تعداد بازدید: 2646

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 14 شهريور 1392-1:31

حجازی:ما اگر کاری کنیم، در بوق و کرنا نمی کنیم

به دنبال ایجاد کارخانه تولید برق با سوخت زباله در ساری و نوشهر هستیم/چندین مورد ساخت و ساز غیر مجاز تخریب و یا از ساختن آن جلوگیری شد/پروژه امامزاده یحیی را ما شروع کردیم/در زمان شهرداری آقای صادق لو طرح هدایت آب های سطحی توسط شرکت مهاب قدس تهیه شد/ (گزارش+عکس+حاشیه های مازندنومه از نشست خبری علی حجازی)


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی: علی حجازی در نشست خبری عصر چهارشنبه خود که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان همیاری ها و شهرداری ها تشکل شده بود، اظهار داشت:سازمان همیاری ها مانند شهرداریها یک نهاد عمومی است که به صورت شورایی و هیات مدیره ای اداره می شود.

وی با بیان اینکه اداره این هیات مدیره هم با معاونت وقت استاندار است، افزود:وظیفه این سازمان پشتیبانی شهرداری ها است.

مدیرعامل سازمان همیاری ها و شهرداری ها ادامه داد:عمده ترین درآمد این سازمان از محل صدور پروانه ساختمانی خارج از حریم و بافت شهرها و روستاهاست.

وی در ادامه به روند انجام کار در سازمان متبوعش اشاره کرد و گفت: پیگیری احداث کارخانه کمپوست یا تولید انرژی از زباله یکی از فعالیت های ما در این سازمان بوده است.

حجازی همچنین از خرید کارخانه آسفالت جهت کمک رسانی به شهرداری هایی که کارخانه آسفالت ندارند خبر داد و گفت: وظیفه ما پشتیبانی لجستیک شهردای های کم در آمد است.

وی احداث کارخانه سنگ شکن در منطقه چهاردانگه با کمک شهرداری کیاسر را یکی دیگر از فعالیت های این سازمان عنوان کرد و گفت: در منطقه پشت کوه هم به دنبال معادن سیلیس یا سنگ هستیم که در دست اجراست.

مدیرعامل سازمان همیاری ها و شهرداری ها به فعالیت کارخانه سنگ شکن با سرمایه بخش خصوصی در منطقه کجور نوشهر اشاره کرد و افزود:در منطقه ولشت چالوس هم با مجوزهای دریافت شده به دنبال اجرای منطقه گردشگری هستیم.

وی با بیان اینکه دریافت مجوز صدور پروانه ساختمانی هزار متری در منطقه نهضت از شهرداری ساری در حال انجام است، افزود:امیدواریم بتوانیم یک عمارت درخور شان برای سازمان همیاری ها و شهرداری ها در این منطقه احداث کنیم.

حجازی در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

* تولید برق با سوخت زباله در ساری و نوشهر

مدیر عامل سازمان همیاری ها و شهرداری ها گفت: به دنبال ایجاد کارخانه تولید برق با سوخت زباله در ساری و نوشهر هستیم و در این مورد هم با کشور چین قرارداد بسته شد و عرصه خریداری شده و کارهای ساختمانی از همین سال92 آغاز شد.

وی با بیان اینکه قرار بود ظرف مدت 18ماه این کارخانه ساخته شود، افزود:تاکنون اعتبارات توسط دولت در این خصوص پرداخت شده است و امیدواریم در آینده نیز این امر صورت پذیرد تا پروژه در موعد مقرر تحویل شود.

حجازی ابراز داشت:در شهرهای آمل و بابل هم به صورت همکاری با بخش خصوصی، این کار در حال انجام است به طوری که زمین و امکانات اولیه را شهرداری ها در اختیار بخش خصوصی قرار دهند و بخش خصوصی هم احداث آن را به عهده گیرد و در نهایت بر اساس وضعیت روز بین بخش خصوصی و شهرداریها قرارداد منعقد شود.

