تعداد بازدید: 3706

توصیه به دیگران 1

شنبه 9 شهريور 1392-8:41

ابراهیمی:خدمتگزارم،نه پیمانکار سیاسی

معاون سیاسی،امنیتی استاندار مازندران گفت:افتخار می کنم که خود اصالتا روستازاده ام و طعم فقر را در طول زندگی چشیده ام/زندگی خصوصی و شرایط اقتصادی ام پس از سال ها مسئولیت به مثابه همان زندگی قبل از مسئولیتم است/بعضی از طرح ها و پروژه هابا تشخیص معاونت عمرانی و شورای تامین استان به معاونت سیاسی و امنیتی واگذار شد/میاندورود به نکا وصل نمی شود+عکس


مازندنومه:معاون سیاسی،امنیتی استاندار مازندران در آیین افتتاح یکی از بزرگترین زیرگذرهای استان، در جمع اهالی روستای جامخانه شهرستان میاندورود گفت:یکی از مهمترین دغدغه های کاری و ذهنی ام خدمت به مردم استان در نقاط مختلف این استان یکپارچه بوده و هیست.

به گزارش خبرنگار ما،هادی ابراهیمی تصریح کرد:افتخار می کنم که خود اصالتا یک روستایی و روستازاده ام و طعم فقر را در طول زندگی گذشته،چشیده ام و آن چه مرا برای خدمت گزاری به مناطق روستایی و محروم مصمم تر کرده،همین ویژگی ست.

وی با بیان این که با تمام وجود برای حل مشکلات این منطقه و با روحیه جهادی باید وارد میدان کار شد، ادامه داد:به برکت انقلاب و اسلام و زحمات شما مردم به اینجا رسیده ام و به عنوان خدمت گزاری که در همین خانواده های روستایی رشد کردم، امروز در جمع شما قرار گرفتم.

ابراهیمی افزود:حرفم این است که امروز هم خوشحالم زندگی خصوصی و شرایط اقتصادی ام پس از سال ها مسئولیت به مثابه همان زندگی قبل از مسئولیتم بوده است.

معاون سیاسی،امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد:بنده با نگاهی که به جامعه دارم،انقلاب اسلامی را بعد از سه دهه در افق بالایی مشاهده می کنم که تاثیرات جهانی مطلوبی هم داشته است و البته در کنار این افق،کاستی هایی هم مشاهده می شود که اگر استفاده از همه امکانات را در دستور کار خود قرار دهیم بر مشکلات فائق می شویم.

وی درباره میزان اهمیت این پروژه اظهار داشت:پروژه زیرگذر جامخانه به دلایل مختلف از جمله اظهارات برخی اهالی،بیش از سه و نیم سال در بلاتکلیفی بسر می برد، اما امروز در حالی افتتاح شد که مشکلات تردد جاده ای اهالی منطقه که هم در شرایط جاری و هم به خاطر قرار گرفتن در استانه افتتاح طرح مسکن مهر،حاد و خطرساز است، تا حدود زیادی حل و خوشحالی مردم را فراهم اورده است.

این مسئول با طرح این مساله که چه ارتباطی بین معاونت سیاسی،امنیتی و کارهای عمرانی وجود دارد،گفت:زمانی که پروژه ای به دلایل مختلف از جمله اعتراضات مردمی و امثالهم دچار مشکلات رویکرد امنیتی و مساله ساز می شود،با دعوت شخص معاون محترم عمرانی که از دوستان خوب و مسئولان پرتلاش استان محسوب می شود، آن پروژه را با هماهنگی یکدیگر به اتمام می رسانیم که زیر گذر جامخانه هم یکی از این پروزه ها بوده است.

وی به پروژه هایی نظیر انتقال آب دراسله به شیرگاه،مدیریت زباله در استان، انتقال آب به پشتکوه چهاردانگه،تامین زیرساخت های ساحلی و بسیاری از طرح های مشابه اشاره کرد و گفت:با تشخیص معاونت عمرانی و شورای تامین استان،این پروژه ها به معاونت سیاسی،امنیتی واگذار شد و به انجام رسید.

ابراهیمی یادآور شد:بعضی از افراد بجای اینکه از خادمان خود قدردانی و تشکر کنند،راه تخریب را در پیش گرفته اند ولی بنده به این افراد متذکر می شوم که آن چه دبرای من مهم است،رضایت و خشنودی مردم است و افراد بی هنر معمولا از پلکان تخریب دیگران بالا می روند و تجربه هم نشان داده کسانی که دیگران را تخریب می کننند زودتر به چاه می افتند.

