تعداد بازدید: 4703

توصیه به دیگران 4

دوشنبه 11 آذر 1392-23:32

روحانی دی ماه به مازندران می آید

گزارش+گزارش تصویری مازندنومه از دیدار نمایندگان مازندران با رییس جمهوری/در انتخابات ریاست جمهوری از محبت ویژه مردم مازندران برخوردار شدم/از آقای رئیس‌جمهور دعوت کردیم در یادواره 10هزار شهید مازندران که در دی‌ماه برگزار می‌شود حضور یابد و دکتر روحانی هم دراین باره قول مساعد داد.


مازندنومه: اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی صبح دوشنبه یازده آذرماه با دکتر حسن روحانی -رییس جمهوری- ملاقات کردند.

به گزارش دبیرخانه مجمع نمایندگان مازندران، در این دیدار که هر 12 نماینده مازندران حضور داشتند قاسم احمدی لاشکی -دبیر مجمع نمایندگان مازندران- گزارشی از آخرین وضعیت استان و همچنین مسائل، مطالبات و مزیت های استان به رئیس جمهوری ارائه داد.

در ادامه دیدار پس از آنکه هر یک از نمایندگان به مدت سه دقیقه مهم ترین مشکلات و مسائل حوزه انتخابیه خود را مطرح کردند، دکتر حسن روحانی با تحلیل شرایط مختلف داخلی و بین المللی همکاری بین مجلس و دولت را موجب استحکام امور دانست.

روحانی مازندران را متعلق به تمام ایران دانست و توجه به این استان مهم کشور را یک ضرورت ملی برشمرد.

 رئیس جمهور گفت: استان مازندران در تمامی صحنه های سیاسی، اجتماعی و تولیدی یک استان پیشرو و تعیین کننده است و من در انتخابات ریاست جمهوری از محبت ویژه مردم مازندران برخوردار شدم.

روحانی با تأکید بر اینکه نباید لفظ محروم را درباره مازندران به کار برد، خاطرنشان ساخت: هنر ما باید تبدیل شرایط مستعد و موجود مازندران به وضعیت مطلوب و برخوردار باشد.

*روحانی دی ماه به مازندران می آید

محمد دامادی درباره دیدار اعضای مجمع نمایندگان مازندران با رئیس‌جمهوری به خبرنگار مازندنومه گفت: معضلات کلی استان را در این دیدار مطرح کردیم.

وی ادامه داد: آقای روحانی به شور و نشاط مردم مازندران و به ویژه شهرستان ساری در انتخابات 24 خرداد اذعان داشت و بیان کرد مازندران از استان‌های بی‌نظیر بود.

نماینده ساری و میاندورود خاطرنشان کرد: از آقای رئیس‌جمهور دعوت کردیم در یادواره 10هزار شهید مازندران که در دی‌ماه برگزار می‌شود حضور یابد و دکتر روحانی هم دراین باره قول مساعد داد.

وی درباره دیگر بحث‌های مطرح شده در این نشست، افزود: سبزینگی استان باعث شده که بهره برداری درستی از ظرفیت‌های استان صورت نگیرد.

 دامادی گفت: رئیس‌جمهوری درباره صنعت گردشگری و جمع‌آوری آب‌های سطحی که در استان مشکل داریم، قول‌های خوبی داد.

 وی با بیان اینکه مشکل سد زارم‌رود در این دیدار مطرح شد، ادامه داد: درباره مشکلات سد کسیلیان و سد فریم هم صحبت کردیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور قول نگاه جدید به حوزه کشاورزی هم داد، تصریح کرد: درباره جاده‌های مازندران و آزادراه هم صحبت کردیم و قرار شد جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی برگزار شود تا مشکلات برطرف شده و آزادراه به سرانجام برسد.

 وی با بیان اینکه مسائل حوزه انتخابیه را هم مطرح کردم، اظهار داشت: مشکل جاده ساری ـ تاکام ـ سمنان، مشکلات ارتقای شهرستان میاندرود، ساماندهی ساحل ساری، سایپای شمال، پالایشگاه کیاسر، مشکلات صنایع چوب و کاغذ مازندران، نکاچوب و چوب فریم از مسائلی بود که با رئیس‌جمهور مطرح کردیم.

 دامادی خاطرنشان کرد: امیدواریم این نشست برای استان سبب خیر باشد.

گفتنی است پس از این دیدار که مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز حضور داشت نمایندگان مازندران با رئیس جمهوری عکس یادگاری گرفتند.

*درباره انتقال آب ساری قول مساعد گرفتیم

محمد دامادی به همراه واحدی فرماندار ساری، مجیدی معاون عمرانی فرماندار ساری و یخکشی مدیرکل آب‌منطقه‌ای مازندران بعدازظهر امروز در وزارت نیرو با حائری رئیس توانیر کشور، حاج‌رسولی‌ها مدیرعامل شرکت مدیریت آب ایران و جانباز مدیرعامل آبفای کشور دیدار کردند.

 دامادی درباره این نشست به کلثوم فلاحی -خبرنگار مازندنومه- گفت: درباره مشکلات نگه‌داشت آب‌های سطحی در این نشست صحبت کردیم .