*چندین مورد ساخت و ساز غیر مجاز تخریب شد

مدیرعامل سازمان همیاری ها و شهرداری ها در پاسخ به سوال خبرنگار مازندنومه در خصوص نحوه نظارت بر ساخت و ساز خارج از بافت روستا و شهر و نحوه واگذاری آن به شرکت های تعاونی دهیاری ها اظهار داشت:تشکیلاتی به عنوان شورای حفظ حقوق بیت المال تشکیل شده است که از عضویت دستگاه های اجرایی از جمله سازمان همیاری است و بر اساس مصوبه هیات وزیران کنترل و نظارت بر ساخت و سازها و تفکیک اراضی در خارج از بافت ها به عهده سازمان دهیاری و شهرداری است.

وی ادامه داد:بر اساس احکام صادر شده چندین مورد ساخت و ساز غیر مجاز تخریب و یا از ساختن آن جلوگیری شد.

حجازی با بیان اینکه نیروهای ما در سازمان همیاری ها برای نظارت بر ساخت و سازها کافی نیست افزود:به همین دلیل براساس مجوزات و با توافقات به عمل آمده با دهیاری ها قرارداد بستیم که در قبال پرداخت مبالغی به عنوان ماموران قانونی ما نظارت را انجام دهند.

وی تاکید کرد:کلیه مراحل نظارت و پیگیری آن در کمیسیون ماده 99 از طریق سازمان همیاری انجام می شود.

حجازی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در خصوص فشارهای سیاسی که ممکن است در نظارت ها دخیل باشد گفت:فشارهای سیاسی بی تاثیر نیست اما فقط کار را به تاخیر می اندازد.

*ما اگر کاری کنیم در بوق و کرنا نمی کنیم

در ادامه حجازی با سوالات سیاسی خبرنگاران در خصوص تجمع دیروز حامیان مهدی عبوری-شهردار ساری- و همچنین استیضاح خود در دوران مسئولیت شهرداری مواجه شد و اظهار داشت: وظیفه ما کار کردن است.

وی با بیان اینکه ما اگر کاری کنیم در بوق و کرنا نمی کنیم، افزود:در مملکت متقاضی مسئولیت زیاد است اما مسئولیت کم است لذا مسئولان نباید بر مردم منت بگذارند.

مدیرعامل سازمان همیاری ها و شهرداری ها گفت:اگر در دوران مسئولیت کاری کردیم وظیفه ما بوده است و اگر هم قصوری داشتیم از مردم متدین ساری عذرخواهی می کنیم که نتوانستیم در حد خود انجام وظیفه کنیم.

وی با اشاره به اتمام کار پروژه امامزاده یحیی(ع) ساری اظهار داشت:کار این پروژه را ما شروع کردیم و آقای عبوری هم ادامه دادند.

حجازی به طرح سامان دهی هدایت آبهای سطحی در ساری هم اشاره کرد و گفت: در زمان شهرداری آقای صادق لو طرح هدایت آب های سطحی توسط شرکت مهاب قدس تهیه و سپس تصویب شد.

وی ادامه داد:از آنجایی که انجام این کار هزینه بسیار بالایی را می طلبد از آن زمان تاکنون کار به صورت مقطعی و با تخصیص بودجه در حال انجام است.

شهردار سابق ساری گفت:1750متر از همین پروژه هدایت کانال آبهای سطحی در بلوار آزادی در زمان من انجام شده است که آقای عبوری هم در حال ادامه آن هستند.

وی ادامه داد:پل ذغال چال و داراب هم در زمان ما پیگیری شد اما به انجام نرسید.

حجازی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که مدعی بود عبوری کار خاصی انجام نداده است اما شما با آن همه کاری که انجام دادید،استیضاح شدید، گفت:من را به خاطر کارم استیضاح نکردند بلکه به خاطر مسایل سیاسی مرا استیضاح کردند.

