تعداد بازدید: 3161

توصیه به دیگران 4

شنبه 16 شهريور 1392-23:6

شورا در چالش/نقیبی بدون کمیسیون ماند

چالش های شورا و شهرداری ادامه دارد/آقامیری و پیری-دو تن از مدافعان سرسخت شهردار ساری-عضو هیچ کدام از کمیسیون ها و سازمان ها نشدند/نقیبی هم که فقط برای حضور در شورای شهرستان، نامزد شده بود، در صحن شورا، رای کسب نکرد!


مازندنومه،کلثوم فلاحی:در مرکز استان مازندران-ساری-شورای شهر تازه شکل گرفته، در همان ابتدای کار و دقایقی بعد از مراسم تحلیف، دچار چالش شد.

در گام نخست تعدادی از طرفداران شهردار ساری با تجمع در مقابل ساختمان شورای شهر، خواستار ابقای مهدی عبوری در مسند شهرداری شدند.

در حالی که همگان تصور می کردند شورا دوره بلوغ را طی کرده و به مرحله پختگی رسیده و انتظار می رفت شورایی به دور از حاشیه بر رفتار شهرداری نظارت کند، اما مسیر شورای چهارم حداقل در ساری از ابتدا به حاشیه رفت.

چالش دوم در شورای چهارم، آرای متزلزل شهردار ساری بود. با رای شکننده شوراییان، صندلی عبوری در عمارت شهرداری هر لحظه دچار لغزش است و کافی است یک نفر از هفت نفری که به او رای دادند، به صف مخالفانش بپیوندد.

اما امروز نخستین جلسه شورای شهر ساری در دور چهارم برگزار شد و حاشیه و چالش سوم هم رقم خورد. گویا گرو‌کشی‌ها در نخستین جلسه، رخ نمایانده و برخی از اعضای رای دهنده به عبوری از حضور در کمیسیون‌ها، جا ماندند.

بر اساس تصمیم امروز،ذلیکانی عضو کمیسیون ماده صد و نماینده شورا در سازمان ترافیک، شمشیربند عضو کمیسیون ماده صد و نماینده شورا در سازمان فضای سبز، یوسفی عضو کمیسیون ماده 77 و نماینده شورای شهر ساری در شورای شهرستان، صالح‌نیا نائب رئیس شورا و نماینده شورا در سازمان اتوبوسرانی، نجاریان عضو کمیسیون توافقات و نماینده شورا در سازمان آرامستان، مدینه عضو سازمان عمران و نماینده شورا در کمیسیون ماده صد، جعفری عضو کمیسیون ماده صد و نماینده شورا در سازمان پسماند، پیوندی عضو کمیسیون ماده صد و نماینده شورا در سازمان میادین میوه و تره‌بار و شعبانی عضو کمیسیون ماده صد و نماینده شورا در سازمان تاکسیرانی شدند.

آقامیری و پیری-دو نفر از مدافعان سرسخت شهردار کنونی- در هیچ‌یک از کمیسیون‌ها و سازمان‌ها حائز رای اکثریت نشده و با همان ترکیب 7 به 6 از دست‌یابی به کمیسیون‌ها باز ماندند.

فرامرز نقیبی هم که با آرای بیش از 22 هزار نفر در انتخابات شورای چهارم به عنوان نفر نخست وارد شورا شد، با سابقه ریاست شورا، سه دوره حضور در شورای استان و حضور در شورای عالی استان‌های کشور، که امروز فقط برای حضور در شورای شهرستان، نامزد شده بود، در صحن شورا، رای کسب نکرد!

آن چه امروز اتفاق افتاد چالش دیگری برای شورای شهر ساری و شهردار است و پیش بینی می شود بااین روند، فضای دو قطبی در شورا پررنگ تر شود.

البته دود برخی تندروی ها در نهایت به چشم شهروندان می رود. واضح است که شهروندان باید از ظرفیت و توان امثال فرامرز نقیبی-با تجربه فراوانش در مسایل شهری و شورا استفاده کنند، اما به دلیلی که ذکر شد، او را هم کنار گذاشتند.

اتخاذ بعضی تصمیم‌های شتاب زده از گروه 6 و 7 که یا مخالف شهردار هستند و یا موافق او، در قالب تفکر شورایی نمی‌گنجد. باید کارشناسی شده و نه از روی حب و بغض، از تمام ظرفیت ها بهره برد.


