تعداد بازدید: 2029

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 15 آبان 1392-6:47

نقش تاریخی لاریجان در یک همایش بررسی می شود

 نخستين همايش نقش لاريجان در تحولات سياسي و اجتماعي تاريخ معاصر: از جنبش تنباكو تا پايان دفاع مقدس برگزار می شود+چگونگی ارسال مقاله


مازندنومه: فراخوان مقالات نخستين همايش نقش لاريجان در تحولات سياسي و اجتماعي تاريخ معاصر: از جنبش تنباكو تا پايان دفاع مقدس برگزار می شود.

محورهاي همايش بر اساس تحولات عمده و ممتاز تاريخ معاصر ايران از جنبش تنباكو، جنبش مشروطه، نهضت ملي نفت و نقلاب اسلامي، تا دفاع مقدس خواهد بود.

 بر اساس این گزارش، در هر يك از محورها به دو شكل مي توان مقاله ارایه داد؛ اول: موضوعي فراگير كه همه مقاطع( از تنباكو تا دفاع مقدس) و همه اقشار( زن و مرد و علما و....) و تمامي سطوح لاريجان را پوشش بدهد و دوم: نگاه جزيي، كه درباره يك مقطع، يك قشر( كشاورزان، دانش آموزان و....)، يك دهستان و يا يك روستا و شهر و حتي نقش جمعی از شخصيت هاي لاريجاني در برخي تحولات.

پژوهشگران در مقطع ياد شده، در انتخاب موضوع مختارند و آخرين فرصت ارسال چكيده مقاله( حداكثر 300 كلمه) پايان آذر ماه است.

صاحبان قلم مي توانند خلاصه مقاله را به آدرس پست الکترونیکی : Larijan93@gmail.com و یا از طریق پست به همراه سی‌دی، به نشانی بخشداري لاريجان، ارسال کنند.

 آخرين فرصت ارسال اصل مقاله هم (حداكثر 25 صفحه و در فرمت Word ) پايان اسفند سال 1392 است.

خاطرنشان می کنیم این همایش تابستان 1393 برگزار می شود و مقالات برتر براي ارايه در همايش و چاپ در کتاب برگزيده می شوند. به مقالات منتخب هدايايي تعلق می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن هاي01223272434( بخشداري) و يا 09391059261 تماس بگیرید.


  • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

    براي اطلاعات بيشتر در باره همايش نقش لاريجان در تاريخ معاصر، مصاحبه دبير علمي همايش دكتر منصورنژاد را در سايت انتشار جوان پويا بخوانيد.

    • آملی ریکاپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 15 آبان 1392-0:0

      مازندنومه عزیز با سلام

      طرح سئوال بنده از برگزارکنندگان بود نه از شما که به خود گرفتید. قطعاً خود واقفم که شما تنها خبر را درج کردید.

      برای برگزاری یک همایش طوری اطلاع رسانی می کنند که جواب این سوالات در آن گنجانده شده باشد. چنانچه با این موارد هم سوالی وجود دارد تماس حاصل می شود نه اینکه هیچ اطلاعاتی موجود نباشد و بنویسند تماس بگیرید. این روش برگزاری معلومه که کار برای بیلان کاری هست نه احساس نیاز برای انجام آن. خصوصاً که ظاهراً دبیرخانه آن بخشداری هستش.

      مجدد از مازندنومه به خاطر رسالت خبری اش تشکر می کنم.

      • آملی ریکاپاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 15 آبان 1392-0:0

        برگزار کننده چه سازمانی هست؟
        مکان برگزاری در کجاست؟
        داوران چه کسانی هستند؟
        اصل مقاله باید در چند صفحه با چه مشخصات نوشتاری ارائه گردد؟
        کتاب چاپی است یا الکترونیکی؟
        منظور از تابستان چه زمانی است؟ یعنی طی سه ماه برگزار می شود؟


        مازندنومه: جناب آملی ریکا، شماره تلفن های زیر خبر را به همین منظور قرار دادیم که شما سئوال های خود را بپرسید و جواب بگیرید. ما برگزار کننده مراسم نیستیم و اطلاعات زیادی درباره آن نداریم.


        ©2013 APG.ir