تعداد بازدید: 4426

توصیه به دیگران 6

يکشنبه 10 آذر 1392-23:21

فصل جدید روابط عمومی در راه است

پیام تبریک لطف الله آجدانی -مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار مازندران- به احمد مظفری -مدیر کل روابط عمومی استانداری-


مازندنومه: در پی انتصاب احمد مظفری به سمت مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران، پیام تبریکی از سوی لطف الله آجدانی -مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار- صادر شد که متن آن به این قرار است:


برادر ارجمند جناب آقای احمد مظفری

انتصاب جنابعالی از سوی استاندار محترم دولت تدبیر و امید در مازندران را که از چهره های با تجربه، متخصص و توانمند در حوزه روابط عمومی هستید، تبریک و تهنیت می گویم.

با توجه به اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی ها در ارتباطات سازمانی و مردمی و حوزه های مختلف خبری و اطلاع رسانی، به ویژه روابط عمومی استانداری ها، بر شما نباید پوشیده باشد که از مدیریت این جایگاه و مسوولیت خطیر به ویژه در دولت تدبیر و امید که بر گفتمان و رویکرد عقلانیت و اعتدال استوار است، انتظار تدبیر امید آفرین در تقویت و بهبود روند ارتباطی در حوزه های تحت مدیریت در راستای انعکاس اخبار، برنامه ها، عملکرد و ارتباط و تعامل مستمر ،خلاق و پویای دولت تدبیر و امید و نماینده عالی آن در استان و مجموعه دستگاههای اجرایی با مردم ، رسانه ها و افکار عمومی می رود.

تردیدی نیست با توجه به توانمندی های تخصصی و برخورداری جنابعالی از روحیه ی مسوولیت پذیری، سخت کوشی، تعامل گرایی، نقد پذیری و مشورت گرایی، فصل جدیدی از روابط عمومی استانداری مازندران در چارچوب سیاست ها و گفتمان دولت تدبیر و امید و رهنمودهای استاندار محبوب و مردمی دولت تدبیر و امید در مازندران آغاز خواهد شد.

 با بهترین آرزوها برای موفقیت شما در خدمت صادقانه و متعهدانه به دولت تدبیر و امید و مردم شریف و عزیز ایران اسلامی و مازندران همیشه سبز و سرافراز


لطف الله آجدانی، مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار مازندران


  • سه شنبه 12 آذر 1392-0:0

    باسلام یکی از چیزهایی که بعضی از مسئولین قبلی نداشتند عدم رعایت اخلاق مداری بود . اگر به وصیت پیامبر اسلام ص نگاه کنیم بیشتر موارد در مورد اخلاق و احترام به دیگران میباشد ...

    • دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

      درود بر خبرنگار عزیز" بنده جاویدم در شهرم شهر ه ام شغلم زدودن افکار زنگ زده هست کتاب فروشی بیش نیستم .نمی دانم اوایل انقلاب یادت هست یا نه ؟من با عموی اقای اجدانی اشنایی داشتم برای اینکه جوانان رو در حزب ثبت نام کنند به انها مسئولیت های کاذب میدانند مثلا:مسئول ...استان هر روز پست می ساختند...

      • دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

        جاویدجان برو سایت استانداری فایل مدیران استانداری ببین مشاور فرهنگی و رسانه ای پست و چارت اداریه یا نه. حالا چرا جوش آوردی ؟ میخوای به آجودانی بگم پست چارتی خودشو بده به شما خنک شی؟

        • محمد مهدی کریمی سلیمیپاسخ به این دیدگاه 0 2
          دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

          اگر مردم می دانستند مظفری کیست، تحصن می کردند تا دولت وی را استاندار کند. در حد و اندازه مظفری در روابط عمومی در مازندران نداریم، نیست، نگردید.

          • دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

            باسلام باز میگی چرا و چی شده اقای صادقی عزیز اصلا مشاور فرهنگی پست و یاچارت اداریه؟ که حضرتعالی این پیام رو زدی باز می فرمایید من از کسی حمایت نکردم ونمیکنم میدونی با همه بزرگواریت خیلی صادق هستی واینده نگر و ادم شناس نیستی!!

            • سوژه نیوز:پاسخ به این دیدگاه 3 2
              دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

              بسمه تعالی

              جناب آقای احمد مظفری مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران

              سلام علیکم ؛

              احتراما ً‌ انتصاب خردمندانه و شایسته جنابعالی به سمت جدید که ملهم و منبعث از حسن تعهد و تقوی و تجربه حضرتعالی می باشد را تبریک عرض نموده، عزت و توفیق روز افزون شما را در جهت خدمت به افکار عمومی استان در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم .

              سردبیر پایگاه خبری سوژه نیوز (شهرهای ساحلی)


              ©2013 APG.ir