  • رضا تهرانیپاسخ به این دیدگاه 2 1
    سه شنبه 19 شهريور 1392-0:0

    صداقت خان(کاش اسمت صداقت...،پول برگشتی رو توی صف اتوبوس،مرغ،نون،از هرکی بپرسی بهت میگه: همون 6 میلیارد!!.( ما بلد نیستیم،بگم بگم راه بندازیم!!).خدا رو شکر اعتراف کردی که با اومدن،آقای عبوری و به پیشنهاد ایشون و موافقت شورائیان،آسفالت مجانی شد. چرا قبلاً مجانی نبود!!خودت از همه بهتر میدونی،کلک!!!!. الحمدالله،توی مرام ما،ساری دوستان،وجدان جایگاه بالائی داره!! منکر زحمات شهرداران پس از انقلاب ساری نیستیم... ما وجدان داریم!!. الآن همۀ خیابانهای پر ترافیک ساری دارای پارکینگ هستن،نه یک پارکینگ برای چند تا خیابان شلوغ!!!. ساری با پل دخانیات،سوژۀ بین المللی شدیم!! اگه پل دخانیات رو سرچ کنی میبینی!!،خدا پدر آقای عبوری و همکارانشون رو بیامرزه که زیر گذر رو اجرا کردن!! اگه زیر گذر نبود،باید میگفتیم،پل پیاده روی!!! مصوبۀ ریاست جمهوری رو با بودجۀ زیادش که این مدلی اجرا کردیم،پل ولیعصر،که حالا جزو،افتخارات شما به حساب میاد!! دیگه نگو!!!!!...،حرف باید منطق داشته باشه.همۀ مردم شهر میدونن مشکل این پل رو،شما نمیدونی؟!! چرا برای اصلاحش،پل دیگه ای رو اجرا کردین؟ به نظر خودت،اگه این پل جهتش عوض میشد،یعنی از بلوار فرح آباد به طرف ششصددستگاه،منطقی تر نبود؟!...،بودجۀ سالیانۀ شهرداری رو شورا به تصویب میرسونه،شک ندارم که،اینو حتماً میدونی!!! آقای عبوری،با ارائۀ طرحهای اصولی،مهندسی وکاربردی،کوتاه مدت و بلند مدت،شورا رو مجاب به تصویب این مقدار بودجه نمودند،بعلاوه برای اینکه به طرحها سرعت داده و بخاطر فشار نیاوردن به مردم،با قرار دادن بعضی از طرحها به مهر ماندگار در دولت دهم،بودجه های زیادی را نیز از مرکز دریافت نمودند...،مطمئنم،تموم این ماجرا و نفع فراوون ساری،از زمان شهرداری آقای عبوری رو تو و دوستان باوجدانت، میدونستین،ولی خوب اگه این کوچۀ علی چب!! نبود، امثال شما،صاف میخوردین به دیوار!!!!!!!!!. مردمان خوب ساری،به حق ثابت کردن،کاری به گروه و حزب و راست و چب ندارن،اونا مدافع حق و حقیقتن.اگه کمی ،فقط یک ذره،انصاف داشته باشی،ارادت مردم ساری به شهردارشونو،در روز سه شنبه،توی ملاقاتهای حضوری،باز هم میگم،با کمی وجدان!! میبینی،اگه ندیدی،فقط نخواستی ببینی!!!!!.در آخر درد دلی با شورائیان. وکلای مردم ساری در شورا،از حیات اسلام تا الآن،همیشه بودند کسانی که چشم دیدن پیشرفت مسلمان رو ندارن و برای جلوگیری از این پیشرفت،به دروغ،ریاکاری وحیله گری،روی میآرن.با مطالعۀ تاریخ اسلام،موارد مشابۀ زیادی رو میبینید.پس با خوندن تاریخ اسلام،از ورود طرز فکر مالیخولیاییه این جماعت که عدم پیشرفت و ترقی ساری،نهایت آرزوشونه،جلوگیری کنید.شما به وعده هاتون عمل کنید،مادوستداران ساری هم به عهدی که با شما بستیم،پایبندیم.برای ما ساری وعمران و آبادانی اون بر همه چیز مقدم ست.اگه،شهردار رو دوست داریم،بخاطر اینه که قلبش،برای ساری می طپه.اگه شما رو انتخاب کردیم،چون به این نتیجه رسیدیم که،ضربان قلب شما برای پیشرفت ساری میزنه،نه برای پول ساری!!. سلام بر ساری و درود بر ساروی .

