تعداد بازدید: 3944

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 8 دی 1392-23:45

آشفته بازار در فرمانداری میاندورود

قادری: فرمانداری را پادگانی اداره می کردند!

گزارش + عکس از دیدار فعالان ستاد انتخاباتی سابق دکتر روحانی در میاندورود با فرماندار


 مازندنومه، محمد اسماعیل بخشی سورکی: عصر یکشنبه جمعی از اعضای ستاد انتخاباتی سابق دکتر روحانی در شهرستان میاندرود با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

 در این جلسه علی کریمی - رییس ستاد سابق اصلاح طلبان دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری- اظهار داشت:منطقه میاندرود مشکلات زیادی دارد و از اینکه در این شرایط جناب قادری پذیرفتند که به این منطقه بیایند از ایشان تشکر می کنیم.

 وی با اشاره به حدیث منزلت و جایگاه امیرالمومنین (ع) در نزد پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت:این جایگاه به علت امانتداری و صداقت حضرت علی (ع) بوده است و تنها انتظار ما از فرماندار محترم این است که مشاورانی امین برای ایشان باشیم.

کریمی با یاد کردن از جانباز شهید حاج حمید حجت نیا تصریح کرد:وی با تمام مجروحیت و بیماری که به دلیل عارضه شیمیایی و وجود ترکش های دوران دفاع مقدس در بدن داشت به صورت فعال در عرصه انتخابات شرکت داشت، به طوری که حتی وسایل و ظروف خانه خود را برای استفاده اعضای ستاد به محل ستاد انتخاباتی دکتر روحانی آورد.

وی با اشاره به درخشش خوب منطقه میاندرود در انتخابات اخیر ریاست جمهوری اظهار داشت:با وجود اینکه تا چند روز مانده به انتخابات یک بنر و پارچه از دکتر روحانی در منطقه وجود نداشت اما شعار تدبیر و امید با اقبال مردم مواجه شد.

* اگر روحانی انتخاب نشده بود جای این بچه ها کجا بود؟

 علی هادی نژاد - معاون ستاد انتخاباتی سابق اصلاح طلبان حامی دکتر روحانی  در میاندرود - هم در این مراسم ابراز داشت:امیدواریم انتصاب جنابعالی منشا تحولات در منطقه باشد.

 وی گفت: در کویر تبلیغات انتخاباتی و در جایی که صحبت از آیت الله هاشمی و دفاع از خاتمی مظلوم هراس در دلها ایجاد می کرد، دوستان ما جرات کردند و وارد صحنه شدند.

هادی نژاد تصریح کرد:امیدواریم تا روحیه عشق، امید به زندگی و سازندگی به مردم باز گردد و بساط دغل و دروغ از جامعه برچیده شود.

 وی با بیان اینکه مردم و جوانان تحقق این آرمان ها را در شعار دکتر روحانی دیدند افزود:دوستان و جوانان با صداقت و راستگویی وارد عرصه شدن و از آبروی خود در این راه مایه گذاشتند.

معاون ستاد انتخابات سابق دکتر روحانی در میاندرود با بیان اینکه در شهر سورک با وجود حمایت های خاص از یک رقیب انتخاباتی دیگر 70درصد آرا به سبد دکتر روحانی ریخته شد، افزود: نامزدهای دیگر انتخابات ریاست جمهوری با آن همه هزینه و ریخت و پاش تنها 30 درصد رای سورک را به خود اختصاص دادند.

هادی نژاد اظهار داشت:در شهرستان میاندرود نیز بیش از 63 درصد آرا به دولت تدبیر و امید اختصاص یافت و این در حالی بود که همه هزینه های انتخاباتی ستاد دکتر روحانی در این شهرستان را خود مردم تقبل کردند و ما ریالی از ستاد مرکزی استان در این مورد کمک نگرفتیم.

