تعداد بازدید: 2927

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 17 شهريور 1392-15:58

همایش دوم هنر تبرستان برگزار می شود

معاون پژوهشی دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران گفت: دومین همایش دوسالانه ملی هنر تبرستان (گذشته و حال) با محوریت معماری بومی، بهار 93 در دانشگاه مازندران برگزار می شود.


مازندنومه،خبر ارسالی دبیرهمایش: معاون پژوهشی دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران با بیان این که دومین همایش ملی هنر تبرستان (گذشته و حال) در دانشگاه مازندران برگزار می شود، افزود:  همانطور که به همه پژوهشگران و علاقه مندان در دوره برگزاری نخستین همایش ملی هنر تبرستان (گذشته و حال) قول داده بودیم، تصمیم بر این گرفته شد که دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران این همایش را به صورت دوسالانه با محورهای متنوع برگزار کند.

مصطفی رستمی تصریح کرد: دومین همایش ملی هنر تبرستان با 9 محور در حوزه معماری بومی، اردیبهشت 93 با همت علاقه مندان و پژوهشگران برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد: محور های همایش شامل نمونه ها و الگو سازی بومی تبرستان، آموزه های تکنولوژیکی معماری بومی ، معماری بومی و مولفه های پایدار، هویت فرهنگ و سنت در معماری بومی ، معماری و شهرسازی بومی تبرستان  و چالش های معاصر ، تعامل هنر و ادبیات با معماری بومی ، تاثیر مقابل معماری و شهر سازی در بافت های سکونت گاهی بومی تبرستان، پایگاه هنرهای صنایی و تزئینی در هویت بخشی معماری بومی تبرستان است که پژوهشگران و علاقه مندان می توانند مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

دبیر علمی اولین همایش ملی هنر تبرستان (گذشته و حال) اطهار کرد: پوستر این همایش تا هفته آینده ارایه و طی مراسمی از آن پرده برداری خواهد شد.

وی با اشاره به تقویم همایش افزود: پژوهشگران و علاقه مندان به شرکت در همایش می توانند چکیده مقالات خود را  تا 20 آبان ماه 92 از طریق سایت http://hontab93.com  به دبیرخانه ارسال کنند که پس از ارسال مقاله تا حدود 20 بهمن ماه فرصت خواهند داشت تا اصل مقالات خود را نیز به دبیرخانه ارسال کنند.

رستمی اظهار داشت: افراد جهت شرکت در همایش تا پایان 15 فروردین ماه فرصت خواهند داشت که از طریق ثبت نام در سایت،در همایش حضور داشته باشند.



    ©2013 APG.ir