    • حامي شهرساري .ا.عپاسخ به این دیدگاه 1 1
      سه شنبه 19 شهريور 1392-0:0

      شهردار شهر ساري متعلق به نسل امروز وفرداست بياييد نسل كشي نكنيد.انصراف واستعفاازشورا..خودكشي بهتراز نسل كشي است.

      • دوشنبه 18 شهريور 1392-0:0

        برادر آقا رضا تهرانی 1جریان این پول برگشتی چیه یه خورده توضیح میدی 2 جریان آسفالت مصوبه شورا بود که از مردم پول میگرفتن الان مصوب کردن پول نگیرن از کجا معلوم شاید دوباره با کمبود بودجه مواجه شن دوباره از مردم پول بگیرند3 پروژه آبهای سطحی 1750متر در زمان آقای حجازی انجام شده بود بدون تبلیغات آقای عبوری هم 1200متر باقیمانده رو انجام دادن البته با بنر زدن پروژه ای دیگر در جهت رفع محرومیت زدائی 4 بزرگوار مگه شهردارهای قبلی تو شهر پارکینگ نزدن که شما اینکارو جز افتخارات میدونی 5 پل دخانیات مصوبه سفر رئیسجمهور به ساریه که راه آهن انجامش داده به زودی با اتمام زیرگذرش آماده میشه پل ولیعصرهم مشکل ترافیکی رو حل کرد 6 آقا رضای بزرگوار من یه سوال ازت میپرسم آقای عبوری با بودجه ای 100میلیاردی تو این شهر چه کاری انجام داد دوباره میگم با 100میلیارد پول کدوم کارش زیربنائیه

        • دوشنبه 18 شهريور 1392-0:0

          خانم فلاحی دروغ ننویس

          آقای پیری اصلا تو انتخابات شرکت نکرد

          و چون طبق قانون باید تو یک کمسیون باشه با حداکثر آرا عضو کمسیون طرح و برنامه شد که رشته تحصیلیش هم هست

          عضویت تو همه کمسیون ها هنر نیست عناوبن مهم نیست مهم اثر گذاریه

          مهم ایفای نقش وکالت مردمه که باید دید کی از عهدش برمیاد

          ازشون چون تخصص عمران نداشت اصلا حاضر به شرکت در انتخاباتش نشد

          نه مثل خیلی ها که الفبای کار عمرانی رو هم نمیدونن و جالبه که تو کمسیون تحویل که کاملا تخصصیه رای اوردن

          آن چه تناسبی با سوگند آقايون براى خدمت داره

          حیف که سر رشته حقیقت گمشده شده حیف

          علی آقا اگه انصاف داری این کامنت رو کار کن تا خوانندگان حقیقتو بدونن لااقل شما که صراحت لهجه و شجاعت ایشونو میشناسی

          • رضاتهرانیپاسخ به این دیدگاه 5 2
            يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

