تعداد بازدید: 3062

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 3 دی 1392-23:55

عکس و خبر

ربیع فلاح تقدیر شد

عکس های خبری مازندنومه/5 عکس از قدردانی از ربيع فلاح به عنوان استاندار برتر كشور در همايش روز ملي ثبت احوال


مازندنومه، خبر ارسالی روابط عمومی استانداری مازندران: در همایش روز ملی ثبت احوال کشور كه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ،  عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور  و ناظمی اردکانی معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد، با اهدای لوح و تنديس، از ربيع فلاح به عنوان استاندار برتر كشور در توسعه و نوين سازي ثبت احوال قدردانی شد.

در متن لوح اهدايي به استاندار مازندران كه با امضای وزير كشوررسيده، آمده است: سوم ديماه روز ملي ثبت احوال ، فرصتي است تا از خدمات ارزشمند عزيزاني قدرداني به عمل آيد كه در مسير توسعه و نوين سازي ثبت احوال تلاشي در خور شان داشته اند . به پاس خدمات موثر و مساعي خالصانه همكاران استانداري مازندران در تحقق اهداف ثبت احوال نوين، لوح و تنديس سپاس به حضورتان كه برگزيده مراسم روز ملي ثبت احوال مي باشيد، تقديم مي شود. از پيشگاه خداوند بزرگ توفيق روزافزون براي جنابعالي و همكاران محترمتان در تمامي عرصه هاي زندگي مسئلت دارم

قابل ذكر است استاندار مازندران تنها استانداري بود كه در اين مراسم مورد قدردانی قرار گرفت .

 

 

 

 

 

 


  • چهارشنبه 4 دی 1392-13:15

    اینکه هنوز 3ماه نیومد چطور استاندار برتر شئ

    • چهارشنبه 4 دی 1392-8:29

      اصلا" به این وزیر کشور اعتماد ندارم. مطمئنم رسولی سرپرست فرماندار آمل با فشار یوسفیان و وساطت لاریجانی به واسطه دوستی و نزدیکی با وزیرکشور بر کرسی فرمانداری نشست !


      ©2013 APG.ir