وی ادامه داد:این دوستان آبروی خود را هزینه کردند، اما اگر آقای روحانی انتخاب نشده بود جای این بچه ها کجا بود؟

هادی نژاد با بیان اینکه امروز شاهدیم که کسانی که چشم دیدن حتی عکس آقای دکتر روحانی را نداشتند داعیه دار تدبیر و امید هستند افزود:بحث سهم خواهی نیست اما انتظار ما این است که مسئولان برای رای مردم احترام قایل شوند چرا که ما و همه دوستان به مردم قول تغییر داده ایم .

معاون ستاد انتخابات سابق دکتر روحانی در میاندرود گفت:خواهش ما از شما این است که اگر قرار است تصمیمی برای میاندرود اتخاذ شود، با محوریت این دوستان باشد.

* باید کار را به دست انسان های کاردان سپرد

مرتضی علیزاده - رییس ستاد مرکزی انتخابات گذشته در شهر سورک- نیز گفت:طبق سفارش امیرالمومنین(ع) باید کار را به دست انسان های کاردان سپرد و باید توجه کرد که در انتخاب مدیران اشتباهات دوره قبل تکرار نشود.

علیزاده با بیان اینکه پرورش و رشد مدیران جوان باید در دستور کار قرار گیرد افزود:باید دقت شود که از وجود جوانان در کنار انسان های خبره و باتجربه استفاده شود تا کارایی لازم را داشته باشد.

 در ادامه این نشست اعضای جلسه به بیان نظرات خود پرداختند و مسایلی از قبیل مشکلات مربوط به کشاورزی، بیکاری، استفاده نکردن از نیروهای غیربومی جهت کار در شرکت های منطقه، حذف بخشی نگری و وحدت شهرستان، فاصله تصاعدی شهرستان به لحاظ توسعه اقتصادی با مرکز استان و دیگر شهرستان های استان، بهره گیری و تربیت نیروهای انسانی، به کار گیری مشاوران کارآمد، ایجاد منابع درآمد پایدار برای شهرستان و تشکیل کارگروه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و ....مطرح و پیشنهادهایی ارائه شد.

 

 * از چارچوب اعتدال خارج نخواهیم شد

 ارسطو قادری-فرماندار میاندرود- اظهار داشت: بداخلاقی های سیاسی و انسانی در طول این مدت دامنگیر ما هم بوده است و در طول این سال ها رفتارهای خارج از عرف زیادی بر ما روا داشتند.

 وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کشور انتظارات در عملی کردن مسائل اجرایی مانند سالهای قبل نیست افزود:ما تابع سیاست های دولت تدبیر و امید هستیم و از چارچوب اعتدال خارج نخواهیم شد.

 قادری با اشاره به اینکه در طول مسیر انقلاب ضربات سنگینی از جریان های سیاسی خورده ام، ابراز داشت:توصیه من به همه دوستان این است که سعه صدر و آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

فرماندار میاندرود گفت:بنده آشفته بازاری را تحویل گرفتم که به صورت پادگانی در آن اعمال مدیریت می شد به طوری که تنها در روزهای سه شنبه در اتاق فرماندار به روی مردم باز بود.

 وی ادامه داد:مردم با رای به دولت تدبیر و امید خواستار تغییر در مدیریت کشور می باشند و بنده همان طور که به روسای ادارات گفته ام حامی مردم هستم و خط و مشی دولت را ادامه خواهم داد.

 قادری به بازدید خود از چند روستای میاندرود اشاره کرد و گفت:متاسفانه وعده های زیادی به مردم داده شده است که عملی نشد و مردم هم از مسئولان توقع دارند.

 فرماندار دولت تدبیر و امید در میاندرود ادامه داد: وضع مدیریت شهرستان در حد صفر است و تلاش خواهم کرد تا به این اوضاع سر و سامان دهم چرا که حماسه سیاسی را مردم به وجود آوردند و ما باید تلاش کنیم تا در راستای ایجاد حماسه اقتصادی، جامعه و منطقه را مدیریت کنیم.