            نمیدونم بعضی از دوستان،چرا قبل از مدیریت آقای عبوری بر شهرداری،نگران منافع مردم ساری نبودن؟! چرا اونموقع،دخل و خرج شهرداری رو،محاسبه نمیکردن؟! چرا دارائی های شهردار براشون مهم نبود؟! پول های برگشتی به تهران!!،که میتونست خیلی از پروژها رو اجرا و یا نهایی کنه! مهم نبودن؟! حالا خوبه آقای عبوری،قبل از قرار گرفتن در مقام شهرداری،دارایی هاش معلوم بوده،حداقل برای اونایی که باید بدونن!! قبلاً خونه و خونه باغ و زمین و ماشین داشته،یک جابجایی و تبدیل کردن قسمتی از اموالش،متهم میشه به اختلاس!!!. اونهم از نوع میلیاردیش!!(همش تقصیر فوتبالیستهاست که این میلیارد و وارد جامعه کردن!!!) آخه میشه یکی مثل آقای عبوری که بعضی از دوستان بانفوذشهر،حسابی روش زوم کردن،بخواد،ریالی رو جابجا کنه؟میگن چرا آقای X و آقای Y (آخرش هم معلوم نیست،کیانند،این افراد مجهول الهویت!)مشاورایشونن؟ بزرگوارا،همیشه وقتی مدیری جابجا میشه،برای موفقیت،با تیم مدیریتی خودش کار میکنه،الآن اکثر وزرای آقای روحانی،مشاورین و مدیران ردۀ بالا رو خودشون انتخاب میکنن و این مسئله کاملاً طبیعیه،حتی سرپرستان تعیین شده برای مدت سه ماهۀ سرپرستی شون،ریسک نمیکنن و با کار گروه خودشون استارت زدن.بهر حال،آسفالتی رو که قبلاً،بعد از کلی نوبت باید درصد بیشترشو ساکنین اون کوچه هزینه شو میدادن،حالا بدون پرداخت مبلغی،انجام میشه،میگن:به نازکی ورق کاغذ!مهندسی نیست!! انگار قبلاً با خط کش آسفالت میکردن،که الآن چشم بسته انجام میشه!!.تیرهای چراغ برق،برای زیبایی،رنگ آمیزی میشه،میگن:بچه بازیه!!پروژۀ هدایت آبهای سطحی اجرائی میشه،میگن:همۀ کاراش قبلاً انجام شده بود!! اکثر خیابان اصلی و پر ترافیک شهر،صاحب پارکینگ شده،میگن:وظیفه شهرداره!!حالا چرا قبلاً نبود؟ میگن: شهردار وقتشو نداشت!!کارهاش زیاد بوده!! پروژۀ سه راه جویبار تا چند وقت دیگه،به بهربرداری میرسه،میگن:هروقت تونست انجام بده،پزشو بده!! فکر میکنن،شهردار بره،پروژه رو هم با خودش میبره!! حقوق پرسنل زحمت کش شهرداری،منظم و در تاریخ مشخص،پرداخت میشه،میگن:داره مخ کارگرها رو کار میگیره!! و کارهایی از این دست.یااینکه شهردار داره برای نمایندگی مجلس تبلیغ میکنه!! ولی دوستان بزرگوار مخالف،هر روز یک بهانه!! بندۀ خدا آقای عبوری اصلاً کار زیر بنایی انجام نمیده!! بقول دوستان کامنتی سایت خودمون،پل ولیعصر و دخانیات کارهای زیر بناییه!! آخر کار هم آقای حجازی می فرمایند:من اگه وزیر ارشاد هم معاون فرهنگی ام بود،کارهام نمود نداشت!!که این جمله،عین بی وفایی و توهین به شعور مردم ساری ست.آقای حجازی،انشائالله،در این پست و ریاستهای آینده،این مطلب رو در نظر داشته باشید که،الآن با پیشرفت تکنولوژی،نمیشه با افکار عمومی بازی کرد!! یا چیزی رو ازشون مخفی!! شما با بیان فقط همین جملۀ بالا در مورد معاون فرهنگی تون،تخصص و مدیریت سر کار خانم حاجیان و نیروهای تحت امرشون رو زیر سئوال بردید،همین خانم،با همون مدیریت و همون نیرو،یکی از فاکتورهای مثبت آقای عبوری و بقول دوستان مخالف،فعالیتها و کارهای شهرداری رو تبلیغ میکردوجزو نیروهای فعال شهرداری بودند. نمیدونم،بعضی از اطلاعاتی که کاملاً محرمانه و درون سازمانی ست، دوستان چطور به اونا دسترسی دارن،مثل بعضی از معاملات کلان شهرداری!!! چرا قبلاً این اطلاعات به بیرون درز نمیکرد؟!. راستی،آقا یا خانم س.م.س،با تسلطی که در قرآن داری،انشاءلله،به کسی تهمت مکاری و حیله گری نزده باشی!!!،اگه زدی،چاره اش دو رکعت نماز و طلب بخشش از متهمین.همیشه دلت از نور قرآن،روشن باد.

            • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

              این فلاحی واقعا خبرنگاره یا طرفدار جنگ وستیز میان افراد .بیخود نیست تنها مازندنومه قبولش داره......اگه شجاعت داری این مطلب کارکن

              • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                سعی کردم جواب کسی رو ندهم

                اما برای مهندسین فنی احترام خاصی قائلم ...جعفری مهندس عمران

                ذلیکانی فوق لیسانس عمران و پیوندی هم مهندس عمران و طراح عمارت شهرداری بوده اند......