 وی افزود: درباره سد زارم رود، سد لاستیکی فرح‌آباد ساری و احیای سد خاکی فریم صحرا که با رئیس‌جمهوری هم صحبت کرده بودیم، در این نشست گفت و گو شد.

دامادی ادامه داد: درباره انتقال آب ساری هم قول مساعد گرفتیم که تا خردادماه سال آینده به اتمام برسد.

دامادی با اشاره به افزایش تخصیص منابع درباره چاه‌های کشاورزی، یادآور شد:‌ ارتقای پست برق منطقه دودانگه هم تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات آب روستایی از دیگر مباحث این نشست بود، تصریح کرد: قرار شد بودجه‌ای به این کار اختصاص دهند.

 دامادی افزود: هفته آینده برای مشکل برق منطقه چهاردانگه جلسه مشترکی با برق منطقه‌ای تهران و مازندران داریم.

 


  • چهارشنبه 13 آذر 1392-0:0

    درود

    همه کاندیدای احتمالی که قراره برای مجلس بعد تشریف بیارند

    ادم اجیر کرده اند تا فقط و فقط دامادی رو تخریب کنند

    در تموم محافل و مجالس که مینشینیم حتی بی ربط به عملکرد دامادی نسبت میدهند

    جوان ساعی و پرتلاش و اینده داری که اگر همین منتقدان قدری حمایتش می کردندو غرض ورزینمی کردند, بیشتر از این مثمر ثمر می شد

    بنده بعنوان عاشق سینه چاک مهندس دامادی به منتقدان عرض می کنم

    مهندس دامادی برای خدمت و نوکری مردم نیاز به عزل و نصب ندارد

    مگر دوره قبل کسی رو داشته؟!!

    همین ما و دوستان و مردم فهیم ساری بودیم که اورا به مجلس فرستادیم

    بازهم حمایتش خواهیم کرد تا پای جان می ایستیم

    مردم عزیز اگر صلاح دونستند انتخابش می کنند اگرنه ما هیچ وقت عین منتقدانش ایمانمان را نخواهیم فروخت

    ناصادقی نمی کنیم

    از روی غرض انتقاد نمی کنیم

    دامادی محبوب مردم متمدن ساری ست

    اقایان محبوبیت را نمی توان خرید این را بدانید

    اما شما ها تا می توانید شهرت بخرید

    شهرت و پست و مقام نمی ماند به چه قیمتی دیگران رو تخریب می کنیم که چه بشود

    برادران عزیز فقط خدا رو در نظر بگیرید.....

    همین کافیست

    از مازند نومه سایت تحلیلی و خبری که به تموم مخاطبانش احترام می گذرد تشکر می کنم....

    • مرا می شناسیپاسخ به این دیدگاه 1 1
      چهارشنبه 13 آذر 1392-0:0

      اینطور که آقای دامادی فرمودند کار بشود نمایندگان کار اصلی که همان قانون گذاری هست را رها کنند به وضع عمرانی به جای استاندار و شهرداران بنشینند قال قضیه کنده شود

      • چهارشنبه 13 آذر 1392-0:0

        آقای دامادی نماینده ای توانمند و صادق می باشند و بر قولی که در زمان انتخابات داده اند مثل پیگیری وضعیت راههای ساری یا پیگیری واحدهای صنعتی مانده اند و امیدواریم با ادامه حضورش در مجلس شاهد رشد در شهر عزیزمان باشیم

        • سه شنبه 12 آذر 1392-0:0

          مازندنومه عزیز،
          بنده چندبار با آقای مهندس دامادی - که به لطف نام نیک پدر مرحوم، به عنوان نماینده مردم ساری انتخاب شدند - در مجلس هم صحبت شده بودم، هرچند که ایشان از مخالفان عملکرد احمدی نژاد بودند ولی به خاطر جوان بودنشان رفتارهای پوپولیستی...دارند ...

          • سه شنبه 12 آذر 1392-0:0

            خبر بود یا رپرتاژ آقای دامادی

            • دوست غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 1 0
              سه شنبه 12 آذر 1392-0:0

              آقای غلط انداز

              اگر منظورتون تعویض رنگ بلواراست که خب میگیم بزنن ولی خب معمولا کارهای بزرگ زمان میبره، اندکی صبر سحر نزدیک است

              • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 1 2
                سه شنبه 12 آذر 1392-0:0

                آقای - اونوقت این یعنی چه؟ از زمان حضور احمدی لاشکی مجمع مازندران به اندازه 20 سال حرکت مثبت داشت یعنی چه؟
                معیار اندازه گیری چه بود؟ ... راستی راستی آقای احمدی خودشان هم معتقدند به اندازه 20 سال حرکت مثبت داشته اند؟ اگر چنین است پس چرا در مازندران اثری از این حرکت دیده نمی شود و بازتاب آن وجود خارجی ندارد؟

                • سه شنبه 12 آذر 1392-0:0

                  مازندنومه که مبتکر یادداشتای واقع گرایانه است مطلبی بنویسد که از زمان حضور احمدی لاشکی، مجمع مازندران به اندازه 20 سال حرکت مثبت داشت


                  ©2013 APG.ir