تعداد بازدید: 2631

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 26 آبان 1392-16:35

نمایندگان بالاخره رای اعتماد دادند/مردم پاسخ لازم را خواهند داد

درباره رای اعتماد امروز به وزیر ورزش و جوانان و سيد رضا صالحي اميري که قربانی شد/نمي دانيم اين گروه از نمايندگان مجلس چه خاطره بدي از ديار ما دارند كه نگذاشتند تاكنون وزيري از ديار مازندران در دولتهاي گذشته تاكنون حضور داشته باشد.


مازندنومه، یادداشت کاربران: تاكنون چهار گزينه براي تصدي وزارت ورزش و جوانان به مجلس شوراي اسلامي معرفي شدند که بالاخره از امروز محمود گودرزی اداره این وزارتخانه را برعهده گرفت.

در هفته های گذشته نمايندگان اصولگراي مجلس با لابي درون گروهي خود توانسته بودند از كسب كرسي اين وزارت خانه توسط مسعود سلطاني فر، سيد رضا صالحي اميري و نصرالله سجادي ممانعت به عمل آورند.

 معماي راي نياوردن گزينه هاي دكتر حسن روحاني به ويژه سيد رضا صالحي اميري -هم استانی ما كه از نزيكان رئيس جمهوری هم محسوب می شود- پرسش بي پاسخ زيادي را در جامعه مطرح کرد.

 در پاسخ اين پرسشها هركس از زاويه ديد خود به موضوع پرداخت كه در نهايت تمامي انتقادات، رفتار مجلس را شك برانگيز خواند.

درخاطر داريم دولت قبلي توانست بلافاصله بعد از تشكيل وزارت ورزش و جوانان با دستان همين نمايندگان اصولگرا براي محمد عباسي كه هيچ سر رشته اي در ورزش نداشت راي اعتماد بگيرد، اما در اين دوره سه گزينه مورد نظر آقاي روحاني به دلايل مختلف نتوانستند راي اعتماد مجلس را كسب کنند، تا امروز که در نهایت وزیر آخر کابینه معرفی شد.

شهروندان عزيز شاهد رفتار بعضي از نمايندگان اصولگرا در صحن علني مجلس در روز راي گيري آقاي صالحي اميري بودند؛ روزي كه معرفت ناديده گرفته شد و شخصيتي ديگر از نيروهاي خدوم مازندراني توسط همين گروه از نمايندگان مجلس ناكار آمد معرفی شد.

 اين رفتار آقاي نادران ودوستانش با مردان مازني تداعي خصومت شخصي آنان از ديار سبز و دريا نيل گونش است . نمي دانيم اين گروه از نمايندگان مجلس چه خاطره بدي از ديار ما دارند كه نگذاشتند تاكنون وزيري از ديار مازندران در دولتهاي گذشته تاكنون حضور داشته باشد.

ما به تمام شخصيتهاي مازندراني كه دل در گرو نظام جمهوري اسلامي ايران دارند، احترام مي گذاريم و باور داریم كه بايد از ظرفيت آنان به نحو مطلوب استفاده شود و به خاطر مازندراني بودن نبايد از سنگر خدمت بازبمانند، اما رفتاری كه در صحن مجلس با نيروهایي اين چنيني مي شود، دلگير كننده است.

 محبوبيت دكتر روحاني از بركت حمايت مردم و مقام معظم رهبري خدشه بردار نيست، اما اين رويه نادرستي است  كه از ابزار راي اعتماد به گونه اي استفاده شود تا جائي كه آبرو وحيثيت شخصيت هاي همچون صالحي اميري كه درحمايت از نظام مقدس اسلامي ازهمه عمرخود دريغ نكردند، هم به خطر بيفتد.

ما دوست داشتیم یک وزیر مازندرانی در کابینه داشته باشیم و آقای صالحی امیری گزینه مناسبی برای تحقق این موضوع بود، اما به هر روی خوشحالیم امروز آقای گودرزی با رای بالایی انتخاب شد.

مردم عزيزمان اين گونه رفتارهای شائبه دار سياسي برخی نمایندگان را خوب مي فهمند و در موقع مناسب پاسخ لازم را خواهند داد.

 

 

عکس از جلسه امروز مجلس گرفته شده است

 و محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود را

 در کنار رییس جمهوری نشان می دهد.

دامادی د دفاع از وزرای پیشنهادی ورزش و جوانان

 از جمله صالحی امیری و گودرزی تلاش زیادی کرد.


  • دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

    وزیر مازندرانی داشتیم اونهم چه وزیری وزیر اقتصاد دولت دهم را می گویم چه کلی بر سر ما مازندرانیها زد که آقای صالحی میخواهد بزند خدارا شکر نمایندگان اصولگرزاشرمنده مردم حماسه ساز نهم ئی نشدند حماسه ی دیگر آفریدند و حماسه نهم ئی را کامل کردند وشمایان هم نمایندگان این ملت را تهدید نکنید با تشکر از مدیریت سایت مازند نومه

    • دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

      این همه مازندرانی که بودند و هستند آیا ذره ای غیرت مازندرانی دارند؟ این مثل از قدیم بوده: شغال خطه مازندران را / نگیرد جز .....

      • دكترسيف الرضا شهابيپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

        سعي كنيم همه مسائل را در قالب مازندراني خوب وغيرمازندراني غير خوب نبينيم.

        • دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

          وقتی ما مازنی ها زیرآب خودمون را همه جا میزنیم نباید انتظار داشته باشیم غیر مازنی ها از ما حمایت کنند

          • سوادكوهي كيجاپاسخ به این دیدگاه 0 0
            دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

            وقتي صحبت از لابي ميشه يعني دفاع بي معنيه! متاسفانه چنين دستهايي تو كاره تا مازندران عقب مونده باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مردم خوب مي فهمند و دردناك تر اينكه دستهاي خودي تو اين امر بيشتره براي همين بيشتر مديران لايق در استان كيش مات ميشن!!!!

            • دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

              التماس نکنید ؟؟؟؟!!! یادتان بیاید که آقای جعفر قربان پور از نخبگان فرهنگی مازندران برای دفاع تمام قد از اقتدار مدیریتی مازندرانی ها و بدون گدایی سیاسی و اقتصادی از کانونهای قدرت و ثروت برای کاندیداتوری ریاست جمهوری دهم در محل وزارت کشور ثبت نام نمود اما خیلی از به اصطلاح سیاسیون هم استانی آن روز نتوانستند معنی این حرکت ارزنده سیاسی را درک کنند چون سقف تحلیل آنها در حد تضعیف یکدیگر بوده است . امروز چرا التماس می کنید که چرا وزیر مازندرانی ندارید ؟؟؟!!! پاسخش معلومه چون اراده و اقتدار ندارید ....

              • يکشنبه 26 آبان 1392-0:0

                نباید تعصب ورزید صالجی امیری دفاع قابل قبولی در برابر اتهامهایی که متوجه ایشان بود نداشتند. اتهامها هم بسیار جدی بود.


                ©2013 APG.ir