حاشیه ها

*حجازی در پاسخ به سوالات آماری خبرنگاران گفت:متاسفانه من از تهران مستقیم به این جلسه آمدم و دوستان بنده هم آمار را برای جلسه استخراج نکردند.

*حجازی گفت:بودجه سال 90 دو میلیارد تومان بود اما در زمان مدیریت بنده و در سال 92 به پنج میلیاردتومان رسید.

*او در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص کمک های سازمان همیاری به شهرداری ها گفت: پول دادن مثل جان دادن است اما هر شهری که کم درآمد باشد از ما هزینه می برد.

*وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص نبود نظارت دقیق بر ساخت وسازها و پاس دادن این موضوع توسط مسئولان به دستگاه های دیگر گفت:همه ما سر و ته یه کرباسیم!

*خبرنگاری در پاسخ به سوال همکار دیگری در خصوص سامان دهی تجمع دیروز گفت از آقای اسلامی بپرسید که این موضوع با واکنش آقای حجازی روبرو شد و گفت:من این حرف را نگفتم، همین همکار شما این حرف را زد،فردا از قول من ننویسید حجازی گفت از اسلامی بپرسید.وی در ادامه گفت:کس نداند در چِلَم چه لم است!

*حجازی در بخش دیگری از نشست خبری خود گفت: برخی کارها که مثلا در دوران احمدی نژاد انجام شد ارث پدری او نبوده است که خب الان آقای روحانی در حال ادامه دادن همان پروژه هاست در زمان ما هم کارهایی انجام شد که اکنون آقای عبوری در حال ادامه دادن آن کارهاست.

*وی به ضعف تبلیغات و کارهای فرهنگی در دوران مسئولیت خود اشاره کرد و گفت:البته آن قدر فضا سخت بود که اگر ما در آن زمان وزیر ارشاد را هم معاون فرهنگی خود می کردیم باز هم به ما ایراد می گرفتند.

*حجازی از رسانه های خواست که در مورد مسایل مختلف شهری فرهنگ سازی کنند و ادامه داد:مثلا به خاطر اینکه درختی در کنار مغازه یک شهروند قرار دارد برای اینکه جلوی دید مغازه را نگیرد زیر آن درخت نفت می ریزند که درخت از ریشه بسوزد.


  • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

    آقای حجازی یادتان هست با حدود 500نفر پرسنل شهرداری رو از اقای قنبر پور تحویل گرفتید و با 2000نفر تحویل اقای عبوری دادید 800نفر با پیشنهاد یکی از اعضائ شورا به شهرداری امدند به عنوان رفتگر و پشت میز نشین شدند اگر خدمت به مردم شیرین است اجازه دهید کارهای ناتمام شمارو آقای عبوری یادگار 3شهید بزرگوار انجام دهند و شما هم به ایشان کمک کنید تا طعم شیرین خدمت به مردم را بچشند

    • شنبه 16 شهريور 1392-0:0

      با سلام.مازند نومه من کاری به عملکرد آقایان عبوری و حجازی ندارم.بلکه رسالت خطیر شما رو یاد آوری میکنم که پی گیری مطالبات مردم و افکار عمومیست. نه اینکه دیالوگهای بی اساس و مطالبی که چیزی از داخلش بیرون نم آد رو برای افکار عمومی ارائه بدیم.شما خواهشا مشکلات و گرفتاری ها و معضلات و حتی نقاط قوت رو شناسایی و در جهت روشن شدن افکار عمومی نقد و بررسی کنید.نه اینکه یه گزارش خبری رو تمام سایتها و روزنامه ها کار کردند.متاسفانه در این زمینه هم مصرف گرا شدیم.لطفا

