تعداد بازدید: 4231

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 4 دی 1392-20:7

رکورد زده ایم!

 از سومین فرماندار – ارسطو قادری- انتظار بیشتری می رود، چرا که ظاهرا" تا 3 نشه بازی نشه"؛ بر این اساس شهرستان میاندرود درسومین سال تاسیسش ورود سومین فرماندار را به فال نیک می گیرد.


مازندنومه، ربابه حسین پور: مازندران به عنوان استانی مستقل بعد از انقلاب تاکنون 21 استاندار را به خود دیده و شهرستان میاندرود به یمن سومین سال استقلالش در جابه جایی مسوول ارشد با این روندی که در پیش گرفته به حتم طی سالهای آتی از استان هم جلو خواهد زد!

گرچه زارعی -دومین فرماندار میاندرود- به گفته خودش بر اساس تکلیف پای در میدان مین سیاسی گذاشت و به عنوان یک قربانی حیثیتش را فدای تکلیف کرد و عملا نتوانست کاری پیش ببرد لیکن قول ها، وعده و وعیدهای رجبی به عنوان اولین و تازه نفس ترین فرماندار شهرستان تازه تاسیس میاندرود، هنوز در خاطرمان هست که از ساخت و راه اندازی پروژه های بی شماری برای توسعه و عمران میاندرود خبر داده بود.

 او در یکی از مصاحبه ها احداث دو زيرگذر در ابتدای ورودی کیاپی و نیز نزدیکی رودخانه سورک را نوعي فراست مي دانست و معتقد بود با توجه به بازار پارچه بادله و مشتريان فراوانش و نيز وجود دانشگاه منابع طبيعي و 3 روستاي كياپي،اسبوكلا و ولاشت و حل مشكل تردد سنگين در جاده اصلي ساري- نكا  احداث دو زیر گذر ضروری است.

 رجبی حتی در حین ساخت زیرگذر کیاپی از احداث زیرگذر سورک ظرف 20 روز بعد با 50 ميليون تومان اعتبار خبر داده بود که البته فقط زیر گذر کیاپی ظرف کمتر از 6 ماه با 350 ميليون تومان اعتبار كه احتمال افزايش اش تا 800 ميليون تومان هم می رفت(البته نمی دانیم کل این اعتبار تخصیص یافت یا نه!) ساخته شد و هنوز زیر گذر دومی ظرف 20 روزکه نه حتی ظرف 200 روز و اندی بعد هم کلنگش در هوا مانده است! 

 یادمان هست، اولین فرماندار میاندرود حتی ساخت پل عابر پياده در سه راهي شلوغ و پرتردد اسلام براي رفاه حال عابران پياده ،ساخت ميداني بزرگ در این مکان با 3 ميليارد تومان اعتبار و البته همكاري استانداري و مساعدت نمايندگان استاني و لایروبی دو طرف جاده گهرباران با در نظر گرفتن اعتبار 30 میلیون تومانی از سری اعتبارات حوادث فرمانداری و بسیاری پروژه های دیگر را نوید داده بود .

اکنون در حالی که سه سال از آن وعده های شیرین می گذرد و میاندرود سومین فرماندارش را تجربه می کند تمام این پروژه ها هنوز اندر خم یک کوچه هم نیست!

 از قول مسوولان به یقین ضعف اعتباری منجر به تعویق این پروژه ها شده است لیکن شاید اولین فرماندار میاندرود یا خیلی تازه نفس و ترمز بریده بود و یا جلویش موانع زیادی گذاشته بودند که نتوانست حتی به برخی از وعده هایش عمل کند، لیکن همت و توانمندی فرمانداران جدای از درگیری های سیاسی اصل مهم در جذب بودجه ها و اجرای پروژه هایی است.

 با این تفاسیر از سومین فرماندار انتظار بیشتری می رود، چرا که ظاهرا" تا 3 نشه، بازی نشه"؛ بر این اساس شهرستان میاندرود درسومین سال تاسیسش ورود سومین فرماندار را به فال نیک می گیرد! اما این سومین فرماندار، اولین فرماندار دولت تدبیر و امید است که امید ها به تدبیرش برای این آشفته بازار می رود، تدبیری درخور شان و منزلت اهالی سختکوش میاندرود که از پتانسیل های بیشماری برخوردار است و اگر به شکوفایی آن توجه شود همچون نگینی در گستره مازندران خواهد درخشید. اغراق نیست، چرا که میاندرود با ساحل بکر و ماسه ایش و همنشینی جنگل و دریا ، زمینهای وسیع و حاصلخیز ، استقرار چندین واحد صنعتی و  ..... می تواند پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد.

 البته ما نمی خواهیم فرماندار جدید برای جبران کاهلی فرمانداران گذشته جهشی عمل کند اما اگر آهسته و پیوسته کارها را به سرانجام برساند قابل قدردانی است. لذا از فرماندار جدید انتظار می رود سرزدن به در منازل تک تک شهروندان را در اجابت خواسته های شان اعمال کند و آنها را از محدودیت هایی که محرومیت به ارمغان آورده، نجات بخشد.   ایمیل نویسنده: heyran55@yahoo.com

 


  • يکشنبه 8 دی 1392-18:47

    فرماندار جدید می خواهد میاندرود را به جویبار متصل کند . سلام بر مردم شهید پرور جویبار ....

    • يکشنبه 8 دی 1392-18:46

      سلام به مردم شهید پرور جویبار....

      • قبولت داریمپاسخ به این دیدگاه 0 2
        شنبه 7 دی 1392-12:16

        ایمیل شما خود گویای همه چیز است

        • شنبه 7 دی 1392-0:53

          روزنامه نگاران ما سعی در بیدار کردن کسانی دارند که خوابزده اند و یا خود را به خواب زده اند. به هر حال سعی شان قابل تقدیر است. اما با نگاهی به پروژه های ریز و درشت در سطح استان که یا اجرا نشده اند و یا به بدترین شکل ممکن توسط عوامل و دوستان مسئولین اجرا شده اند؛ نشانگر این است که در سپردن کارها به اصل شایسته سالاری کمترین توجه را می شود. نمونه ها بسیار است و یاد آوری آنها فقط ناخن بر قلب کشیدن است ؛چرا که این حیف و میل ها دریغ کردن لقمه های نان از نیازمندان این ممکلت است و پر کردن جیب مجریان غیر متخصص پروژهای عمرانی.
          پاینده باشید خانم حسین پور

          • پنجشنبه 5 دی 1392-12:30

            خانم حسین پور قلم فوق العاده ای دارید. خیلی عالی بود. از خوندن مطالب شما لذت می برم.
            اما فقط یه چیزی می خواستم بگم. به نظر شما آیا فرماندار شهر می تونه به درب تک تک منازل مردم بره ؟ فکر نکنم عملی باشه.

            • شنبه 7 دی 1392-3:20

              میثم جان یعنی چی که به خانم حسین پور می گی قلم فوق العاده ای دارید!!! مگه رمان نوشت جانم!!! نکنه پسرخالشی؟!


          ©2013 APG.ir