چیزی به نام کانون و تدبیر و امید میمونه؟؟!!!

              مجاهدین شنبه

              • غلامعلی رنجبرپاسخ به این دیدگاه 6 1
                پنجشنبه 24 مرداد 1392-0:0

                با عرض تبریک به مناسبت تشکیل کانون تدبیر و امید.

                من و جمعی از دانشگاهیان مازندران از نام کانون خاطر خوشی نداریم. کانونی که در وزارت علوم به عنوان طرفداران آقای دکتر احمدی نژاد با نام کانون اسلامی دانشگاهیان با ابتکار آقای دکتر حسینی (وزیر ارشاد دولت دهم) تشکیل شد و در دانشگاه های دولتی مازندران شعبات آن شروع به فعالیت کرد کانونی برای خدمت به دانشگاه و علم نبود بلکه کانونی برای اعمال فشار به بدنه دانشگاه و امتیاز طلبی و کسب موقعیت های مفت و مجانی و راحت توسط برخی از اعضاء آن بوده است که با اعمال نفوذ در هیات ممیزه و ... به این هدف دست می یافتند و داستان جزئیات زیادی دارد که از بیان آن امتناع می شود.

                انشاء الله کانون تدبیر و امید با نام خود همنوا باشد و کانونی نباشد که آلاف و علوف و پست و مقام برای عده ای خاص را ندارک ببیند و منشاء لابی گری ها و رسیدن به قدرت و ثروت برای عده ای بشود.

                در عالم سیاست همیشه ابتدا با عده ای کم شروع می شود و اگر محیط به خاطر منفعت جویی های عده ای در حد همان تعداد معدود ستادها باقی بماند شکل میرا و پر تنش و اختلافی پیدا خواهد کرد و یواش یواش تعدادی از قطار آن پیاده خواهند شد. کانونی موفق خواهد بود که نگرش و نگاه خود را بلند کرده و با بلندنظری به سوار کردن تعدادی جدید اقدام نماید و متفکران و اندیشمندان و صاحبان تجربه و ابتکار و خلاقیت و پیگیری و پرتوان در مدیریت امور را به طرف خود جلب کرده و از آنها استفاده نماید.

                کوته نظران کانون را به سمت دگماتیسم و تحزب و جدایی از مردم سوق خواهند داد و انحرافات زیادی در آینده در آن بروز و ظهور پیدا خواهد کرد و منفعت طلبان از موج حاصله بیشترین بهره را خواهند برد.

                اگر گردانندگان کانون مسائلی همانند دگماتیسم شهرگرایی و ستادگرایی و جریان گرایی را حل نکنند و خود در دام شیطانی این هواهای نفسانی بیفتند، مهم نیست سطح تحصیلات آنها چقدر باشد و عنوان دکتر یا مهندس را با خود به یدک بکشند یا نه، ضرورتاً به سمت سقوط و اختلاف پیش خواهند رفت و کانون را به لکه حیض تبدیل خواهند کرد. خلوص نیت و اندیشه خدمتگزاری تنها راه تداوم تشکیلات است و برتری جویی، مقام طلبی، ثروت اندوزی، کسب معروفیت و مشهوریت بی محتوا و بادکنکی همه از مصادیق ناخالصی و در دام افتادن کانون خواهد بود.

                آرزومندم افراد با خلوص و فداکاری و به خاطر خدا و برای خدمت کانون را گرم کنند و از اجتماع و اتحاد خویش برای خدمت استفاده کنند و سعه صدر را نصب العین قرار دهند.


                ©2013 APG.ir