      • شنبه 16 شهريور 1392-0:0

        ژنرال عزیز با تلاش فراوان زمین زندان و با مبلغ ناچیز 3میلیارد خریداری کردی با وثیقه این ملک 12 میلیارد وام گرفتی زمین شهربازی رو تو صفرآباد خریداری کردی ارزش کارشناسی این ملک واسه وام 20میلیارد براورد شده بود میدونی این زمین و با مناقصه ... به مبلغ 16 میلیارد دادن به ...ژنرال عزیز میدونی پروانه ... اما دادن بهش ژنرال عزیز میدونی زمین شهر بازی رو هم واسه فروش گذاشتن سردار زمینی که تو پیوند 10 واسه پارک محله خریده بودی هم فروختن من نگرانم عمارتی که ساختی را هم یه روزی بفرو.شند

        • شنبه 16 شهريور 1392-0:0

          از سایت وزین مازند نومه تشکر میکنم اگه براتون مقدوره عملکرد یک سال اول آقای حجازی با بودجه 20 میلیونی رو با عملکرد یکسال اول آقای عبوری با بودجه100میلیونی مقایسه کنید تا مشخص بشه چه کسی عملکرد بهتری داشته چه کسی خدمتگذار بوده مشخص شه...

          • شنبه 16 شهريور 1392-0:0

            آقای عبوری با...در ورودی های شهر ارادت خودش رو به تفکر ... نشان داد ...مازند خواهشا سانسور نکن

            • شنبه 16 شهريور 1392-0:0

              1750 متر کانال زدی یه بنر نزذی کارتو ادامه دادن بنر زدن در جهت رفع محرمیتی بود که حجازی تو شهر باقی گذاشت چند تا پارک زدی پارک قائم گسترش دادی سد لاستیکی زدی پل میدان خزر که واقعا مشکل ترافیک حل کرد پل غدیر باز گشائی خیابان امام هادی سالن ورزشی زدی حاشیه ریل به طول 6 کیلومتر فضای سبز احداث کردی ناوگان آتش نشانی رو مدرنش کردی کاش تو هم تیر برق رنگ میکردی و بنر میزدی کاش تو هم عوامفریب بودی به جای جایگاه سی ان جی برای تاکسیرانها پول به اینها میدادی کاش توهم عوامفریب بودی با نقاشی کردن خیابانها و ریسه بستن پول بیت المال رو ...کاش تو هم... تو کارهای زیربنائی برای شهر انجام دادی تو محبوب منی سردارتو محبوبی

              • شنبه 16 شهريور 1392-0:0

                خیلی عجیبه وقتی میان میگن ما خدمت گذار هستیم حالا شروع میکنن بهانه گیری . این قضیه پدر خوانده و کدخداگری کردن دیگه از کجا درامد . مدیران در این مملکت به اندازه ای که حقوق میگیرند کار کنندخوب است . این بساط قیم معابی پدر معنوی یا .... پاک کنیسد مملکت ما با مدیران با صداقت که قدرت اجرا داشته باشند نیاز دارددوره شعار و رجز خوانی تمام شد.

                • شنبه 16 شهريور 1392-0:0

                  والله باعث شرمندگیست که آقای حجازی این فرمایشات را کردند ایشون دائما گفت من طرح داشتم طرح زیربنایی داشتم ولی هیچکاری عملی نشد . این را همه میدانند که عبوری یک شبه دست به کارهای اجرایی نزد و طرح از قبل آماده بود و به دلیل اجرایی نشدن و مدیریت اجرا نداشتن مدیران وقت عملی نمی شد . مهم این است که آقای عبوری امروز دست به کارهایی زد که در طول خدمت شما زده نشد در مملکت ما هم قانون و هم طرح وجود دارد یک وزیر قدرت اجرا ندارد یکی دارد . حالا هم دیر نشده است بقیه طرح های آبادانی ساری را اگر در دست دارید از آقای عبوری حمایت کنید هم از نظر مالی هم از نظر معنوی تا اجرا کنند ما که حسود نیستیم . عبوری کار میکند شما بُزش را بدهید مثلا آن روز جلو دادگستری با ماشین سیاه آمدی مردم بیرون بودند تو گفتی من شهردارم با ماشین رفتی داخل حتی سرباز گفت صبر کنید تا هماهنگی کنم طاقت نیاوردید . ... امروز که در جایگاه دیگر هستید تجربه شکست قبلی را برای خود ذخیره کن تا در اینجا موفق باشی. خدا به همه ما رحم کند از دست حسودان

