تعداد بازدید: 3012

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 20 شهريور 1392-18:48

عکس و خبر

عکس های خبری مازندنومه/ 4 عکس از گراميداشت روز ملي سينما با ياد مستند ساز شهيد در حوزه هنري مازندران + 4 عکس از نخستین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه چهاردانگه ای مقیم ساری


*مراسم گراميداشت روز ملي سينما و بزرگداشت ياد و خاطره شهيد هادي باغباني از هنرمندان مستندساز استان مازندران، با حضور مديران حوزه هنري مركز  و مسئولان استاني و شهرستاني ، خانواده اين شهيد و جمعي از فيلمسازان و مديران و كاركنان سينماهاي تحت پوشش حوزه هنري مازندران در آمفي تئاتر اين مركز برگزارشد.

 در اين مراسم، مدير كل امور مجلس و استانهاي حوزه هنري كشور با اشاره به قدرت رسانه ها در دنياي امروز گفت:رسانه ها ابزار قدرتمندي هستند و دولت ها بيشترين بهره را از آن مي برند كه سينما نيز از مهمترين ان مي باشد.

مجيد مصلحي با بيان اينكه رسانه ها هدايت افكار را بر عهده دارند افزود:شهيد باغباني اهميت رسانه را به خوبي درك كرده بود،براي همين از خانواده و تمام دلبستگي هايش گذشت تا بتواند از طريق رسانه مسير صحيحي به تحليل مردم بدهد.

خواهر شهيد هادي باغباني نيز سخن گفتن از شهدا را كاري بسيار دشوار دانست و گفت: شهدا به نداي امام حسين (ع) پاسخ گفتند.

طاهره باغباني بيان داشت: هر كاري براي زنده نگه داشتن ياد شهدا بدون اجر و پاداش نيست كه اميدواريم همه دريافت كنيم.

در اين مراسم پس از اجراي چند برنامه فرهنگي و هنري شامل تكخواني موسيقي محلي ، پخش كليپ و دو فيلم كوتاه توليد واحد هنرهاي تصويري حوزه هنري مازندران، از تمثال شهيد هادي باغباني كه توسط هنرمندان گرافيست واحد تجسمي حوزه طراحي و اجرا شد، با حضور پدر اين شهيد هنرمند رونمايي شد.

عکس و گزارش از:روابط عمومي حوزه هنري استان مازندران

* عکس هایی از نخستین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه چهاردانگه ای مقیم ساری

عکس از:اعظم کردان



    ©2013 APG.ir