                می ترسم اقای صادقی تایید نکند

                شهردار ما چطور فوق لیسانس گرفت که مورتایید شماست خواهش می کنم

                شفاف سازی بفرمایید و

                ایمان دارم این کامنت تایید نمیشه چون اقای شهردار

                همکار صادقی بوده و تایید نمی کند؟

                منتظرم تا اگر نشد...........



                • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                  فکر می کنید بعضی آقایانی که به هزینه های میلیاردی به شورا رفتند غصه دار مردم وشهر هستند ؟

                  • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                    نقیبی خودش میدونه که اگر دامادی نبود امروز مثل رضایی و احمدی خونه نشین بود.اما ایشون هرجا نشسته دامادی رو تخریب کرده.آقای نقیبی به خودت بیا

                    • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                      سخنی با آقای ن که بعضی از اعضای شورا را تحصیلکرده های با فرهنگ صدا کرد.دوست خوب من یه خورده تامل داشته باش و مدارک آقایون رو ورق بزن چه جوری یه نفر ظرف 3 سال هم فوق میگیره هم دکتر.جوگیرانه قضاوت نکن رفیق.این آقایون هم به دنبال منافع خودشون هستن نه من و تو کسی که میلیاردی هزینه میکنه میخواد واسه من و تو دل بسوزونه.عزیز جان یه خوده احساساتت رو کنترل کن و فکر کن

                      • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                        س.م.س

                        بی خیال بشو اینقدر سنگ یوسفی و ذلیکانی رو به سینه نزن بابا خجالتم خوب چیه. چتون شده آخه به کجای می خواید برید با طرفداری یکجانبه از آدم ها. این ها همه آدمند و آدمی زاد جایزالخطاست

                        • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0



                          آناني كه راي خود را بر حسب منافع شخصي ميدهند بدانند كه و مكروا و مكرا... و الله خير الماكريرن./مهندس نقيبي را دوست ميداشتيم لكن عملكرد ضعيف و مديريت ... نامبرده در سمت رييس شوراي شهر و انتخاب و استيضاح شهردار و نقش منفعل ايشان در اين عرصه و ...شوراي چهارم و رسيدن به كرسي رياست و راي به شهردار فعلي جهت رسيدن به هدفش نه از سر اعتقاد ...نقشه هايي كه در جلسات شبانه عليه بعضي از منتخبين مردم ازجمله ذليكاني، پيوندي،يوسفي،جعفري و...به صرف داشتن نظر و صراحت لهجه و شفاف با مردم و شهردار منتخب (نه از سر چاپلوسي و برخورد دوگانه و چندگانه و رسيدن به منافع شخصي)نقشه هاي شومي طراحي مينمودند از چشمها افتادند.نقشه هايشان را خدا نقش بر آب كرد و سرشان بي كلاه ماند.نيك بدانند امثال آقاي يوسفي و ذليكاني افرادي هستند اخلاق مدار و به راي اكثريت احترام گذاشته وشهردار منتخب هم از حمايتهاي همه جانبه آنان ماداميكه منافع مردم با چالش مواجه نشود بر خوردار خواهد شد.س.م.س