                  • جمعه 15 شهريور 1392-0:0

                    ای کاش بعضی از دوستان احساساتی به حاج علی آقا حجازی کمتر نزدیک می شدند تا شاید آقای حجازی نقش پدری و کدخدایی در شهر و شهرداری و شورا بازی می کرد.

                    ما امروز به تبحر، بزرگی و کدخدایی حاج علی حجازی احتیاج داریم.

                    مهندس حجازی سایه اش باید روی سر آقای عبوری و شورا و شهر و بچه های شهر باشد. بزرگی کردن برای ایشان زیبنده است.

                    حاج علی از خاندان بزرگی است، و اگر به ریشه اش رجوع کند حنماً بزرگی خواهد کرد.

                    ما اورا بزرگ و ریش سفید شهر می خواهیم. مهدی عبوری هم مثل محمد دامادی در حکم فرزند حجازی است. و حاج علی لطف کند و برای حاج مهدی هم پدری کند. بچه های شهر باید به این سمت حرکت کنند.

                    چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم؟ خانه اش ویران باد!!

                    • جمعه 15 شهريور 1392-0:0

                      خانم حاجیان که این همه فعال هست مسول فرهنگی شما بود.در حد وزیر ارشاد هم کار میکنه. چرا میگویید من واحد فرهنگی نداشتم!!

                      • جمعه 15 شهريور 1392-0:0

                        ظرفیت انسان هایی که مدیریت های بالا را تجربه کرده اند باید به مراتب بیش از آنی باشد که جناب آقای حجازی نشان دادند. عبوری و حجازی در هیچ شرایطی نباید به تخریب همدیگر بپردازند. این مصاحبه یک نمره منفی بزرگ به حساب حجازی واریز کرده است.

                        داستان های فلان طرح را ما شروع کردیم و فلانی ادامه داد خیلی جالب نیست بالاخره هر فردی که می رود یک سری کارهای نیمه تمام دارد و یک سری کارهایی که فقط بحث هایش در برخی جلسات انجام شده و از اجرایی شدن آنها امتناع شده بود. اولویت های زمان حجازی چیز دیگری بود و اولویت های زمان عبوری چیز دیگری است.

                        به هر دلیلی مردم اولویت های زمان عبوری را بیشتر پسندیدند و حجازی در قضاوت عمومی به یکدندگی و باری به هر جهت کارکردن و با وجود گرفتن هزینه های تخریب خیابانها توسط آب و فاضلاب برای جایگذاری سیستم فاضلاب، آن را در مسیر دیگری هزینه کردن و خیابانها را با چاله چوله های فراوان رها کردن و بی خیال بودن معروف شده است.

                        آری در زمان حجازی بود که شهرداری پر شد از نیروهای تحمیلی از سوی استانداری و عمدتاً سفارشی از راهبند به بالا و جای نفس کشیدن برای شهرداری باقی نگذاشت.

