تعداد بازدید: 2368

توصیه به دیگران 5

دوشنبه 18 شهريور 1392-21:18

خداوردی:استاندار از همه ظرفیت ها استفاده خواهد کرد

دبیر مجمع رؤسای ستادهای استان های سراسر کشور گفت:استاندار جدید مازندران از تمام ظرفیت های ملی و استانی جهت رشد و ارتقای مازندران و ایجاد استانی نمونه و توسعه یافته با معیارها و سلایق همه اقشار استفاده خواهد کرد.


مازندنومه:دبیر مجمع رؤسای ستادهای استان های دکتر روحانی در سراسر کشور با بیان این که اولین تصدی استانداری با حداکثر آرای کابینه ی دولت تدبیر و امید به ربیع فلاح رسید،افزود:انتخاب دکتر فلاح برای مردم لایق و فهیم که نقش اساسی را در پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایفا کردند، بهترین هدیه ای از طرف دولت است.

محرمعلی خداوردی با تاکید بر نقش اساسی و محوری مردم فهیم مازندران در حمایت از استانداری دکتر ربیع فلاح گفت:این نقش آفرینی نشان از بالا بودن تدبیر و امیدیست که در شرایط کنونی کشور جهت توسعه و آبادانی استان نیاز است.

 عضو هیات رییسه کانون تدبیر و امید مازندران خاطر نشان کرد: با توجه به دغدغه مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی، عموم مردم را به صبر و شکییبایی دعوت می کنیم.

وی خاطرنشان کرد:استاندار جدید مازندران از تمام ظرفیت های ملی و استانی جهت رشد و ارتقای مازندران و ایجاد استانی نمونه و توسعه یافته با معیارها و سلایق همه اقشار استفاده خواهد کرد.



    ©2013 APG.ir