تعداد بازدید: 2068

توصیه به دیگران 3

جمعه 1 شهريور 1392-11:18

قاسمی:اگر کسی توان استاندار شدن ندارد،خود را عرضه نکند

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری گفت:انسان غصه‌اش می‌گیرد وقتی می بیند 20، 30 یا 40 نفر به دنبال استاندار شدن هستند/عزیزانی که به دنبال سکانداری استانداری مازندران هستند اول توجه کنند که می‌توانند در این مسئولیت قرار گیرند یا نه.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:حجت الاسلام محمد قاسمی با اشاره به انتخاب وزرا و مدیران، اظهار داشت: با این مسائل کاری نداریم اما اینگونه نشود که مدیران، مشکلات استان را فراموش کنند و غافل از مردم شوند.

 خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری، تصریح کرد: وظیفه داریم تا وقتی در مدیریت هستیم در خدمت مردم باشیم.

وی درباره انتخاب استاندار اصلح، با اشاره به اینکه انسان غصه‌اش می‌گیرد وقتی می بیند 20، 30 یا 40 نفر به دنبال استاندار شدن هستند، گفت: عزیزانی که به دنبال سکانداری استانداری مازندران هستند اول توجه کنند که می‌توانند در این مسئولیت قرار گیرند یا نه.

 امام جمعه موقت ساری یادآور شد: استانداری که بتواند از مازندران جبران محرومیت کند، از نیروهای بومی درست بهره‌گیری کند، قدرت لابی گری با پایتخت را داشته و برای استان، امتیاز آور باشد، وارد عرصه شود.

وی ادامه داد: اگر کسی توان این کار را ندارد، خود را عرضه نکند، درست نیست بعد از 34 سال بخواهیم دوباره امتحان پس بدهیم.

 قاسمی در بخش پایانی خطبه دوم نماز جمعه امروز ساری گفت: شیوه غلطی در دوره های قبل حاکم بود که در زمان نزدیک به برداشت محصول کشاورزی، واردات این محصولات به کشور افزایش می یافت.

وی خاطرنشان کرد: این از نقاط ضعف دولتمردان محسوب می شود و از دولت یازدهم تقاضا داریم به این خواسته بحق مردم مازندران،توجه کند.


  • يکشنبه 3 شهريور 1392-0:0

    امام جمعه محترم خیلی دل خوشی دارند. تاکنون کدام استانداری مطرح شده که توان کشیدن این بار را داشته است و تا کنون چند نفر اعلام کردند به دلیل ناتوانی از قرار گرفتن در ÷ست استانداری معذورند؟ مقامات دنیایی آنقدر هوس آور هستد که هوش از سر آدمی می برند و گاهی برای رسیدن به آن همه چیز زیر ÷ا گذاشته میشود. مگه نه؟

    • جمعه 1 شهريور 1392-0:0

      با تشکر از درایت و تشخیص هوشمندانهخ امام جمعه محترم جبران محرومیت ÷بهره گیری از نیروهای بومی ÷توانمندی لابی گریدر کشور وحتی بین المللی وامتیاز اوری باروحیه حاج ولی رعیت سازگار است ضمنا تمام شرق وغرب وبخصوص مرکز استانی ها ایشان را قبول دلرند


      ©2013 APG.ir