                        قضیه پل میدان خزر هم یک خیات بزرگ به سری و شهروندان ساروی بود که اولاً باید نظیر میدان امام قائمشهر عمل می شد تا از زیبایی این میدان استفاده می شد و ثانیاً هزینه های کار در این صورت به یک پنجم تقلیل می یافت و اینهمه تاسیسات اطراف پل ضرورتی به خریداری و تخریب نداشتند و ثالثاً با فرض اصرار بر زدن پل هوایی عقل حکم می کرد گول کارشناسان کار نشناس و خائن را نمی خوردند و جهت پل را از داخل شهر به سمت فرح آباد می زدند که در این صورت نیاز به خرید و آزادسازی زمین و مغازه کمتری وجود داشت و ترافیک ماشین های سنگین از زیر پل جابجا می شد و ترافیک ماشین های عمدتاً سبک از روی پل عبور می کرد. رابعاً مجبور نبودند برای حل مشکل برخورد ماشین ها در زاویه کمربندی سابق و جدید پل غدیر را طراحی کنند و مخارج احداث آن را بر شهروندان ساوری تحمیل نمایند. البته حجازی به طمع اخذ کمک های وزارت راه و شهرسازی جهت پل را به این صورت در نظر گرفت و داد و فریادهای مرحوم بهروش هم تاثیری بر ایشان نداشت و جمعا‍ حدود 28 میلیارد تومان از سرمایه مردم ساری را خرج اینکار کرد و از دولت هم مبلغ خیلی کمی دریافت کرد. خدا می داند برای این پل چه باجهایی به برخی از عوامل و دست اندرکاران استانداری داده شده و چه رانت هایی به وجود آمده بود. امیدوارم در سازمان همیاری های شهرداری همین تفکر ضعیف را غالب نکند و به مردم خسارت وارد نیاورد. البته کارکرد عبوری هم زیر ذره بین است و نقطه ضعف و قوت او هم به موقع بیان خواهد شد. فعلاً چون فصل کار او است تباید او را از کار بازداشت و چوب لای چرخ گذاشت کما اینکه در دوره حجازی هم چنین کار یانجام نشد.

                        نکته آقای حجازی در مورد سیاسی بودن استیضاح ایشان در قسمتی از موارد صحیح است ولی این همه واقعیت نیست. صحیح است که بعد از انتخابات به خاطر سوء استفاده هایی که از موقعیت شهرداری در راستای بکارگیری و هماهنگ ساری انبوه سازان برای سرمایه گذاری و تامین نیازهای انتخاباتی در سطح وسیع برای یکی از کاندیداها مورد اعتراض و پیگیری یکی از منتخبین مردم که خود وی هم از رانت های خاص بهره برده بود و همچنین برخی از مسئولان در استانداری نیز با آن همراهی کرده بودند و تعدادی از اعضاء شورا هم برای آن خط و نشان کشیده و در نتیجه مباحثی از نقاط ضعف عملکردی آقای حجازی را بر ملا کرده و نهایتاً با استیضاح کنار گذاشته شد. ولی در هر صورت آن نقاط ضعف بیان شده به عنوان واقعیت وجود داشت و به هر بهانه ایهم که بوده باشد بیان آن نقاط ضعف به عنوان واقعیت عملکردی ایشان بود. لذا سیاسی بودن یا نبودن استیضاح فقط در سرپوش گذاشتن یا افشاء آن نقش داشت.

                        • جمعه 15 شهريور 1392-0:0

                          اقاي حجازي! حسين قضيه زمين...چيه؟

                          • جمعه 15 شهريور 1392-0:0

                            با ابقای آقای عبوری از شنبه شاهد ورود بیشتر از قبل ... به شهرداری ساری می باشیم.

                            • جمعه 15 شهريور 1392-0:0

                              علی حجازی چه شهردار باشد چه نباشد من ابهت اون رو با صدتا عبوری عوض نمیکنم و واقعا دوسش دارم.

                              ...

                              زمان میگذره و همه چیز به همه ی مردم ثابت میشه! ...

                              • پنجشنبه 14 شهريور 1392-0:0

                                دو نمونه مهم عملکرد حجازی :پل 35 میلیاردی ولی عصر و پل موتوری دخانیات، با 35 میایارد تومان کل ساری را آسفالت می کردیم . آقای عبوری هم نباید گرفتار باند بازی وسیاست بازی بشود.

