تعداد بازدید: 6524

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 28 شهريور 1392-0:11

سرهنگ رستمی: انتشار دهنده عکس در فیس بوک، دستگیر شد

خبرهای حوادث مازندران/زوج سارق کيف قاپ در قائم شهر دستگير شدند/قاتل و عوامل نزاع و درگيري در قائم شهر دستگير شدند/کلاهبرداري با جعل اسناد در شهرستان نوشهر/کشف 14000هزار متر مکعب چوب آلات جنگلي قاچاق در نکا و...


مازندنومه،خبر ارسالی معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران: رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي مازندران از شناسائي و دستگيري عامل تهيه و انتشار تصاوير شخصي افراد در سايت هاي اينترنتي خبر داد.

 سرهنگ " احمدرضا رستمي" گفت: در پي مراجعه فردي با در دست داشتن مرجوعه قضايي مبني بر هتک حيثيت و نشر اکاذيب در فضاي مجازي از سوي فردي ناشناس، عليه خانواده اش در  فيس بوک و ايجاد القاب بسيار زشت و طراحي تصاويري مستهجن، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران و کارشناسان اين پليس قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و استفاده از تجهيزات فني و پليسي موفق شدند، فردي به نام " ه – ه " را به اتهام دسترسي غير مجاز به اطلاعات شخصي افراد و انتشار آن در فضاي مجاري شناسائي کنند.

سرهنگ رستمي اظهار داشت:ماموران با تعقيب و مراقبت از اين فرد پس از شناسائي محل سکونت او، با هماهنگي قضائي در اقدامي غافلگيرانه متهم را دستگير کردند.

رئيس پليس فتاي مازندران افزود:متهم در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس ضمن اعتراف به بزه انتسابي اظهار داشت، تصاوير و فيلم ها را از حافظه مموري کارد و دوربين ديجيتال شاکي که بر روي رايانه شخصي اش کپي شده بود، به صورت غيرقانوني برداشت و پس از تبديل آن به عکس و فيلم هاي مستهجن در سايت فيس بوک منتشر کرد.

 سرهنگ رستمي يادآور شد:متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

 رئيس پليس فتاي استان مازندران درپايان با هشدار به شهروندان از آنان خواست:مراقب عکس و فيلم هاي شخصي و خانوادگي خود باشند و براي کپي و تکثير کردن آن به هر فردي اطمينان نکنند.

*زوج سارق کيف قاپ در قائم شهر دستگير شدند

ماموران انتظامي کلانتري 12 شهرستان قائم شهر، دو متهم به سرقت و کيف قاپي را با 6 فقره کيف قاپي شناسائي و دستگير کردند.

ماموران انتظامي کلانتري 12 شهرستان قائم شهر، حين گشت زني و انجام ماموريت در حوزه استحفاظي به راکب و سرنشين يک دستگاه موتور سيکلت مظنون شدند.

براساس اين گزارش،ماموران با تعقيب ومراقبت از آنان در اقدامي غافلگيرانه اين افراد را حين سرقت از فردي دستگير کردند.

ماموران با متوقف کردن اين موتور سيکلت متهمان به نام "سروش - ق" 24 ساله و همسرش به نام"ن- الف " 21ساله را دستگير کردند.

 متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي و شش فقره کيف و سرقت ديگر اعتراف کردند.

 
* قاتل و عوامل نزاع و درگيري در قائم شهر دستگير شدند

ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان قائم شهر، قاتل و عوامل نزاع و درگيري را که موجب مرگ جواني دراين شهرستان شد، شناسائي و دستگيري کردند.

 در پي وقوع نزاع و درگيري به همراه چاقو کشي بين چند جوان در 16 شهريورماه امسال در شهرستان قائم شهر و در پي آن مرگ جواني به نام"الف – ج" موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان قرار گرفت.

 براساس اين گزارش، ماموران با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند، چهار متهم اين پرونده را به اتهام ايجاد ضرب و جرح،درگيري و قتل دستگير کنند.

 اين گزارش حاکي است، متهمان در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس ضمن اعتراف به بزه انتسابي اظهار داشتند، به علت درگيري مقتول با پسر عمه ي متهم رديف چهارم به نام " الف – ت" با وي درگير شدند که متهم رديف چهارم به وسيله چاقو براي دفاع از خود مقتول را به قتل رساند.

گفتني است، با توجه به اظهارات متهمان اين پرونده موضوع در دست بررسي بيشتر پليس قرار دارد .

*اعتراف سارق داخل خودرو به 6 فقره سرقت

ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان نور، سارق داخل خودرو را با 6 فقره سرقت شناسائي و دستگير کردند.

در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در برخي نقاط شهري شهرستان نور، موضوع در دستورکار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.

اين گزارش حاکي است، ماموران با تقويت گشت هاي انتظامي و انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي حين انجام ماموريت و گشت زني در سطح شهر به فردي که در کنار خودروهاي پارک شده در حال پرسه زدن بود، مظنون شدند.

ماموران در ادامه با تعقيب ومراقبت از اين فرد وي را حين سرقت از داخل خودرو دستگير که متهم در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به بزه انتسابي و 6 فقره سرقت ديگر اعتراف کرد.

*کلاهبرداري با وعده دروغين ارائه تسهيلات بانکي در رامسر

ماموران پليس آگاهي شهرستان رامسر، متهمان به کلاهبرداري را که با وعده دروغين ارائه تسهيلات بانکي براي شهروندان از آنان کلاهبرداري مي کردند، شناسائي و دستگير کردند.