 


  • چهارشنبه 11 دی 1392-9:55

    نهایتا در 8 سال بعد دوباره تکرار میشود : مسئولین دولت قبلی به علت عدم مدیریت ، نتوانستند درست عمل کنند . راستی اول مرغ بود یا تخم مرغ ؟

    • فعال انتخاباتيپاسخ به این دیدگاه 3 1
      سه شنبه 10 دی 1392-23:58

      با سلام خدمت اهالي مازندنومه، اين قدر كه ما ميدونيم رييس ستاد اقاي غضنفري بوده ولي ما تو جلسه عكسشو نديديم و كساني رو ديديم كه اصلا جايي در ستاد دكتر روحاني نداشتند لطفا دقت بيشتري كنيد،و براي فرمانداري اقايان دنبال كزينه هاي ديكر بودن جطور حالا براي سهم خواهي بي تابي ميكنند!!!!! در ضمن از فرماندار محترم مي خواهيم همان شعار روز اول كه كفته بود من تعادل رو سرمشق خود قرار ميدهم ادامه دهد 

      • چهارشنبه 11 دی 1392-16:35

        آقای غضنفری ریئس ستاد اصولگراهای آقای روحانی بودن .بحث سهم خواهی نیست اگر هم باشد حق این دوستان اصلاح طلب است...آقایونی که حامی قالیباق و جلیل بودن لطفا اظهار نظر در این خصوص نکنن

        • چهارشنبه 11 دی 1392-21:20

          ... که یک رستوران دار بیش نیست.الکی میندازنش جلو دوتا آدم ناحسابی.
          بنده خدا الفبای سیاست رو بلد نیست چه برسه ...
          باز مرتضی علیزاده رو میگفتی باباش و خانواده اش سیاسی اند و پا به کار

      • سه شنبه 10 دی 1392-11:12

        سالی که نکوست از بهارش پیداست ..سلام بر مردم شهید پرور جویبار

        • دوشنبه 9 دی 1392-22:29

          زمان بروز هاله نور و اغوش گرم مادر شهید چاوز نیز ای کاش چنین مصلحان اندرزگویی دست یاری به سوی مسئولین دراز میکردند. زمان کلنگزنی سایپا شمال که زمین را سه ماه بعد از تاریخ موعود افتتاح کارخانه تحویل گرفتند، زمان وعده سرمایه گذاری شرکتهای چینی در گهرباران، زمانی که در هفته دولت فقط مرغداری خصوصی جهت افتتاح پروزه دولتی موجود بود دلسوزان میاندرود کجا تشریف داشتند؟
          آنچنان دیوانگی بگسسته بند

          که همه دیوانگان پندم دهند

          • کارمند فرمانداریپاسخ به این دیدگاه 8 1
            دوشنبه 9 دی 1392-21:52

            احسنت بر فرماندار جدید.پادگان که خوبه فقط کم بود تو اتاق مام دوربین کار بذارن تا آقای مدیر از اون بالا و تو اون مونیتور 32 اینچیش مارو رصد کنه....درود بر قادری امیدواریم با تدبیر ایشون لااقل فضای مسموم اداره تعدیل شه....آقایونی که جور و پلاسشون تو فرمانداری جمع شده نگران اعتدالگرایی نباشن بهتره به اون زمانی فکر کنن که یکه تاز بودن و هر کاری دلشون میخواست می کردن و اصلا هم عزت و احترام انسان ها براشون مهم نبوده لطفا بس کنید این بازی های مسخره رو....دولت تدبیر با حمایت قاطع اصلاح طلبان رای آورده حالام بهتره آقایون تمکین کنن بیخود هم داد و قال نکنن.....

            • كارمند ديگر فرمانداريپاسخ به این دیدگاه 1 0
              چهارشنبه 11 دی 1392-13:43

              دوربين رو كه موقع فرانداري رجبي كار ذاشتند نه ذات الله زارعي فريدونكناري

              • چهارشنبه 11 دی 1392-21:23

                مهندس رجبی کشاورزی خونده نه پادگانی.
                مدیریتش رو پله ای طی نموده

            • دوشنبه 9 دی 1392-21:27

              قاسم زاده کاجه ستادانتخابات دهیه ما وره ندیمی.!!!؟
              آقا مرتضی عایزاده شهادت هاده!
              یا الله