                          • رضا تهرانیپاسخ به این دیدگاه 5 0
                            يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                            باسلام خدمت آقای صادقی گرانقدر.برادر من با این مطلب که همۀ مردمان ساری رو بجان هم انداختی؟توی شورا رأی گیری شد و آقای عبوری،شهردار شدند.حالا ایشون شهردار همۀ مردم ساری هستن،مگه میشه فقط شهردار هفت نفر باشن؟!شورایی ها هم حتماً از ایشون حمایت میکنن،اگه نکنن،مسخره ست،چرا؟چون الآن ایشون،سیاستهای شورا رو پیگیری میکنه،هر کاری رو که انجام میده،قبلش باید موافقت اکثریت شورا رو بدست بیاره.طرحهایی که شوراییان به تصویب میرسونن رو اجرایی میکنه،چرا میخوایین ذهن مردم رو بطرف عدد6و7 ببرین؟مگه الآن،آقای روحانی،رییس جمهور همۀ ملت نیستن؟میتونید بگین آقای روحانی فقط برای همون 18میلیون نفر رئیسه؟پس بیایین در جهت پیشرفت و عظمت ساری عزیزمون،یکبار دیگه متحد بشیم،حالا که آقای عبوری تونسته اقبال اکثریت مردم ساری رو بدست بیارن،با همکاری همۀ شورا نشینان،بطرف پیشرفت ساری قدم برداریم.خواهشاً از این بچه بازیها هم دست بکشیم،مثل آقا یا خانم (ن)،مهر مردم رو خدا باید تو دلشون بزاره،نه بندۀ خدا!!خودت میگی به دور از هر سیاسی کاری!!ولی مطلبت پرست از سیاسی بازی!!!.علی آقا،بیشتر دقت کن و خدا رو در نظر داشته باش!!شهاب خان،ممنون از مطلبت.در آخر بیائید،کینه و دشمنی رو از خودمون دور کنیم و برای پیشرفت ساری که به اون عشق می ورزیم،جلوی تفرقه رو بگیریم، و برای این منظور از رسانه های محترم،عاجزانه خواهشمندم،مطالب تفرقه انداز و سیاسی رو وارد جامعه نکنن،پیشتاز رسانه ها،از مازندنومه بیشتر توقع دارم.

                            • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                              البته خانم فلاحی باید بدونه اگه معرفت و مردانگی آقای دامادی نبود آقای نقیبی احراز صلاحیت نمیشدن که بیان تو شورا نکته دوم یه سری ابهامات تو عملکرد آقای نقیبی هستش که باید جواب بده سوم اینکه صداقت نکته گمشده در رفتار نقیبیه ایشان باید یاد بگیره تو رفتار وگفتارش صداقت داشته باشه

                              • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                                خانوم فلاحی عرض ارادت

                                فرامرز خودش خودش رو کنار گذاشت.......

                                با همه بود ولی با هیچ کس نبود

                                صداقت رمز موفقیت است که ما.....

                                بگذریم

                                • چاچکامی ریکاپاسخ به این دیدگاه 6 2
                                  يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                                  برار این فرامرز اتا جا وردنی بیچاره عبوریو خدره در کشته

                                  • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                                    باسلام خدمت سركارخانم فلاح:شماخبرنگارهستيدوانصاف داشته باشيدودركارهاتون خداروهم درنظربگيريد،حرفه شمايعني بيطرفي.

                                    • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                                      این سوگند اعضای شورا یعنی برای خدمت به مردم بود آنهم برای رضای خدا؟؟؟

                                      ...

                                      شما شش تایی ها چه از جان مردم ساری می خواهید؟

                                      شما سوگند خدمت با صداقت خوردید؟؟

                                      • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                                        آقای یاسر خودتو نکشی...

                                        • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                                          چرا همه کامنتامون رو تایید نکردی علی اقای صادقی استقلال داشته باش

                                          شما رو می شناسم

                                          شما که سیاسی نبودی

                                          خواهشا به شعور ما و مخاطبینت احترام بگذار تشکر می کنم....

                                          • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                                            افرین بر غیرت و معرفت مردان اهنین و قسم بحق خورده شورای چهارم

                                            1-کوروش یوسفی

                                            2-مهندس ذلیکانی

                                            3-مهندس پیوندی

                                            4-دکتر جعفری

                                            5-دکتر باقری

                                            ازشما ممنون و سپاسگزاریم که رسالت خودتان رو انجام دادید و ازکسی گوش نکردید و به شعور مردم ما احترام گذاشتید

                                            و الحق وانصاف نماینده واقعی مردمی در پارلمان شهری هستید و ایمانتان رو نفروختید

                                            خدا رو شاکرم که رایی که دادیم شما ارزش انرا با استقلالی که در تصمیم گیری داشتید حفظ کردید

                                            ما جوانان نسل سومی به شما افتخار می کنیم و همیشه در قلبمان جاویدان خواهید ماند

                                            دست مریزاد تحصیلکردههای با فرهنگ و متخصص به امید خدا و یاری مردم عزیز

                                            و متمدن شهرستان ساری تحولی عظیم در سایه تلاش صادقانه شما و عدم سفارش پذیری شما که کاملا مشهود بود در راه است.....

