تعداد بازدید: 2379

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 13 شهريور 1392-15:53

انصارالحسینی:چند پیشنهاد دارم/ کسی در میاندورود از من برنامه نخواست

شهردار سابق سورک گفت:مردم فردا نگویند که بی‌وفایی کردم و رفتم، چون کسی از من برنامه‌ای نخواست و جلسه مشورتی هم با من نگذاشت/ احساس من به این شهر مانند حس پدر و فرزندی است/ این‌ها را می گویم که فردا پشت سر من حرف نزنند.


 مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی:شهردار سابق سورک اظهار داشت: چند پیشنهاد شهرداری و فرمانداری از شهرهای دیگر دارم ولی برای شهرداری میاندرود کسی از من برنامه ‌نخواست.

 سید محمد انصارالحسینی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه اعضای شورای شهر سورک با بیان اینکه 17سال سابقه کار در شهرداری‌های مختلف استان را دارم، افزود: در روزهای گذشته تا به حال با چهار شورا گفت‌وگو کرده‌ام و حتی پیشنهاد فرمانداری یکی از شهرها نیز به من داده شده است.

انصارالحسینی با اشاره به مصاحبه یکی از اعضای شورا در مورد ادامه کار شهردار افزود: در اینجا مجبورم برخی از حقایق را بگویم، ای کاش منتخبان جدید شورا یک جلسه مشورتی هم با من می‌گذاشتند، این‌ها را می گویم که فردا پشت سر من حرف نزنند.

 وی با بیان اینکه از استان‌های تهران، سمنان، مازندران و گلستان پیشنهادهایی برای پذیرش شهرداری دارم، اظهار داشت: مردم شهرستان میاندورود فردا نگویند که بی‌وفایی کردم و رفتم، چون کسی از من برنامه‌ای نخواست و جلسه مشورتی هم با من نگذاشت.

شهردار شهر سورک مرکز شهرستان میاندرود با بیان اینکه احساس من به این شهر مانند حس پدر و فرزندی است، اظهار داشت: تاسیس شهرداری این شهر با پیگیری خودم بوده است، به همین دلیل علاقه زیادی به این شهر داشتم.

 انصارالحسینی با اشاره به موفقیت‌های خود در زمینه کنترل و مهار بدهی شهرداری و افزایش درآمد شهرداری در این مدت، ادامه داد: در بدو ورود من رفاقت معنی نداشت اما امروز با برنامه‌هایی که اجرا کردم کارمندان برای یکدیگر جان خود را می‌دهند.

وی در پایان با تشکر از شهرداران گذشته به ویژه بوداغی به دلیل تلاش‌هایی که برای آبادی شهر کرده‌اند، خلاصه‌ای از آمار عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود را بیان کرد.

 لازم به ذکر است چند روز قبل یکی از اعضای تازه وارد شورای شهر سورک در مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری های رسمی استان از رایزنی‌های اعضای شورا برای انتخاب شهردار سورک خبر داد و خاطرنشان کرد: برای انتخاب شهردار قائل به خرد جمعی هستیم و رایزنی‌ها نیز درباره انتخاب شهردار انجام شد.

وی در ادامه یادآور شد: انصارالحسینی برای ماندن در شهرداری سورک تمایلش را نشان داد ولی انصار باید برای ابقا در شهرداری برنامه داشته باشد.

این عضوتازه وارد افزود: چند نفر دیگر نیز برای تصدی‌گری پست شهرداری سورک نیز برنامه و پیشنهادهایی را مطرح کردند.

وی درباره احتمال ابقای انصارالحسینی در سمت شهرداری سورک بیان داشت: انصار برای بقا در شهرداری سورک باید نسبت به کارهای انجام شده و درباره برنامه‌های در دست اجرا برای آینده این شهر برنامه جامع و مدونی را ارائه کند.

لازم به ذکر است خبرنگار مازنومه طی تماس تلفنی با سه نفر از اعضای شورای شهر سورک پیگیر صحت و سقم خبر بود که این موضوع از جانب این سه عضو باسابقه نفی شد و امروز هم شهردار سورک نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.


  • پنجشنبه 14 شهريور 1392-0:0

    چرا دروغ تحویل میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    تو پیشنهاد فرمانداری داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    واقعا متاسفم واسه مازندنومه که نمیدونه هرحرفی رو اینجا منتشر نکنه!

    • میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 14 شهريور 1392-0:0

      انصارالحسینی سه ماه دیگر بازنشسته است وتوان مدیریتی اش بالا...


      ©2013 APG.ir