 در پي مراجعه فردي به ماموران پليس آگاهي مبني بر اينكه فردي ناشناس با وعده دروغين ارائه تسهيلات بانکي با جعل عنوان از وي 2 ميليون تومان کلاهبرداري کرده ، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 اين گزارش حاکي است،ماموران با اجرای اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي با استفاده از شگرد هاي خاص محل اختفا متهم را شناسايي کردند.

ماموران در ادامه تحقيقات با تعقيب و مراقبت از متهم، او را حين تردد در يکي از خيابان هاي اصلي شهر در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.

 متهم در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس ضمن اعتراف به بزه انتسابي به سه فقره کلاهبرداري ديگر با همدستي فردي ديگر به نام " ف- س" به ارزش 8 ميليون تومان با همين شيوه و شگرد اقرار کرد.

 گفتني است، همدست متهم نيز در عمليات پليسي شناسائي و دستگير و به همراه متهم اصلي پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد .

*کلاهبرداري با جعل اسناد در شهرستان نوشهر

ماموران پليس آگاهي شهرستان" نوشهر "، متهم به جعل و کلاهبرداري را شناسائي و دستگير کردند.

در پي مراجعه فردي به ماموران پليس آگاهي شهرستان نوشهر مبني بر اينکه برادرش به نام"م- ر" با جعل اسنادي از جمله برگه انحصار وراثت و سند منزل پدري اموال را به نام خود انتقال و اقدام به کلاهبرداري کرده، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 براساس اين گزارش،ماموران با دريافت اين اطلاعات پس از چند روز تحقيقات پليسي،با شناسائي متهم به جعل و کلاهبرداري وي را با هماهنگي قضائي دستگير کردند.

 متهم در تحقيقات فني و پليسي به بزه انتسابي اعتراف که در بازرسي از محل سکونت وي کليه اسناد و مدارک مجعول کشف و ضبط شد.

*کشف 48 کيلو گرم انواع مواد مخدر در قائم شهر

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر مازندران از کشف 48 کيلو گرم انواع موادمخدر در طرح ارتقای امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده خبر داد.

سرهنگ"محمدرضا قدمي" افزود: در راستاي استمرار طرح ارتقای امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با تهيه و توزيع مواد مخدر ماموران انتظامي اين فرماندهي باتشکيل تيم هاي ويژه عملياتي در چند مرحله عمليات موفق شدند، تعدادي از متهمان به مواد مخدر و معتادان تابلو را شناسائي و دستگير کنند.

 وي تصريح کرد:ماموران دراين طرح باشناسائي نقاط آلوده و جرم خيز و دستگيري اين تعدادافراد موفق شدند بيش از 48 کيلو گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر خاطر نشان کرد:متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل و معتادان تابلو به کمپ هاي ترک اعتياد معرفي شدند.

*کشف 14000هزار متر مکعب چوب آلات جنگلي قاچاق در نکا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از شناسائي و دستگيري دو قاچاقچي چوب آلات جنگلي قاچاق و کشف بيش از 14 هزارمتر مکعب انواع اين چوب خبرداد.

 سرهنگ" فتحي" افزود: ماموران پاسگاه انتظامي "زارم رود " در پي کسب خبري مبني بر فعاليت دو متهم به قاچاق چوب آلات جنگلي و قطع درختان در سطح وسيع، موضوع رادر دستور کار خود قرار دادند.

 وي تصريح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند،متهمان به نام هاي"رمضان – الف و محمد- الف" را در يکي از روستاهاي حومه اين شهرستان شناسائي کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا يادآور شد: ماموران با هماهنگي مرجع قضائي به همراه ماموران منابع طبيعي با شناسائي و دستگيري متهمان در بازرسي از محل فعاليت اين افراد موفق شدند،14436 مترمکعب چوب آلات جنگلي قاچاق از نوع توسکا و ممرز را کشف و ضبط کنند.  


*پلمپ48 واحد صنفي متخلف در قائم شهر

با اجراي طرح نظارت بر اماکن عمومي در شهرستان قائم شهر، 48 واحد صنفي متخلف در اين شهر شناسائي و پلمپ شدند.

ماموران نظارت بر اماکن پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان قائم شهر در راستاي اجراي طرح کنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي و برخورد با واحدهاي صنفي متخلف و فاقد مجوز اقدامات ويژه نظارتي را در دستور کار خود قرار دادند.

 براساس اين گزارش، ماموران در دو مرحله عمليات بازديد و سرکشي از واحدهاي صنفي 48 واحد صنفي متخلف را شناسائي و پلمپ کردند.

 دراين طرح 20 واحد صنفي سفره خانه و قهوه خانه هاي سنتي ، 6 واحد صنفي عرضه پوشاک، 6 واحد مرغ فروشي، 5 واحد صنفي تعويض روغن، 2 واحد باشگاه بدن سازي، 2 واحد صنفي کارواش، يک واحد ضايعات فروشي، نمايشگاه اتومبيل، خواربارفروشي، باشگاه بيليارد، لوازم بهداشتي، لوازم موتورسيکلت و عکاسي که مقررات صنفي را رعايت نکردند و مرتکب تخلف شده اند، شناسائي و پلمپ شدند.


  • شهروند قائمشهریپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 30 شهريور 1392-0:0

    جناب سرهنگ دست مریزاد و خسته نباشی _ دورود بر تو که هم سخت کوشی و هم با اخلاق و جدی در کار


    ©2013 APG.ir