تعداد بازدید: 2276

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 13 شهريور 1392-15:53

واحدی:نصف مصوبات سفرهای دولت قبل اجرایی شد!

 فرماندار ساری گفت:در مورد سفرهای استانی نیز تنها 48تا 50 درصد مصوبات اجرایی شد/ساری می تواند قطب گردشگری استان باشد/ هزینه دولت برای ایجاد این زیرساخت ها ناکافی است/اعتبار قطره چکانی برای چشمه سورت، علت ورود بخش خصوصی است+عکس 


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی:جواد واحدی-فرماندار ساری-در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت:سال گذشته 32پروژه معادل 66میلیارد ریال با 26 طرح عمرانی و 6 پروژه اشتغال زایی در ساری به بهره برداری رسید.

وی گفت: در مورد سفرهای استانی نیز تنها 48تا 50 درصد مصوبات اجرایی شد.

فرماندار ساری در ادامه به روند برگزاری انتخابات و تحلیف شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ساری اشاه کرد و گفت:تقریبا تمام شوراهای شهر و روستا هیات رئیسه خود را معرفی کردند و انتخابات شورای بخش هم در حال پیگیری و انجام است.

وی با بیان اینکه تا دیروز رقابت و انتخابات بود و امروز باید با وحدت و هم افزایی از این فضا خارج شد، افزود:امروز باید فضای رفاقت حاکم شود چرا که مهم ترین رکن استحکام یک مدیریت وحدت و همدلی است.

واحدی گفت: شش یا هفت سال برای اتمام پروژه های نیمه تمام ساری زمان نیاز است و ما در بخش های مختلف در حال پیگیری موضوعات هستیم.

 فرماندار ساری یکی از معضلات شهرستان را مشکل زباله عنوان کرد و گفت:باید هم شهرداری و هم اعضای شورا ورود پیدا کرده و این مشکل را حل کنند.

 وی به زیر ساخت های بخش گردشگری در شهرستان هم اشاره کرد و گفت:500میلیون تومان اعتبار جهت این امر اختصاص یافته است.

 واحدی ادامه داد:هر کار عمرانی و گردشکری نیازمند وحدت،همدلی و همکاری مردم است چرا که هزینه دولت برای ایجاد این زیرساخت ها ناکافی است و سرمایه گذار هم برای ورود نیازمند امنیت است.

 وی اعتبار قطره چکانی برای چشمه سورت را علت ورود بخش خصوصی و سرمایه گذار دانست و گفت: یک شرکت تعاونی هم در این امر در آنجا فعال بود که متاسفانه نتوانست خواسته ها را برآورده کند.

 واحدی ابراز داشت:اعتقاد دارم که با کار برنامه ریزی شده شهر ساری می تواند قطب گردشگری استان باشد.

وی از توافقات با دانشگاه آزاد ساری جهت ایجاد مجتمع رفاهی استادان دانشگاه در ساحل ساری خبرداد و گفت:ما تعهد کردیم که مشکل زمین را حل کنیم و دانشگاه آزاد هم در بحث مدیریت ورود خواهد کرد.

 


  • سيد هادي اندرواژپاسخ به این دیدگاه 3 0
    شنبه 16 شهريور 1392-0:0

    از آقاي واحدي سوال دارم كه چرا تا بحال نتايج كلي انتخابات شوراي شهر ساري رو اعلام نفرمودند ؟؟؟؟؟؟!!!!

    • پنجشنبه 14 شهريور 1392-0:0

      انشاءالله با تعیین استاندار جدید یک فرماندار در خور شان ساری هم انتخاب شود و مسئول روابط عمومی مناسبی هم برای خود برگزیند


      ©2013 APG.ir