                                • پنجشنبه 14 شهريور 1392-0:0

                                  با درود فراوان به آقای حجازی! کشورهای اسکاندیناوی و به ویژه کشور سوئد در زمینه تولید برق با سوخت زباله و آب گرم یکی از پیشکسوتان است! در سرمای کشنده بیش از 7 ماه در سال! چرا از تجربیات اینها استفاده نکنیم! همچنین در زمینه آپارتمان سازی ضد زمین لرزه و فضای سبز و زمینهای ورزشی در اطراف آپارتمانها برای نوجوانان و جوانان! که به سوی مواد مخدر نروند!!! در بسیاری از کوچه ها و خیابان هایمان با بافت قدیمی و مسیر های سنتی و خانه های بدون مهندسی ساخته شده که با کوچکترین زمین لرزه ایی خانه بر سر ...!و حتی قدرت نفس کشیدن را از شهروندان گرفته چه برسد روزی انسان بیماری محتاج به آمبولانس و یا حریقی در یکی از کوچه های قدیمی اتفاق بیفتد!!! باید اضافه کنم که این آپارتمانها را در دست چند شرکت بزرگ و یا دولتی ساخته شده و به دست با کاران و بیکاران و بیماران و معتادان و الکلیست ها با وسایله اولیه زندگی تحویل می دهند که شهروندان می توانند تا روز مرگشان در این آپارتمانهای مجهز زندگی کنند!!! نه همچو مردمان مان هر سال از این خانه به آن خانه کوچ کنند! می دانید چه انرژی از برادر و خواهر های ما می گیرد؟! شما نکشیدید و نمی دانید!!! ضمنا با شهردار خود در این زمینه هم سخنی داشته باشید! پاینده و پیروز باشید!!!

                                  • پنجشنبه 14 شهريور 1392-0:0

                                    حجازی لااقل چندتا کار زیربنایی و مهم توی ساری انجام داد. پل راهبند و پل خزر در زمان کی ساخته شد؟ بیچاره فقط بنر نزد که از خودش تشکر کنه.کاری که عبوری به وفور داره انجام میده و ما اسم این کارشو میذاریم عوام فریبی.من طرفدار حجازی نیستم و انتقاداتی بهش دارم اما در مجموع اونو کارآمدتر و لایق تر از عبوری میدونم.

                                    خدماتشو به ساری نادیده نگیریم. کمی قدرشناس باشیم.

                                    یا حسین...

                                    • پنجشنبه 14 شهريور 1392-0:0

                                      من همراه استاد اسلامی بودم بر حسب اتفاق به این صحنه بر خوردیم آقای اسلامی فوراً با آقای عبوری تماس گرفت و گفت این تجمع درست نیست آقای عبوری از آقای اسلامی خواهش کرد که از مردم بخواهند تجمع نکنند اما قبول نکردند خبرنگاران حضور داشتند این صحنه را دیدند فیلم این صحنه هم موجود است دوباره آقای اسلامی با آقای عبوری تماس گرفت این بار آقای عبوری با تلفن آقای اسلامی با یکی از تجمع کنندگان صحبت کرد و خواهش کرد که متفرق شوند ناگهان جمعیت فریاد زدند عبوری خودش بیاد بعد از این، من و استاد اسلامی به همراه استاد داداشی به مسیر خودمان ادامه دادیم. تمام این جریانات از ساعت 12:30 تا 12:45 گذشت و دیگر خبری نداشتیم . فیلم این صحنه ها موجود است .

                                      • پنجشنبه 14 شهريور 1392-0:0

                                        حجازي؛ تنهاترين سردار

                                        • پنجشنبه 14 شهريور 1392-0:0

                                          اينهمه حرف زدي همش برعليه عبوري دادساروي بودن ميزني درامد را به خارج ساري ميبري...

                                          • پنجشنبه 14 شهريور 1392-0:0

                                            اقای حجازی شمابرای ساری زحمت کشیدید وعبوری هم داردزحمت میکشد .ایراداساسی هردو نفر شما(حجازی وعبوری) این است که اعتبار خودراازمردم ساری گرفتیدوحالا منت سرمردم ساری میگذارید


                                            ©2013 APG.ir