تعداد بازدید: 2840

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 5 شهريور 1392-16:29

فرامرز،حکیمه،مریم/دزدان طلایی دستگیر شدند

خبرهای حوادث مازندران/کشف 5 کيلو گرم ترياک از منزلي در قائم شهر/دستگيري يک قاچاقچي در بابل و کشف 35 کيلو مواد افيونی/دستگيري باند 4 نفره سارقان دربهشهر/سارقان طلا فروشي در نکا دستگير شدند


مازندنومه،خبر ارسالی معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران:ماموران پليس آگاهي شهرستان نکا،متهمان به سرقت از طلا فروشي را در اقدامی غافلگيرانه شناسائي و دستگير کردند.

اين گزارش حاکي است،ماموران با حضور درمحل مورد نظر متهمان 1- فرامرز 2-حكيمه 3-مريم ساكن تهران را دستگير کردند.

سرهنگ فتحي- فرمانده انتظامي شهرستان نکا-اظهار داشت : در سال 91 سرقت مقدار تقريبي 40 گرم طلا توسط يك نفر مرد به همراه 2 نفر زن باتوجه به شلوغي مغازه در نکا انجام شده بود.

وي افزود :با هوشياري طلافروش و شناسايي سارقان،متهمان قبل از اقدام به سرقت طلاها با عکس العمل سريع پليس دستگير شدند كه در تحقيقات به عمل آمده به بزه انتسابي اقرار کردند.

*کشف 5 کيلو گرم ترياک از منزلي در قائم شهر

ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان قائم شهر مازندران،با شناسائي و دستگيري متهم به مواد مخدر،بيش از 5 کيلوگرم ترياک را از منزل اين فرد کشف و ضبط کردند.

 در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي به نام "مهرداد- ر" 33 ساله در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح شهرستان قائم شهر ،موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدرقرار گرفت.

 اين گزارش حاکي است، ماموران باانجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند، متهم به مواد مخدر را شناسائي کنند و او راموردتعقيب و مراقبت قرار دهند.

 براساس اين گزارش، ماموران با شناسائي محل سکونت اين فرد با هماهنگي مرجع قضائي در يك عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير کردند.

 ماموران در بازرسي از منزل این متهم به مواد مخدر موفق شدند، بيش از 5 کيلوگرم ترياك و 100 گرم سوخته ترياك را كشف و ضبط شد.

گفتني است، متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي تحويل و با حکم صادره روانه زندان شد.

*دستگيري يک قاچاقچي در بابل و کشف 35 کيلو مواد افيوني

مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل موفق شدند از يک قاچاقچي 35 کيلو مواد افيوني کشف و ضبط کنند .

سرهنگ علي فقيه عبدالهي- فرمانده انتظامي این شهرستان-گفت : در پي تماس هاي مردمي مبني براينکه فردي درسطح شهرستان هاي بابل و قائمشهر اقدام به فروش مواد مخدر مي کند،مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل تيم ويژه اي را جهت شناسايي و دستگيري اين فرد اختصاص دادند.

 وی افزود: مأموران موفق شدند فردي را که در زمينه خريد و فروش مواد مخدر فعاليت مي کرد،شناسايي کنند .

فقيه عبدالهي گفت:مأموران با هماهنگي مقام قضايي طي يک عمليات مشترک ضربتي و غافلگيرانه متهم را در منزلش دستگير کردند که در بازرسي از منزل او مقدار 27کيلوگرم ترياک و 8کيلوگرم حشيش کشف و يکدستگاه خودروي 206 نيز توقيف شد.

*دستگيري باند 4 نفره سارقان دربهشهر

اعضاي باند 4 نفره سارقان خودرو و منزل با بيش از ده فقره سرقت از سوي کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان بهشهر شناسايي و دستگير شدند.

علي ملکي- فرمانده انتظامي این شهرستان- گفت : در پي دريافت گزارش هايي مبني بر سرقت منازل ، خودرو و لوازم داخل خودرو ، پليس آگاهي اين شهرستان ضمن تشکيل تيم عمليات ، تلاش براي شناسائي سارقان و دستگيري آنان را در دستور کار خود قرار داد.

 وي در ادامه تصريح کرد : در پي وصول اخباري مبني برتجمع و فعاليت چند نفر سارق و مالخر در يکي از منازل سطح شهرستان،سريعا مخفيگاه متهمان تحت نظر گرفته شد و در حالي که سارقان قصد فروش اموال مسروقه را به دو نفر مالخر داشتند ، دستگير شدند و در مخفيگاه آنان قطعات سرقتي بدنه خودرو ، ادوات کشاورزي ، لوازم برقي ، 350 متر سيم و کابل برق ، مقادير زيادي آهن آلات و 200 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر در پايان بيان داشت: تمامي سارقان و مالخران از مجرمان سابقه دار هستند.

*عضو اصلي باند سارقان خودرو در قائمشهر دستگير شد

عضو اصلي باند سارقان خودرو از سوي کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان قائم شهر شناسايي و دستگير شد .

 سرهنگ قدمي-فرمانده انتظامي این شهرستان-گفت : در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو که با حرکات نامتعارف و جنون آميز سارقان که با تخريب خودرو و سرقت اموال آن همراه بود، پليس موضوع را به طور ويژه در دستور کار خود قرار داد .

وي در ادامه تصريح کرد : فردي به هويت سعيد - ي  ساکن جويبار داراي سوابق متعدد کيفري،در این شهرستان شناسايي و دستگير شد.

قدمی اظهار داشت : متهم به 20 فقره سرقت با همدستي دو نفر ديگر به نام هاي سعيد -ع ساکن جويبار و فرهاد- ح از شهرستان بهشهر اعراف کرد که در سطح وسيعي اقدام به سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو نموده و اموال مسروقه را به فروش مي رساندند و تلاش جهت دستگيري همدستان وي و احتمال کشف ديگر سرقت ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر بيان داشت : سارقان در سرقت هاي صورت گرفته از يک دستگاه خودروي 405 استفاده مي کردند و پس از تخريب خودرو و سرقت اموال آن،به سرعت از محل متواري مي شدند.

 گفتني است،متهمان انگيزه خود از سرقت را تحصيل مال نامشروع و تامين هزينه هاي اعتياد عنوان کردند.



    ©2013 APG.ir