تعداد بازدید: 3045

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 31 شهريور 1392-8:17

جشن بزرگ صنایع غذایی در محمودآباد برگزار می شود

به مناسبت روز جهانی غذا،مهرماه امسال جشن بزرگ صنایع غذایی با شعار "غذا و سلامتی"در محمود آباد برگزار می شود/یکی از ویژگی های مهم این جشن، انتخاب صنایع غذایی نمونه استان است که برای اولین بار با مشارکت سه جانبه دستگاه های نظارتی، تشکل های تخصصی و مصرف کنندگان برگزار خواهد شد.


مازندنومه،یادداشت مهمان، دکتر اسماعیل خاتمی مقدم، رییس انجمن غذایی و دارویی مازندران: مهر ماه امسال جشن بزرگ صنایع غذایی به مناسبت روز جهانی غذا توسط انجمن صنایع غذایی مازندران برگزار می شود.

این انجمن یکی از قدیمی ترین تشکل های صنعت غذا در استان است و ما به دنبال برگزاری مراسم جشنی به مناسبت روز جهانی غذا هستیم. قصد ما این است با اجرای متوالی این جشن، آن را در سال های آینده به جشنواره تبدیل کنیم.

زمان جشن امسال روز چهارشنبه 24 مهرماه مقارن با عید سعید قربان و روز جهانی غذا یعنی 16 اکتبر خواهد بود و مراسم نیز در مجتمع تفریحی و توریستی شرکت نفت محمود آباد برپا می شود.

ما از حدود 1000نفر مهمان پذیرایی خواهیم کرد که در بین آن ها صاحبان صنایع استان ازجمله کارشناسان صنایع غذایی، مدیران تشکل های صنعتی، مدیران  و کارشناسان بخش دولتی، نمایندگان استان، استادان دانشگاه های مرتبط، جامعه پزشکان و نمایندگان تشکل های غیر مرتبط به همراه خانواده شان حضور دارند.

چند میهمان خارج استانی هم خواهیم داشت که شامل مدیران تشکل ها و بخش های دولتی مرتبط و رسانه ها هستند.

این توضیح را بدهم که شعار این جشن  "غذا و سلامتی" است و این شعار برگرفته از شعار امسال FAO باعنوان "سلامتی جامعه در گرو سیستم غذای سالم" است. بدیهی است رویکرد برنامه ها و ارایه پیام به مخاطبان خود، بر پایه سلامت و کیفیت در صنعت غذا در فضایی شاد و مفرح خواهد بود.

به طور کلی برنامه های جشن در دو بخش داخل سالن و محیطی برنامه ریزی شده است و علاوه بر برنامه هایی که در خصوص بحث غذا و سلامت اشاره شد، برنامه های جنبی شامل اجرای موسیقی، شعر خوانی، برنامه های مفرح و سرگرم کننده، یادمان درگذشتگان صنعت غذای استان، قدردانی از تولید کنندگان و کارشناسان نمونه استانی را نیز خواهیم داشت.

تعبیه ایستگاه های عرضه محصولات غذایی و خوراکی، ایستگاه عرضه محصولات خانگی، جنگ شادی، آتش بازی، ویترین عمومی محصولات صنایع غذایی استان، تابلوهای توانمندی های صنایع غذای استان، نقاشی های جهانی کودکان راجع به روز جهانی غذا و شعارها و پیام های FAO نیز جزو برنامه های محیطی جشن است.

یکی از ویژگی های مهم این جشن، انتخاب صنایع غذایی نمونه استان است که برای اولین بار با مشارکت سه جانبه دستگاه های نظارتی، تشکل های تخصصی و مصرف کنندگان برگزار خواهد شد.

 برای پوشش گسترده این جشن و ارایه پیام های آن توسط رسانه ها هم تلاش هایی در حال انجام است.

 برپائی چنین جشنی در سطح کشور کم نظیر و کم سابقه است و ما از همه مسئولان ذی ربط و دست اندرکاران و کارشناسان صنعت غذایی، به ویژه مدیران عضو و رسانه های گروهی تقاضای همکاری داریم.


  • كيجا سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 3 مهر 1392-0:0

    اي كاش هدف و برنامه هاي مورد نظر بيان ميشد چون برگزاري جشني با اين هزينه هنگفت نبايد اهداف پيش و پا افتاده اي داشته باشه والا ميشه حيف و ميل ... در ضمن كلمه healthy‌دوم هم مي بايست bold باشه و در خط سوم كنار فود سيستمز قرار بگيره. با ارزوي موفقيت


    ©2013 APG.ir