تعداد بازدید: 2252

توصیه به دیگران 4

سه شنبه 5 شهريور 1392-23:32

تکذیبیه ای که تکذیب شد

دفتر آیت الله صدوقی مازندرانی،تکذیبیه ای را که منسوب به دفتر ایشان بود، تکذیب کرد/منشا این حرکت فردی بوده که به خاطر هواداری از گزینه دیگر برای سمت استانداری مازندران،بدون هماهنگی با بیت آیت الله صدوقی،این تکذیبیه را در رسانه ها پخش کرد.


مازندنومه:به رغم تکذیبه ای که در برخی پایگاه های خبر استان  منسوب به آیت الله صدوقی انتشار یافت،دفتر ایشان خبر پیشین ما را تایید و تکذیبیه را تکذیب کرد.

بر اساس این گزارش، آیت ا... صدوقی مازندرانی در دیدار با ربیع فلاح،ضمن تاکید بر پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر کشاورزی و صنعت در مازندران، از زحمات او در ایام انتخابات قدردانی و بر مدیریت توانمند و جامعیت و اعتدال گرا بودن او تاکید کرد.

آیت ا... صدوقی همچنین با اشاره به نیاز مازندران به یک استاندار قوی برای حل مشکلات، دکتر فلاح را از مدیران لایق و سرمایه های نظام اسلامی دانسته و رضایت و حمایت خویش را از ایشان را اعلام کرد.

گفتنی است منشا این حرکت فردی بوده که به خاطر هواداری از گزینه دیگر برای سمت استانداری مازندران،بدون هماهنگی با بیت آیت الله صدوقی،این تکذیبیه را در رسانه ها پخش کرد که عصر سه شنبه،پس از اطلاع مسئول دفتر آیت الله صدوقی،خبر تکذیبیه،تکذیب و از سایت امامیه نیز حذف شد.


  • جمعه 8 شهريور 1392-0:0

    روزگاز غریبی است کدام خبر را قبول کنیم

    • چهارشنبه 6 شهريور 1392-0:0

      ... چطور میتونید حمایت ایت ا... صدوقی را تکذیب کنید جای بسی................... !!!!!!!!

      • چهارشنبه 6 شهريور 1392-0:0

        حرف چه کسی را باور کنیم

        • كيجا سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 2 2
          چهارشنبه 6 شهريور 1392-0:0

          استان به دليل داشتن ساختار نسبتا طايفه اي با استاندار بومي به نظرم به جايي نخواهد رسيد باز هم تكرار چنبره قدرت در دست عده اي و عقب ماندگي استان. متاسفانه با داشتن مديراني متعصب و بسته!!!! كه حتي يه كامنت منجر به حذف يه محله يا منطقه از چشمشون ميشه چه جور ميشه استاندار بومي تجويز كرد. مگر اينكه به حدي توانمند باشه كه بتونه فراجناحي و منطقه اي عمل كنه كه من سراغ ندارم... و از طرفي مجموعه مديريتي استان متاسفانه بيشتر مواقع حرف شنوي و حمايتهاي خوبي از غير بومي ها !!! و در عوض سنگ اندازي و كله شقي هاي بي حد و حصر ناجوانمردانه اي در برابر بومي ها نشان داده كه باز هم نشاندهنده تفكرات بسته ، خودشيريني هاي غريب نوازانه و اينكه در مازندران همه خودشون و طايفشون رو خان و خانزاده ميدونن براي همين نسبتا باهم ناسازگارن!!!!! و همه ميگن من من من ، ما و شما او نقشي نداره.... ما از خدامونه استاندارمون بومي باشه ولي اول بايد اين اداب مديريتي عقب مونده و نادرست رو مجدانه ريشه كن كنيم چقدر درين زمينه كار كرديم و ميكنيم اصلا چقدر به اين مسئله اعتقاد داريم...

          • چهارشنبه 6 شهريور 1392-0:0

            واقعا برای طرفداران گزینه دیگر استان متاسفم ایا با دروغ میشه استاندار مردم با صداقت مازندران بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


            ©2013 APG.ir