تعداد بازدید: 2281

توصیه به دیگران 2

شنبه 18 آبان 1392-0:25

صد روز تنهایی(5)

به بهانه صدمین روز فعالیت دولت تدبیر و امید/محمد دامادی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس: دولت برنامه مدون صد روزه‌ای اعلام نکرده بود و من چنین برنامه‌ای ندیدم/دولت رویکرد دیپلماتیک خوبی دارد که باعث شده روابط خارجی ما بهبود یابد/ظریف اعجوبه دیپلماسی است و کار خود را به خوبی بلد است.


مازندنومه، کلثوم فلاحی: محمد دامادی درباره صد روزگی دولت یازدهم اظهار داشت: در درجه اول باید بگویم دولت برنامه مدون صد روزه‌ای اعلام نکرده بود و من چنین برنامه‌ای ندیدم.

وی ادامه داد: اما آنچه در این صد روز اتفاق افتاده این است که تب و تاب روانی مثبت به بازار تزریق شد که این می‌تواند برنامه دولت، یا یک اثر روانی رو به امید در جامعه و سیاست یا گفتمان جدید باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود با اشاره به اینکه نحوه صحبت کردن‌ها تفاوت کرده است، یادآور شد: اما این مسئله، دلیل بهبودی وضعیت عمومی جامعه نیست، مردم همان معیشت را دارند و با همان مشکلات قبلی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی ادامه داد: امیدواری به جامعه تزریق شده و این خوب است که شاید به برنامه و تدبیر دولت برمی‌گردد که در این صد روز شکل گرفته است.

دامادی با بیان اینکه دولت رویکرد دیپلماتیک خوبی دارد که باعث شده روابط خارجی ما بهبود یابد، گفت: پیام‌های تبریک برخی دولت‌ها به انتخاب آقای روحانی، نشان می‌داد که آنها زبان دیپلماسی ایران را پذیرفته‌اند، اینکه شخص روحانی تاثیرگذار بوده، جریان روحانی به این سمت رفته و یا لحن گفتمان روحانی این‌چنین بوده را نمی‌دانیم اما دلایل مختلف دارد.

وی با اشاره به اینکه ظریف اعجوبه دیپلماسی است و کار خود را به خوبی بلد است، تصریح کرد: این جریان فکری دولت است و خروجی دارد.

دامادی با بیان اینکه تعاملات خوبی اتفاق افتاده و چیزی هم از دست ندادیم، اظهار داشت: تعریف بازی سیاسی را تغییر دادیم، به دنبال جریان برد خودمان و باخت طرف مقابل نیستیم و این بهترین تعامل در دیپلماسی است.

وی با اشاره به اینکه جریانات سیاسی در داخل، تنش‌های شدید را نمی‌بیند، ادامه داد: جریانات سیاسی آرام‌تر با هم صحبت می‌کنند و درگیری‌های گذشته و به ویژه چند سال اخیر را نمی‌بینیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه در حوزه بازار، قیمت ارز هم به ثبات نسبی رسیده است، گفت: صادرکننده، واردکننده و تولیدکننده تا حدودی می‌داند حدود قیمت چگونه است.

وی با بیان اینکه لازم نیست دولت گزارش صد روزه به مردم بدهد و این گزارش مشخصا معلوم است، اظهار داشت: برآیند فرآیند را در این مدت می‌بینیم و امیدواریم که تداوم داشته باشد.

دامادی با اشاره به اینکه همه انتظار دارند به روند بهتری برسیم و این به عملکرد کابینه و وزرا برمی‌گردد، گفت: باید به وزرا فرصت شش ماهه تا یک ساله بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد دولت در صد روز اخیر از جنبه روانی مثبت، برخوردار است.


  • يکشنبه 19 آبان 1392-0:0

    سخنگوی ورزشی بودید شما ؟

    • يکشنبه 19 آبان 1392-0:0

      مراتب تشکر و قدردانی خود را از جناب مهندس دامادی برای پیگیری وضعیت راههای شهرستان ساری به خصوص جاده ای توریستی ساری به سد سلیمان تنگه که سالهای سال بود که نیاز به بازسازی داشت ولی متاسفانه کسی پیگیر نبود اعلام میدارم امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشند

      • شنبه 18 آبان 1392-0:0

        جناب دامادی - چرا از زیر بار شانه خالی میکنید ؟ مگر دولت و ریاست محترم آن جناب روحانی حتی آقایان وزرا مشاوران و معاونان نگفتند طی 100 روز تغییرات مثبت معلوم می شود مشکلات حل می شود؟ مگر قرار نیست بعد از 100 روز جناب دکتر روحانی بیاید گزارش به ملت بدهد ؟ شما چرا کاتولیک تر از پاپ شدید ؟

        • شنبه 18 آبان 1392-0:0

          جناب دامادی از قالی باف چه خبر


          ©2013 APG.ir