تعداد بازدید: 3200

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 25 شهريور 1392-16:21

یک دوشنبه خاص(3)

گزارش+گزارش تصویری مازندنومه از مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران(بهره 3)


مازندنومه، کلثوم فلاحی: دبیر مجمع نمایندگان مازندران در مراسم معارفه و تودیع استانداران مازندران، با اشاره به اینکه طاهایی نیروی اعتقادی و ارزشی است، ادامه داد: در یکی دو روز اخیر هم او در تمام جلسات حضور موثر داشت و کار را رها نکرد.

قاسم احمدی لاشکی با بیان اینکه فلاح چند امتیاز دارد، گفت: اجماع مجمع نمایندگان در انتخاب فلاح، یکی از این مولفه‌ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مازندران از گلوگاه است تا رامسر، متذکر شد: واژه اعتدال باید در این فضا یکسان دیده شود، مبادا در کوران کار، شرق و غرب مازندران فراموش شده و صرفا به مرکز استان پرداخته شود.

این نماینده با بیان اینکه امروز کشاورزی نیاز به احیا دارد، افزود: امروز از اشتغال و توسعه پایدار خبری نیست.

احمدی با اشاره به اینکه وضعیت اشتغال در مازندران بزرگترین معضل است، ادامه داد: هم اکنون تانکرهای آب در مازندران آبرسانی می‌کنند که نیاز است توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

وی با بیان اینکه ضریب اعتبار دریافتی مازندران از سهم کشور، کم است، تصریح کرد: سالیان متمادی است که مازندران رتبه یک کشور را در میهمان‌پذیری دارد و هیچ سهمی در کشور برای این آمارها دیده نمی‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه فلاح کار سختی در پیش دارد، متذکر شد: امروز فضای وفاق در مازندران حاکم است و مشکل مازندران این است که به همگرایی در عمل، کمتر پرداخته‌ایم.


  • دوشنبه 25 شهريور 1392-0:0

    حرکات دامادی شبیه اون روزی بود که پشت قالیباف ... حرکات عجیب در می آورد، خدایی آقای دامادی خیلی بده، شما رای آوردید و نماینده شدید بی کلاس بازی در نیار

    • دوشنبه 25 شهريور 1392-0:0

      دامادی دمت گرم . حاضر جوابی نمودی ...بهت امیدوارشدیم


      ©2013 APG.ir