وی با بیان این که بنده خودم را یک خدمت گزار می دانم و مثل عده ای به عنوان پیمان کار سیاسی عمل نمی کنم،تصریح کرد:به دنبال زد و بندهای سیاسی هم نیستم و تا زمانی که در این مسئولیت هستم به خدمت گزاری می اندیشم.

معاون سیاسی،امنیتی استاندار مازندران با اشاره به این که میاندورود بر اساس قابلیت ها و ظرفیت های متعددی که داشت تبدیل به شهرستان شده است،افزود: با ایجاد دو بخش مرکزی و گهرباران و با استقرار ده ها اداره از زمان شهرستان شدن، ما شاهد بهبود وضعیت عمومی در این منطقه هستیم،هر چند هنوز برخی مشکلات باقی است که باید با پیگیری ها حل شود.

وی در خصوص برخی شایعات پیرامون ائتلاف حوزه انتخاباتی و نکا گفت:میاندورود در دل شهرستان ساری جای دارد و در زمینه انتخاباتی نیز،هم حوزه با ساری است و با توجه به قرابت ها تعاریف و توجیهات فراوان، این ائتلاف تحت هیچ شرایطی شکل نخواهد گرفت و در تقسیمات کشوری هم هرگز پیرامون این موضوع صحبت نشده و بیشتر ساخته و پرداخته ذهنی عده ای از افراد است.

این مسئول در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به این که دلیل ماندگاری شهدای دولت، خدمتگزاری صادقانه آن هاست و امام راحل بهترین روش خدمتگراری را به ما آموخت،افزود: امروز خوشحالم که فصل نوینی از خدمت گزاری در میاندورود رقم خورده است و به همه این نکته را یاداوری می کنم که همواره برای خدمت گزاری آماده ایم.

 لازم به ذکر است این پروژه، دومین زیرگذر مهم در میاندورود است که بعد از زیرگذر بادله با صرف هزینه ای نزدیک به دو میلیارد تومان اجرایی شد.

 طهماسبی-پیمانکار و مدیر پروژه زیر گذر جامخانه- در این مراسم اظهار داشت:ما تاکنون حدود 300پروژه زیر گذر اجرا کردیم، اما سرعت این پروژه و پروژه بادله مثال زدنی است که با پیگیری های مکرر آقای ابراهیمی-معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران- به ثمر نشست.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان چنین پروژه ای احداث نشده است،گفت:در ابتدا قرار بود این پروژه با عرض پنج متر و ارتفاع سه متر اجرا شود اما به دلیل اینکه امکان عبور و مرور وسایل سنگین و کامیون ممکن نبود قرار شد این پروژه در دو عرض شش متری و ارتفاع 4 متر اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مازندنومه زیرگذر پیش ساخته جامخانه دارای چهار رمپ و لوپ در لاین شمالی و جنوبی با عرض مفید دو متر و دهانه شش متری با ارتفاع چهار متر است که قابلیت تردد کلیه وسایل نقلیه سبک و سنگین را دارد.


  • دوشنبه 11 شهريور 1392-0:0

    ... چوب خدا صدا نداره مازند نومه جرات نداره وامدار ابراهیمی و امثال اوست ظاهرا

    • دوشنبه 11 شهريور 1392-0:0

      عجب دینی دارد این مازند نومه به ابراهیمی...

      • يکشنبه 10 شهريور 1392-0:0

        ...دولتی که مسول شرکت تعاونی استانداری اردبیل ( محرابیان) می شود وزیر ... دوران این پیمانکاریها تمام شده است.

        • كيجا سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 6
          يکشنبه 10 شهريور 1392-0:0

          اقاي ابراهيمي به شيوه عزيزان جهادي هشت سال دفاع مقدس عمل مي كنن، از جنس غيرممكن ها ممكن شدن. اين نكته برام مهم بود كه ايشون در كنار سياست، عمران و اباداني استانش يادش نرفته، برخلاف عده كثيري كه در كنار سياست فقط به عمران و اباداني خانه و كاشانه خود و اطرافيانشون پرداختن !!!! اين روحيه بايد در بين مديران تقويت شه .