              • از خدا چه پنهانپاسخ به این دیدگاه 2 1
                چهارشنبه 11 دی 1392-1:20

                اگه دوربین ها نبود روزی نیم ساعت کار هم نمیکردید حالا اگر بردارند خدا میداند باید به کی شکایت ببریم از دست کارمندهایی که از ساعت 9 تا 11 صبحانه میخورند

                • سه شنبه 10 دی 1392-11:10

                  ایشون در جلسه حاضز نبودند

              • دوشنبه 9 دی 1392-17:22

                من با اهل میاندرود موافقم
                به نظرم خود قادری از نیروهای تندرو است و حضورش در فرمانداری هم دلیل این ادعاست

                • دوشنبه 9 دی 1392-14:1

                  بنظر میرسد امر بر آقای فرماندار مشتبه شده است.قدری صبر کنید مرکب حکم خشک شود.

                  • دوشنبه 9 دی 1392-13:9

                    هر شخصی در مورد بی تدبیری مسئولین گذشته شک دارد کافیست به فرمانداری میاندرود مراجعه کرده و از کارکنان پرس و جو نماید...

                    • رباباه حسین پورپاسخ به این دیدگاه 7 2
                      دوشنبه 9 دی 1392-10:34

                      جناب آقای قادری
                      طی سه سال گذشته وعده های فراوانی به مردم میاندرود داده شده که هنوز عملی نشده است، انتظار می رود شما لااقل بخشی از این وعده ها را تحقق بخشید به ویژه رسیدگی و تعریض جاده مرگ گهرباران و توجه به سواحل بکر و زیبایش.
                      ما صبرمان زیاد است اما دیگر جای اغماض نیست.

                      • شهروند و کارمند میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 2 6
                        دوشنبه 9 دی 1392-10:16

                        آقای قادری شماکه ادعای اعتدال دارید این حرفها را نباید بگویید که فرمانداری پادگانی اداره میشد چون ممکن است موجب دفاع مسئولان قبلی شود و این مساله به دور از اعتدال است چون حاشیه سازی میکند
                        کمی باید پخته تر بود اگر هدف تنها خدمت بهمردم است که انشا الله همینطور است وگرنه شائبه سیاسی بازی ایجاد میشود.

                        • اهل مياندرودپاسخ به این دیدگاه 7 14
                          دوشنبه 9 دی 1392-8:58

                          سلام عليكم
                          جناب آقاي قادري: در همين شروع مديريت تون از دايره اعتدال بيرون رفتيد، همين جمله كه مي فرماييد فرمانداری را پادگانی اداره می کردند،پاسخ هاي فراواني دارد كه منجر به تنش هاي فراواني مي شود البته همين امر كه زحمات گذشتگان را ناديده مي گيريد يعني افراط و مي توان گفت خيلي اعتدال در اين فرمايش شما ديده نمي شود عزيز من شما كارتان را بكنيد و اينكه معتدل هستيد يا افراطي را به عهده مردم بگذاريد تا قضاوت كنند وگرنه هركسي مي گويد من بهترين صفات خوب را دارم. راستي يادم آمد اين روايت را از امام علي عليه السلام نقل كنم كه فرمودند( زشت ترين راستگويي، تعريف انسان از خودش است) در اين روايت دقت كنيد كه حرف شما در تعريف خودتان اگر درست هم باشد باز هم زشت است. البته اين مسئله هيچ تناقضي با تعريف از عملكرد دولت و يا فرمانداري ندارد پس شما هم سعي كنيد كه از عملكرد فرمانداري و همكارانتان بيشتر بگوييد و از انتساب همه اقدامات و صفات خوب به خودتان بپرهيزيد

                          • دوشنبه 9 دی 1392-12:37

                            اين روايت را از امام علي عليه السلام نقل كنم كه فرمودند( زشت ترين راستگويي، تعريف انسان از خودش است) در اين روايت دقت كنيد.
                            با سلام خدمت دوست عزیز، آدم باید جایگاه بیان روایات را بشناسد و بعد آنها را بیان کند. کمی صبور باشید، نقد عملکرد دولت گذشته ،نباید مورد غفلت قرار گیرد.


                          ©2013 APG.ir