                                            بی صبرانه منتظریم تا همه با هم با

                                            کار کارشناسی شده ومدیریت و برنامه ریزی و...

                                            ساری رو بسازیم

                                            به دور از هر سیاسی کاری

                                            سپاس علی صادقی عزیز

                                            • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                                              ترکیب شورا مارو به آینده شهر امیدوار کرد گرچه با انتخاب شهردار ناامید شده بودیم البته شاید گفتنش درست نباشه اما میگم حال کردم فرامرز نرفت شورای شهرستان حق بود اقای کوروش یوسفی بره خدا روشکر

                                              • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                                                یادت هست اقای نقیبی می گفتی در راهبند اجر بالای اجر نمی گذارم و علنا ...می دادی

                                                یادت رفت دور قبل راهبندیها 12 هزارتا رای بهت دادند؟

                                                و در خیابان فرهنگ 5 تا رای اوردی؟

                                                من که در ستاد شما بودم

                                                خدا هست

                                                فقط فراموش نکن از کجا امدی

                                                • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                                                  با سلام

                                                  ببینید خدا قاضی خوبی هست, فرامرز نقیبی باید موضعش رو معلوم کند که نمی کند کسی که به قولش 20 هزارتا رای می اورد نباد

                                                  ابهتش رو اینطور از دست بدهد .......

                                                  چرا که احساسم بر اینست صادق نیست دائم در حال دور زدن دیگران است و این خوب نیست ونتیجه اش می شود این.........

                                                  بدتر هم خواهد شد

                                                  ممنونم علی صادقی عزیز

                                                  • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                                                    علي آقا از قديم قديم گفتن دروغگو بي حواس ميشه شما هستيد سيد ذوالفقار برادر خانم نقيبي است شما كجاي شهرداري هستين كه نميداني در سد معبر كاركردن چقدر سخت است و هيچكس اين پست را قبول نميكند شما هم عبوري و هم حجازي از ايشان راضي هستند

                                                    • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                                                      تبریک به شیرمردان عرصه شورا بزرگواران ذلیکانی جعفری کوروش یوسفی و آقای پیوندی شما بهترین انسان هستید شما دارای سلامت مالی وسلامت نفسید شما آینده این استانید شما شایسته آنید که تندیس زرین از شما به پاس صداقت صلابت شجاعت در مرکز شهر نصب گردد تا آیندگان بدانند ابرمردانی در شورا چهارم استقلال شورا را حفظ کرده و به هیچ کس جز سوگندی که خورده اند وفادار نمانده اند آنها به ما آموختند که هیچ نهاد غیر مسئول حق ندارد در کار شورا دخالت کند خاک پایتان سرمه چشمانمان حق نگهدارتان

                                                      • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                                                        خانم فلاحي خبرنگارمحترم بجاي اين جورمطلب نوشتن درست بنويس درحال حاضرتمام سيزده نفرشوراعبوري را نفرچهاردهم شورا ميدانند هرچند انتقادهميشه هست وبراي گرفتن عبوري بايداستيضاح شه با 9راي كه سازكارحقوقي دشواري داره حالاچرا اگرنقدي برعبوري هست رفع ميشه تازه همه باعبورين بجاي مطلب تنش زا به دنبال وحدت آفريني باش با نقدمنصفانه

                                                        • يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

                                                          باز هم دروغ ...

                                                          من خودم کارمند شهرداری هستم. آقای نقیبی یکی از مخالفان سرسخت عبوری هست و بوده.فقط بخاطر جلب رضایت مردم جلوی شورای شهر گفته طرف

                                                          عبوری هستش.این آقا اگه کار بلد بود داماد خودش آقای ذولفقار شریفی رو که حتی مدارک عالیه هم نداره رو رییس سد معبر منطقه 2 نمیکرد.. موندم اینجور آدمها توو آخرت چطور میخوان جواب حق الناس رو بدن.. تمام این بازی ها زدوبندهایی بین خودشون هست ..دود همه این ناکار آمدی ها و حتی جانب داری این خانوم خبرنگار از بعضی آقایاون (حجازی) فقط توو چشم این مردم رفته و باز خواهد رفت .. دلم به حال امثال خودم میسوزه ...


                                                          ©2013 APG.ir