          • شنبه 9 شهريور 1392-0:0

            من واقعا متاسفم برای محمد دامادی که عوض اینکه با اختیاراتی که داره به فکر زادگاه پدریش دودانگه باشه دنبال بازیهای سیاسی و باند بازی ها هستش ای کاش ابراهیمی دودانگه ای بود تا میشد یه دست و رویی به این منطقه میکشید 4 سالت تموم میشه حاج ممد ولی وفا نمیکنه..................... مازند تومه درج کن درد و دل بچه محل نماینده مجلس رو...............

            • شنبه 9 شهريور 1392-0:0

              درود برابراهيمي.اومشغول زير گذر ساختن براي مردمه عده اي هم مشغول زيراب زدن اقاي معاون استاندارن.مازندران مديري ميخواهد مثل ابراهيمي .جسور شجاع ومردمي.درمسولييت معاونت خوب درخشيد.

              • شنبه 9 شهريور 1392-0:0

                بسمه تعالي.درجريان انتقال اب دراسله به سوادكوه اقاي ابراهيمي زحمات زيادي كشيدند.بخشي ازان رااقاي ادياني واهالي سوادكوه درجريان هستند نبايد كم لطفي كرد مردم سوادكوه ابي را استفاده ميكردند كه هفتاد درصد الودگي داشت بعضي از متنفذين اين شهرستان از انتقال اب به بهانه گردشگري مخالفت ميكردن اما بنده بعنوان يك سوادكوهي از جسارت وشهامت اقاي ابراهيمي تشكر ميكنم.اقاي ابراهيمي به سواد كهيها قول داد مشكل ابشان را حل ميكنه .انصافا چهارم تمام سنگ تمام گذاشت حتي باره اورا عده اي تهديد كردن اما الان سوادكوهيها دعايش ميكنند ودوستش دارند.

                • كارمند استانداريپاسخ به این دیدگاه 2 8
                  شنبه 9 شهريور 1392-0:0

                  كارمند استانداري مازندران هستم.اگربرخي ازپروزه هاي عمراني نيم تمام استان بامحوريت معاون سياسي پيش رفته است اتفاقا اين حسن كار است.مابايدخوشحال باشيم كه معاون استاندار داره به اولويتهاي استان ميپردازه.دنبال حزب بازي وباند بازي نيست.جامخانه پنج هزار نفر جمعييت داره مردمش چه گناهي كردند كه زير گذر ش درست نشه من دست اقاي ابراهيمي را ميبوسم .اوچون زجركشيده واز طبقه محروم جامعه است درد مارا ميفهمه .منتقدين بياننداز ايشان تشكر كنند نه چوب لاي چرخ بگذارن. تخريب بيجهت افراد كار درستي نيست ابراهيمي داره زحمت ميكشه.چرا همه چيز را دارند سياسي ميكنند

                  • رضاعلي خشنوديپاسخ به این دیدگاه 1 8
                    شنبه 9 شهريور 1392-0:0

                    لطفا درخصوص زندگي اقاي ابراهيمي تحقيق وتفحص كنيد وانرا بازندگيهاي برخي از مديران چه درحال وچه درگذشته برسي كنيد.بعيد ميدانم ساده زيستر از ايشان كسي باشه.

                    • شنبه 9 شهريور 1392-0:0

                      چرابعضي از سارويها مدام پاي يكديگر راميگيرند .چرا ابراهيمي رو حمايت نكردند اخه يكي از نمايندگان ساري از روزي كه رفته مجلس مداما برعليه ابراهيمي كار كرده .اما هادي جان ما مثل كوه ايستاده .البته ظاهرا به موقع برنامه داره

                      • شنبه 9 شهريور 1392-0:0

                        امیدواریم در شهرهای دیگر هم زیرگذر که حق ابتدایی مردم است افتتاح شود

                        • شنبه 9 شهريور 1392-0:0

                          درودبر فرزندشايسته شهرمان.مردي كه جانانه ومردانه دربرابرهمه ناملايمات ايستاد.افرين برابراهيمي.افسوس عده اي اورا بي محابا تخريب كردند.زيرگذر جامخانه راخيلي ها فقط نكاه ميكردن اما جرات ورود برحل مشكلاتش را نداشتند ابراهيمي نشان داد كه جسارت كارهاي بزرگ رادارد .مدير مردمي وپرتلاش وبي ادعا.

                          • شنبه 9 شهريور 1392-0:0

                            ...

                            به هر حال امید است دوران پیمانکاران سیاسی تمام شده باشد

                            • شنبه 9 شهريور 1392-0:0

                              نامت به نيكي ياد مي شود اقاي دكتر هادي.


                              ©2013 APG.ir